Reviews over Santa Coloma de Farners

Rustig hotel met genoeg faciliteiten

Nick,
    15-6-2017

Via een aanbieding van touroperator in dit hotel terechtgekomen, totaal 5 dagen verbleven. In de week dat we er waren was het erg rustig en vooral spanjaarden + zakenmannen te vinden, geen nederlander tegengekomen maar dat was voor ons niet erg. De hele week hadden we een huurauto wat wel aan te raden is anders kun je overdag weinig doen. We zijn naar gerona, liorett en barcelona geweest die allemaal goed te bereiken zijn. Hotel heeft genoeg zwembaden en alles is erg netjes, kamers zijn modern en de spa is een aanrader. Restaurant ernaast is goed te doen voor een keer, in het dorp verderop zijn ook een aantal restaurantjes te vinden. Personeel is erg vriendelijk.

Lekker luxe en ruim opgezet

Peter, Irma, Anouk, Arthur en Hidde,
    18-1-2010

Mas sola staat ter plaatse bekend als een zakenhotel maar met drie zwembaden buiten en eentje binnen, een golfbaan, twee restaurants hebben wij het hier met onze drie kinderen 15 dagen geweldig gehad. Vlakbij het strand van Lloret, Barcelona en het verrassende Girona waar je snel bent omdat de snelweg drie kilometer verder ligt. Het eten in het restaurant is werkelijk geweldig en de kamers erg ruim, schoon en geluidloos. Het hotel is modern ingericht en doet erg warm aan.

Tip voor ouders met kinderen; vraag geschakelde kamers, niet alleen voor het gemak maar ook het uitzicht is daar het allemooist!

Centraal gelegen

M&F,
    9-10-2009

Dichtbij vliegveld, plm. 20/30 minuten van Girona, kust,plm. 85 km van Barcelona, ideale ligging.

Restaurant toebehorend aan Mas Sola gelegen naast hotel een topper!!

Eten in hotel zelf matig (althans roomservice).

Zeer vriendelijke, behulpzame mensen.

Ruime tuin met zwembaden, tennisbanen, fietsen, kleine spa etc.