We hebben een aantal aanbieders voor Sant Pol de Mar voor je op een rij gezet:

vakanties Sant Pol de Mar

We hebben een aantal aanbieders voor Sant Pol de Mar voor je op een rij gezet:

Reviews over Sant Pol de Mar

Heerlijke stranden en gemoedelijke sfeer

Joyce,
    14-1-2018

Sant Pol de Mar is een authentiek Spaans dorpje waar een relaxte sfeer heerst. Geen massatoerisme. Sant Pol heeft heerlijke stranden met strandwacht (in de zomerperiode). Er heerst een gemoedelijke sfeer.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk plaatsje om te ontspannen

Fam Souhoka,
    14-10-2012

Ben met mijn twee kids in augustus geweest. Leuk plaatsje om te vertoeven tussen de spanjaarden,heel vriendelijk daar waar wij verbleven, en niet zo toeristisch ook in deze periode. Heb met kids lekker genoten en Callela vlakbij om drukte op te zoeken als we zin hadden. Kids willen volgend jaar weer dus dat zegt genoeg,

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Leuk authentiek strandplaatsje

M. Dufais,
    24-7-2009

Leuk plaatsje, naast Calella, maar geen toerist te bekennen. Heel authentiek spaans. De stranden zijn van heel kleine kiezelsteentjes. Er zijn 3 stranden, maar wij vonden die met een speeltuin en parkje erbij het leukst. Sant Pol de Mar heeft een directe treinverbinding met Barcelona. Binnen 1 uur ben je op de placa de catalunya. Niet heel veel te zien, het is een klein plaatsje en na een weekje hadden wij het wel gezien. Maar als je vlakbij Barcelona aan zee wilt logeren, zeer geschikt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

rustige omgeving op steenworp van Barca

Ramona,
    19-7-2009

Aantal jaren gebruik gemaakt van een huis met vrienden. Rustige omgeving, Callella ligt om de hoek, Loret en Blanes op 20 minuten rijden. Neem de trein naar Barca, lekker makkelijk en je ziet nog wat van de kust.

Gereisd met vrienden in juni 2007
Sant Pol de Mar scoort een 6,5 uit 10, op basis van 10 reviews