Camping Riu (Glamping)

Met jonge kinderen

Niet weer!

Fam. Eijerkamp
23-9-2018

Hele rustige camping, in september is de campingwinkel dicht. Dichtstbijzijnde supermarkt is ongeveer 10 minuten met de auto. Het campingrestaurant heeft 's ochtends wel croissants en stokbrood met niet in grote hoeveelheden, op tijd komen dus. Centrum is op loopafstand maar ook daar is weinig te beleven. Kortom: voor de echte rustzoekers.

Heerlijke vakantie!

Joyce
18-9-2018

Heerlijke vakantie gehad op camping Riu! We werden na een lange reis hartelijk ontvangen door Jaap en Teunie van touroperator. De lodgetent was prachtig en die loungebank op de veranda; wauw! Kids hebben uren gespeeld in het zwembad. Echt een aanrader, volgend jaar hopelijk weer.

Ontzettend genoten

Top
30-8-2018

Goed verzorgde camping. Sanitair werd gedurende de dag schoongemaakt. 2 toiletgebouwen, waarvan er 1 moderner was. Jammere; geen aparte wastafels, alleen diegene bij de wc’s.

Onze kinderen vermaakten zich in het zwembad en als je wilde, was er animatie. Supermarkt op de camping niet bezocht, restaurant ook niet. BonPreu in het dorp was prima en in de omgeving hele leuke restaurants.

Prachtige uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Castello d’empuries, Sant Marti d’empuries, Girona, Rosés, Cadaqués. Én tot slot Barcelona op 1,5u rijden!

Al Fresco

Het kan allemaal beter...

J. Kempers
28-8-2018

Camping Riu is een kleine camping 1,5 km vanaf het strand. Strand is fantastisch maar niet te lopen vanaf de camping Parkeren is gratis. Wij verbleven in een glamping tent. Supermooie tent met een bedstee maar zeker niet schoon. Schimmel in de badkamer, lakens vies en binnen was de grond ook niet schoongemaakt. Voor het geld dat je hiervoor betaald verwacht je toch minstens dat het goed schoon is. Zwembad klein maar leuk zeker voor de kids. Wel wat weinig ligbedjes voor het aantal bezoekers. Leuke bar met restaurant (prima prijzen) aan het zwembad waar de bediening een drama is. In deze regio is het erg druk. Een markt in de buurt bezoeken is niet te doen. Leuke plaatsjes in de buurt zoals empuriabrava, Roses, ‘l escala en cadaques. Camping lijkt in alles verouderd. Opknapbeurt zou niet verkeerd zijn.

Fijne vakantie

Pimmetje
22-8-2018

Wij hebben een prima week gehad, Stroomproblemen waren opgelost. prima stacaravan. boodschappen gedaan bij de supermarkt in het dorp, vergeten boodschapje op de camping. Kinderen hebben zich goed vermaakt bij het zwembad en voetbalveld

Fijne camping met kids onder de 10 jaar

Jantien
20-8-2018

Fijne kleinschalige camping, we staan hier nu een week en hebben 1x te maken gehad met stroomuitval. Nooit problemen gehad met water. Douches en toiletten altijd schoon, voldoende ruimte voor alle campinggasten, dus nooit rijen voor douchen, afwassen of toiletten.

Animatie was leuk, maar niet te schreeuwerig. Restaurant ook prima.

Alle negatieve reviews herkennen wij niet. Ook onze zoon van 5 ging zonder problemen alleen van de glijbaan, ondanks dat hij nog geen 1.30 is.

Enige puntje vinden we de prijs, voor 2 volw + 3 kids onder de 9 jaar voor 100€ per nacht is wel wat fors, zeker aangezien het seizoen op z’n einde loopt en er veel lege plekken zijn momenteel. Al met al hebben wij hier een hele fijne vakantie gehad!

Nooit meer

Paul
16-8-2018

Waardeloos sanitair..door regelmatige stroomuitval meerdere keren per dag geen water etc . Campingwinkel belachelijk duur en bv geen eieren. Stoffige wegen ..geen waterbesproeing . Na meerdere klachten werd 183,00 terugave belooft nu thuis ineens 90,00 absoluut waardeloos en daar vragen ze 61,00 per dag voor een kampeerplaats voor. 1e en laaste keer

Helemaal niet tevreden!

David Quaegebeur
14-8-2018

Mooie camping , kindvriendelijk.

Dure camping in vergelijking met andere campings die we al jaren doen! Zelfs Las Dunas is goedkoper!

6keer zonder water en elektriciteit gezeten.

Vind ik nie kunnen volgens de prijs die je betaald!

Na klacht op de receptie word je gewoon wandelen gestuurd!

Jammer!

Fijne camping met kinderen.

Fam Luijten
13-8-2018

Heerlijk verblijven hier met kinderen. Zwembad is zeer kindvriendelijk. Er waren veel revieuws dat kinderen onder de 1.30 m niet alleen van de glijbaan mogen. Mijn 3 jarige is 97 cm en is hier hele dagen in zijn eentje aan het glijden met veel plezier ook onze twee 5 jarige zie je de hele dag niet.

De kinderen kunnen naar de miniclub waar ze spelletjes kunnen doen en lekker kunnen tekenen.

Wij zitten in een glamping safari tent, prima te doen.

Als er een probleem is word het door de receptie opgelost, soms vergeten ze het, maar als je dan weer komt dan word het a la minuut geregeld. Ze doen hard hun best.

Op loopafstand het stadje met meer dan genoeg restaurantjes. En op woensdag is er markt in het stadje. Geen kleding meer nodig de jongens hebben er een voetbal tenue gekocht en willen niks anders meer aan.

Helaas, voor ons niet meer!

fam wilmsen
6-8-2018

Waardeloze oplossing oftewel geen oplossing voor het stroom en waterprobleem. Wij komen hier al 7 jaar en altijd met veel plezier vooral met jonge kinderen.

Maar dit jaar was het niet normaal. Wel water, geen water of ijskoud water. Wel stroom of geen stroom. Terwijl je koelkast het al hard te halen heeft. Netjes contact proberen te houden met de receptie, maar wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Jammer camping Riu, jullie hebben hier een steekje laten vallen.

Al Fresco

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Riu (Glamping) in Sant Pere Pescador, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Riu (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.