Camping Riu (Glamping)

Camping Riu (Glamping)
7,4

7 tips over Camping Riu (Glamping)

mark-hvh, 24-8-2015
Eten kan je heerlijk in het dorp bij Cantrona (op het Plein) en Pizza Eric reserveren of afhalen. Ook de kippenboer is een aanrader.
adincic, 17-8-2015
broordjes zijn bij de campingwinkel verkrijgbaar.
Kolk, 9-8-2014
Heerlijk restaurantje op het plein in sant pere

We hebben een aantal aanbieders voor Riu (Glamping) voor je op een rij gezet:

Pauline, 18-4-2014

vooral een keer gaan eten bij Mas Guso, top restaurant!

onze kids waren dol op het maisdoolhof (langs de weg, richting zee)

nolvandenbroek, 30-7-2013
Mas Guso is echt geweldig om heen te gaan: heerlijke wijn, wijnproeverij, goed eten en een leuke speeltuin voor de kinderen.
Marc, 29-7-2013
Wijnhuis Mas Guso vlakbij camping richting l'escala, restaurant Can Trone op plein in Sant Pere, strand bij camping Amphora, strand bij Sant Marti

Cindy, 3-8-2012
Ga zeker eten bij Mas Guso. Reserveer in het hoogseizoen, want iedereen wil dáár eten. Super goede prijs kwaliteit verhouding, kindvriendelijk. Echt een avond uit!

We hebben een aantal aanbieders voor Riu (Glamping) voor je op een rij gezet:

Onze bezoekers bekeken ook: