Camping Las Dunas

Camping Las Dunas

43 tips over Camping Las Dunas

Marinde, 10-6-2018

Restaurant Mas Guso, prachtige plek en heerlijk eten!

Ruïnes d'Empúries zijn een aanrader met leuke audiotour in het nederlands. Bezalu leuk klein plaatsje met leuke winkeltjes en mooie brug en gebouwen. L'escala is ook zeker een bezoek waard met de weekmarkt op zondag.

Timmers, 9-8-2017

Op de camping moet je alles contant betalen. Je kan dus niet met pin of creditcard betalen! Ook niet bij de receptie als je nog een groot bedrag moet betalen voor je kampeerplaats.

In Rosés is een Aquapark met grote glijbanen, super leuk voor een dagje met kleine of grote kinderen.

Sandra, 5-2-2017
Blijf niet aan die overvolle toeristische kust!! Ga eens het binnenland in. Mooie dorpjes, vergezichten en lekker echt Spaans eten

We hebben een aantal aanbieders voor Las Dunas voor je op een rij gezet:

Sietske, 28-8-2016
Roses, Cadaques, L'Estatit (vanwaar ook leuk met boot nr Medeseilanden), Figueres, Barcelona is op rij afstand. Lekkere wijn en tapas bij Mas Guso vlak bij de camping.
Sandra, 28-8-2016
Tip van een Spanjaard: Ga eens het binnenland in ipv de kustplaatsen!! Mooie trip voor een dag: Banyoles, Besalu en Castellfollit de la Roca. Kijk maar op afbeeldingen in Google. Makkelijk te doen op een dag en weer eens anders dan alle kustplaatsen en baaitjes. Mooi groen, bergachtig binnenland, mooie Middeleeuwse dorpen en vergezichten.
AllartA, 12-8-2015
De bewakers hebben geen overwicht meer op de jongeren en zouden ons inziens in verbinding met de politie moeten staan om jongeren die respectloos meerdere keren geluidsoverlast veroorzaken, van de camping te sturen. Daarnaast moet Las Dunas de sterk verouderde mobile homes moeten vervangen en een geluidsscherm moeten plaatsen tussen de mobile homes en het zwembad.

Tini, 4-8-2015

-Mas Gusó, tapas restaurant vlak bij de camping, heerlijk eten voor weinig geld, je kunt er ook drank kopen

-Roses, leuke plaats met boulevard met daarachter centrum

-Cadaques, schilderachtig plaatsje, mooie route er naartoe

-Barcelona, vanaf Girona met trein goed te doen

-Pals, mooi authentiek plaatsje

-Blanes, lLoret de Mar en Tossa de Mar, +/- 1,5 u rijden

-Palafrugell en Tamariu, mooie baai met boulevard

-Aldi en Lidl in de buurt

-L'Escala, leuke plaats

Sietske, 29-7-2015
L'Estatit + een tocht naar de Medes Eilanden, L'Escala, een dag Barcelona, Dalimuseum Figueres, Roses, Cadaques, als je van tapas en wijn houdt is zeker Mas Guso aan te raden, Ruïnes d'Empuries.
Hilda , 28-6-2015
Op 10 minuten rijden zit Mas Cuso, je kan daar heerlijk eten en ze hebben een wijnproeverij en zalige wijnen en likeurs.
Cinthia van Dongen, 13-3-2015
Ga hier heen! En zorg dat u op tijd boekt! in september geloof ik al

We hebben een aantal aanbieders voor Las Dunas voor je op een rij gezet: