Camping Las Dunassterstersterster

• 8.6Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

Meer camping info
Tonen op kaart

Aan de Costa Brava in Spanje vind je Camping Las Dunas. Zo groot dat het net een kampeerdorp is. Via de lange hoofdweg op Las Dunas loop je zo naar zee. Ondertussen kun je een duik nemen in het zwembad of een stop maken bij het centrale plein waar altijd wat te doen is. ‘s Avonds wagen tieners een dansje in de discotheek.

679 reviews over Camping Las Dunas

• 2019
    8Renate29-11-2019

Dit wordt onze 5e keer

Heerlijke grote, schone camping met bewaking en badmeesters bij het zwembad. Veiligheid en netheid staan voorop. Het eten in de diverse bars kan beter. De camping biedt centrale plaatsen, maar ook rustige standplaatsen aan. Het aanbod in de supermarkt is uitgebreid en niet veel duurder dan in het dorp. Er is een heel fijne arts op gezette tijden aanwezig op de camping.

• 6Eetgelegenheden

• 6Wilco15-10-2019

Overal heel ver vandaan!!!!

Grote camping waar best wel wat te doen is. Camping is alleen in het centrum mooi groen. De rest van de camping is zanderig en grijs. Als je geen plek in het centrum hebt zit je overal ver vandaan. Even naar de winkel 12 min lopen, de zee 15 min, naar het zwembad 15 min. Moet je even terug om iets te pakken dan ben je 45 min aan de wandel. Een plek in het centrum is niet te krijgen als je niet vaker dan 10x bent geweest. In de buurt van alles te doen. Zwembad leuk maar veeeeeel te druk. Winkel super! Alles voorradig.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Maureen08-10-2019

Nooit meer

Wij verbleven in een bungalow in het gedeelte achter het zwembad. Was keurig schoon ruim genoeg. Jammer geen ligbed bij zat. Je zat wel de hele dag in gefluit van de badmeesters. En savonds als de show begon hoorde je dat ook. Ik ben de eerste paar nachten rond 3.30 wakker geworden van het gedreun van de discotheek fata..zwembad was echt SUPER streng niet springen duiken elkaars nek hangen goeie kant trappetje bij glijbaan eruit gaan. 2 duikbrillen gekocht maar mag alleen mini duikbril en ga zo maar door dit was echt jammer ik snap dat er regels zijn maar je kan ook overdrijven want als er een drol in t water ligt mag iedereen wel in t water blijven?!?!? . Supermarkt top heel veel dingen uit de jumbo. Maar ook veel supermarkten omgeving. Tip om te eten maso guso wel reserveren. Verder oké camping maar voor ons door t zwembad niet nog een keer.

• 6Eetgelegenheden

• 10Monique24-09-2019

Het was weer fantastisch !!!!!

Voor de 10/11e keer Las Dunas , iedere keer weer verrast wat ze vernieuwen in de winter . Fantastisch mooie kinder douche / toilet gebouwd in Laladu style . Vlonders naar t strand toe . Ik denk dat er maar weinig grote campings zijn met fantastisch luxe en schoon sanitair , helaas gooien sommige toch nog hun lege shampoo ed in de hoek vd douche ( doen ze thuis niet hoor !!) De supermarkt groot assortiment , bakker top , slager super , en dan niet te vergeten ..... aan zee , met ook nog groot zwembad . Meestal een plaats gehad in zone L , nu ivm onze hond zone J , zelfs onze volwassen dochters en schoonzoons komen ieder jaar zo fijn vinden ze t op Las Dunas , dit jaar zijn vrienden van ons 3 dgn geweest , willen in 2020 een plaats reserveren , helaas lees ik ook veel negatieve reviews , ik ga daar niet in mee ( streng zwembad klopt !!) Wij hopen hier nog vele jaren te mogen zijn 👍🏼 Tip : markt in Ampuriabrava , eten bij Mas Guso

