Camping Las Dunas

Met jonge kinderen

Super voor kinderen!!

Deborah Scholte
4-10-2018

Mooie ruime camping met veel animatie. De glijbanen zijn super en het personeel is er erg vriendelijk! Het touroperatorl 'dorp' ligt centraal gelegen.

fantastisch.

Fam Ontijt
3-10-2018

aankomst prettig ontvangen, vriendelijk en behulpzaam.

Mooie schone camping. goed restaurant, winkel, en prettig personeel, dit geld voor al het personeel van Las Dunas. Bij het zwembad vind ik het prima dat er strenge badmeesters zijn, helaas zijn er altijd vakantiegangers die geen rekening met andere houden. Door het optreden van de badmeester voorkom je hopelijk dat er geen ernstig ongelukken gebeuren. Dat je geen eten en drinken mee mag nemen bij het zwembad begrijp ik wel, anders wordt het hier een zooitje veel mensen laten de troep achter voor de schoonmakers of in dit geval badmeesters. Kijk naar de toiletten als er gedoucht is. Wij hebben genoten van het animatieteam, petje af voor deze leuke groep. Ook voor volwassene is er genoeg te doen. Wij komen ook in 2019 weer naar deze prettige, schone camping met vriendelijk personeel.

Voor de negende keer ( in 10 jaar) , t voelt als thuiskomen , een heerlijke camping met zeer goede faciliteiten , aan t strand , prima restaurant , assortiment winkel perfect , mooie ruime plaatsen , schoon sanitair , t is geen goedkope camping , maar als ik zie wat er dit jaar weer was veranderd , helemaal top , voorkant restaurant , beachbar zone D , nieuwe kranen (wastafels ,douche) , strandbar , nieuwe mobilhomes enz , respect voor de schoonmakers die de hele dag poetsen , jammer dat er toch nog mensen zijn die t toilet vies achterlaten , en hun lege shampoofles , scheermesje of tampon in de douches achterlaten !!! Heel attent vond ik t welkomspakket ivm 50 jr las dunas , leuk en een prachtig boek !! Onze pre reservering staat al , dus 2019 half aug / half sept zijn we er weer .

Nooit meer

Ria Faulkner
16-9-2018

goed restaurant een grote supermarkt,animatie is goed s,avonds en heel schoon sanitair.Maar het zwembad is overvol,je kan vaak nergens meer zitten.Geen leuke speeltuin af en toe een glijbaantje achter de wasbakken,voetbalveld ergens achterin gemaakt ,tafeltenis staat haast langs de weg en wat ik heel vreemd vond is dat je nergens kon pinnen .Zelfs niet bij de receptie om je kampeerplaats te betalen.Wat vaak honderden euro,s is.Al met al voor ons geen camping om terug te komen.

voor ons niet meer leuker met grotere kinderen

erica van schaijk
15-9-2018

mooie camping wij zaten in zone l grote plaatsen met water en voldoende stroom .

toilet gebouwen waren prima schoon en netjes .

jammer vonden wij wel dat er erg weinig entertainment voor onze kids was 6 en 8 jaar . in de twee weken dat wij er waren waren er 2 shows s,avonds die leuk waren rest bandjes .

zwembad was overdreven bewaakt 12 badmeesters niet duiken niet springen geen duikbrillen of snorkelmasker gebruiken geen ballen geen luchtbedden en het water was vies en warm en je mocht er alleen water drinken en niets eten .

Fantastische camping al 6 jaar lang.

Sarah van Brakel
12-9-2018

Het is een grote camping waar alle voorzieningen aanwezig zijn. Ruime toilet gebouwen die de hele dag worden schoon gemaakt. Aardig personeel bij de receptie en de kampeer plekken zijn ruim en hebben redelijke schaduw (ligt eraan waar je staat). Animatie vor de kinderen is erg leuk en voor de jongeren is er een Discotheek naast de camping waar ik met veel plezier ben heen geweest elke zomer. De camping heeft ook een restaurant waar het eten heerlijk is en in de buurt zijn genoeg leuke eet tentjes bij leuke plaatsjes zoals Rosas of L'escala.

Te groot voor ons, maar organized en superschoon!

Esme Sprenger
4-9-2018

Echt een hele grote camping! Nog niet eerder zo groot meegemaakt, geloof wel 1600 kampeerplaatsen. We werden vriendelijk ontvangen, naar onze plek gebracht en geholpen met op de plek zetten (ook buren) van de caravan. Perfecte plek vonden wij (I742) vlakbij strand, zwembad en sanitair. Sommige plekken zijn heel kaal en liggen veraf. Grote plek (10 bij 10m) , maar wat weinig schaduw. Het is een leuke camping met veel voorzieningen en alles is goed geregeld. Maar we vonden het zo groot dat we de kinderen niet alleen durfden te laten fietsen. Ook misten we de gezelligheid die normaal op een camping heerst. Er waren veel mensen met oudere kinderen (die voor de disco kwamen) en mensen die er al jaren komen en elkaar allemaal kennen. Het zwembad was top, met al een superleuk 'peuterbad'. De regels waren erg streng, maar op zich met zoveel mensen moeten er ook wel regels zijn. Wellicht komen nog terug als de kids de disco leeftijd hebben.

Blijft goed

Chantal
24-8-2018

Vaker bezocht grote camping, schoon sanitair tot in de late uurtjes zijn ze aan het schoonmaken strand prachtig ideaal voor kinderen . Zwembad mooi en schoon badmeesters streng maar logisch als het zwembad overvol is verbeterpunt vlonders als looppad op het strand met een buggy of bolder kar is geen beginnen aan zo onzettend zwaar . Supermarkt goed en vanaf dit seizoen hele dagen open minder lang wachten bij kassa,bakker slager goede betaalbare producten. take away en beachbar/ bar bij het zwembad eenvoudig maar lekker. Restaurant aanrader wij komen zeker terug

Voelt als thuiskomen.

Verhoeven
23-8-2018

Dit jaar voor de zoveelste keer naar Las Dunas geweest. Ik kwam hier zelf als jonge tiener, ben er geweest als jonge 20-er en zijn er nu voor de 4e keer geweest met onze eigen kinderen. Camping voelt als thuiskomen.

Ondanks dat Las Dunas erg groot is, voelt het voor ons niet zo. Wel zorgen dat je centraal staat, anders heb je echt een fiets nodig om naar het schitterende strand of naar de supermarkt te gaan.

Dit jaar hebben ze eindelijk de snackbar aan het strand aangepakt, wat een verbetering!

Badmeesters inderdaad streng, maar met deze drukte begrijp ik volkomen dat het niet anders kan. Balspelen, duiken etc kan gewoonweg niet in een zwembad wat erg vol is.

Mooie MTB routes vanuit de camping georganiseerd.

Dit jaar waren we er ruim een week op onze trekvakantie door Spanje, volgend jaar komen we zeker voor minimaal 2 weken terug.

Fijne camping

Minke
23-8-2018

Hele fijne camping! Echt vakantiegevoel. Fijne sfeer en behulpzame medewerkers.

Wij zaten in een bungalotwin, mooie huisjes en zeer goed schoongemaakt. Enige nadeel: dicht op elkaar waardoor geluidsoverlast en geen privacy.

Go4Holiday.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Las Dunas in Sant Pere Pescador, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Las Dunas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.