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10John Wapperom22-09-2019

Voelt niet als een grote camping, super windsurf

Ben niet zo van review schrijven, maar ik kijk er wel naar. Camping Las Dunas is een grote camping maar wij merkte hier weinig van. We hadden wel een perfecte staplek langs het hoofdpad. Vooraf via de reviews gelezen dat het wel rumoerig kan zijn langs het pad. Totaal geen last gehad van herrie ook overdag viel het reuze mee. toilet gebouw en schoonmaak zeker een 10 waard. Restaurant ook qua eten en bediening en prijs. Fast Wind surfschool super personeel en dat merk je ook met de gratis service van board en zeil opslaan. Dat word te klein. Echt een super vakantie gehad, omgeving ook leuk. Wij zijn eigenlijk nooit van een 2e keer boeken op dezelfde locatie. Maar nu toch een uitzondering gemaakt.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 8Gerda03-09-2019

Leuk voor massatoerisme/gezinnen met kinderen.

Ontzettend grote camping, waardoor het soms best een eind lopen is naar zee/winkel/zwembad. Een fiets is geen overbodige luxe dan. Smaak is persoonlijk, en wij stonden hier alleen zodat we een camping aan zee hadden, en plekken aan de Costa Brava konden ‘bezichtigingen’, maar dit is meer een camping als je twee weken op een camping wilt staan en verder niets. De supermarkt is groot, en het lijkt eigenlijk of je gewoon in een Nederlandse supermarkt bent. Het zwembad is leuk, maar je mag er niet veel. Zelfs zittend van de glijbaan werd voor gefloten. Toiletgebouwen etc allemaal netjes. Ons uiteindelijk te massaal en wij zouden hier niet weer heen gaan. Maar voor gezinnen met kinderen die twee weken mooi weer/zon/strand en verder niet veel andere dingen willen doen kan het ideaal zijn, alle faciliteiten zijn ( tegen betaling) aanwezig. Wassen/drogen kost 11,50 dat wordt voor je gedaan. Je levert het in en kunt het later ophalen.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 8Luc03-09-2019

Goede vakantie gehad!

Wij verbleven van 16/08 tot 28/08 in een ponent center bungalow dat zeer netjes en zeer ruim was,niets op aan te merken, gewoon top!Parkingplaats aan de kleine kant als je een grote wagen hebt.Supermarkt en bakker was goed,er is alles wat je nodig hebt.Zwembad was leuk maar ligweide veel te klein en de badmeesters veel te streng.Strand was niet ver van onze bungalow en ook niet zo druk.

• 6~ Cindy30-08-2019

You love it or you hate it!

Je houdt ervan...of je vindt het verschrikkelijk! In ons geval was het toch het laatste. De eerste indruk is goed, want met de camping is niks mis (op het zwembad na ;-)). Mooie grote plekken voor de caravan, mooie sanitair gebouwen, en prima eten. Tuurlijk blijft het vreemd dat je alles contant moet betalen...ik heb echt zo een 'maffia' gevoel van wat verschuilen ze wat de Spaanse belastingdienst niet mag zien. Zo niet van deze tijd. We zijn veel buiten de deur gaan eten omdat we de eetgelegenheden erg 'kantine' gevoel gaf aan ons - erg ongezellig. We zijn dan ook veel buiten de camping wezen eten. Daarnaast is er al genoeg geschreven over het zwembad. Ik sluit me volledig hierbij aan. Ik hoorde zelfs het fluitje in mijn slaap en zijn uiteindelijk maar 3 keer naar het zwembad gegaan in 1,5 week. Mijn kids vroegen dus ook of we eerder weg konden - en hebben onze spullen gepakt en zijn gegaan. Het is gewoon geen match met ons.

• 5Eetgelegenheden

• 8Jacqueline Z.25-08-2019

Voor één keer ....

Grote camping met veel loopafstanden zowel naar strand of naar zwembad. Nadelen camping: alles cash betalen ! Dit in verband met commissie die camping moet afdragen over pinbetalingen volgens dames bij de receptie. Flauwekul dus, is Europees vastgelegd. Zwembad: telde zomaar 10 badmeesters die dol zijn op hun fluitje. Ga je niet als een dolle uit het water na de glijbaan, fluit !! Ga je niet gelijk van de glijbaan als hij in zijn handen klapt: fluit ! Je wordt behandeld als een klein kind. Wilde even voelen hoe koud het water was bij binnenkomst: fluit !!! Eerst douchen !! Honden: sommige laantjes mag je je hond meenemen ( niet fijn voor hem in die hitte ) Als de eigenaar gaat wandelen ( lees uitlaten ) dan loopt diegene rustig voor jouw plaats langs en laat hem daar zijn behoefte doen ! Geen handhaving. Voordelen camping: giga strandkiezels die zeer doen aan je voeten. Heerlijk !!

• 7Staat v/h sanitair

• 8KR23-08-2019

Grote camping, mooie ligging, genoeg te doen!

Het is een mooie aangelegde camping en erg schoon! Wel erg groot, en het zwembad te klein voor het aantal gasten. Ze laten ook nog eens daggasten toe. In augustus was het een mierennest in het zwembad. Ook zijn de badmeesters veels te streng, sommige regels snap ik ivm drukte maar bij de glijbanen gelden belachelijke regels. Het is een zoutwaterbad. Het strand is prachtig en schoon, ook de zee is geweldig heel lang ondiep. Alleen veel kwallen. Wij hadden Vacansoleil caravan die liggen achter op de camping. Overal ver vandaan, maar prima accomodatie en goede gastheer! Omgeving is mooi en genoeg te doen, zoals Aquabrava, mooi stadje Cadaques, Camp Nou Barcelona, boot huren. Aanrader is het historische gehuchtje sant marti d'empuries, aan zee vlakbij de camping, prachtig!! En restaurant Can Coll is geweldig!

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

44 tips over Camping Las Dunas

• jacari, 23-01-2012

leuke stadjes in de buurt, mooi strand, schone zee.

• rob2109, 24-07-2012

Vergeet niet het schilderachtige Goudarges te bezoeken. Het geboorte dorp van Dali. Via een prachtige weg met mooie uitzichten bereik je dit schilderrachtige dorpje met zijn permanente markt in het hoogseizoen en vele prachtige gebouwen, restaurants en terrasjes

• debackerjoke, 01-07-2012

Sant Marti d'Empurie, Cap de Creus, Pals, Figueres, ... allemaal leuke plaatsjes die zeker de moeite waard zijn om naartoe te gaan! Het restaurantje dichtbij de camping richting Sant Pere Pescador 'Mas Guso' is zeker leuk om te doen!

272 vragen over Camping Las Dunas

• leentje, 24-10-2019

venus

wie weet er waar de caravans type venus staan van luxcamp welk veld

• Karin, 09-08-2019

dorpje

Ligt er bij de camping een dorpje of een boulevard waar je lopens naartoe kan voor gezellig te eten of wat te drinken?

Monique , 12-08-2019

Hoi Karin , nee helaas niet lopend dichtbij iets , camping rechtsaf 3 min rijden heerlijk tapasrestaurant onder de olijfboom , paar min verder ben je in sant pere pescador , linksaf vanaf de camping ook 2/3 min rijden, links leuke restaurantjes , liggen hoog ( de ampurias ) iets verder kom je bij ‘L Escala , boulevard , zee, winkels , restaurant enz , wij verheugen ons alweer op Las Dunas 🤗

Wm, 12-08-2019

De plaatsen in de buurt zijn niet echt op loopafstand. Met de fiets is het wel te doen. Op loopafstand over het strand vindt je wel de Marlin Beachbar om gezellig wat te drinken of t eten ( wil je er ‘s avonds eten dan wel van te voren reserveren.

• Karel, 14-07-2019

L zone

Wij kunnen een plaats boeken in de L zone. Is dit een rustige zone?

Eugenie Wiermans, 25-07-2019

Je zit niet in het drukke gedeelte. Dat ervaar ik als een groot voordeel. Masr toch vrij centraal. Wij zaten in k. Prima plaats.

Monique, 17-07-2019

Hoi , wij hebben 10 jaar lang in zone L gestaan , wel stonden we er tot ongeveer 8 sept , dan zie je wel iedereen om je heen vertrekken , vinden wij geen probleem , in t centrum gedeelte blijft t drukker , ivm een hond dit jaar in zone J , verheugen ons er weer enorm op , top camping

Camping Las Dunas info

• Aantal sterrensterstersterster