Camping Las Dunas

KinderhotelWeer vandaag25°11°
Camping Las Dunas

532 reviews over Camping Las Dunas in het Nederlands

Als je van grote campings houd, is hij prima ca

Krulleke, 3-3-2018

Hele nette schone mooi sanitair. Voor oudere kinderen is de disco geweldig . Onder de 16 hangtvop t strand savonds. Is ook gezellig. Voor de jongere kids vind ik de camping veelste groot. Kunnen zo verdwalen.

Mooie camping maar vind ik te groot.ik hou meer van iets kleinere camoings aks deze.

Was heel erg gezellig

Muny Tomassen, 12-1-2018

Was groot en je kon windsurf lessen nemen.

Geweldige vakantie voor kleine kinderen.

Stefan Bergman, 11-12-2017

We hebben het hartstikke naar onze zin gehad. Kinderen vermaakten zich uitstekend. Minpunt is de drukte bij het zwembad voor de ligbedden (handdoekje leggen en vervolgens 3 uur wegblijven). Hygiëne was wisselend in de toiletgebouwen. Pluspunten; kinderen hadden het super door de vele mogelijkheden (zwembad, strand, speeltuinen, miniclub en disco. Al met al een prima camping waar we nog wel een keer terug zouden komen.

Elk jaar weer terug!

Martijn, 2-12-2017

Zoals alle jaren, daar weer een super vakantie gehad op deze mooie en fijne camping

Geweldig, gaan zeker terug!

Jacqueline, 27-11-2017

Het is een fijne camping met een mooi strand. Alle faciliteiten zijn op de camping te vinden. Supermarkt is top. Vooral de slager. Voor de kinderen is er genoeg te doen. De plekken variëren qua grootte. Plekken vlakbij het strand zijn de mooiste plaatsen. Het zwembad is ook leuk. De shows in de avond zijn geweldig! Gaan zeker nog eens terug.

Fantastische camping

Janne, 17-10-2017

Het is een hele grote maar goede camping het is vooral leuk voor kinderen tot 12 jaar hygiene is goed en wij hadden en wifi router op de plaats en we hadden dus hele goede wifi super leuk zwembad en met in de winkel producten van de jumbo.

Echt een super camping echt een aanrader

Super!!

Annelies, 15-9-2017

Dit jaar voor de 1e keer naar Las Dunas geweest. Geweldig!! Alle pluspunten zijn al genoemd maar wat ons betreft mag er wel wat extra aandacht zijn voor die grote plas water die achter zone F ligt. Pfff regelmatig stankoverlast en veel muggen. Vlonders op het strand zou mooi zijn! Wij hebben 3 weken op Las Dunas gestaan en komen volgend jaar zeker terug!

Fantastische camping

James, 11-9-2017

Super mooie camping en wel één van de beste aan de costa. Komen er al 12 jaar, alleen hoop ik wel dat ze blijven vernieuwen ivm de andere campings. Misschien bij de stacaravan's een kleine zwembad net als bij de buren. Vlonders om naar de zee te lopen en de beachbar vernieuwen?!?

Het was weer Top!

Monique, 10-9-2017

Ruime plaatsen , keurig sanitair , aan zee , mooi zwembad , complete supermarkt , wasserette , restaurant , enz . Gewoon een complete camping , groot ruim maar niet te , 1700 plaatsen en toch rustig , goede bewaking , wij zijn dit jaar voor de 8e keer geweest in 9 jaar , zone L , en volgend jaar weer !!! Moet toegeven wat men schrijft ivm pinbetaling , is niet meer van deze tijd , maar die verhalen van mensen die 20 min lopen naar zee of zwembad , winkel , weet niet hoe ze lopen , maar wij zitten ver weg in zone L en lopen mss 5/6 min , dan denk ik wat maakt het uit , je bent met vakantie , relax , en dan de reacties ivm vieze toiletten , douches , de schoonmakers lopen de hele dag te poetsen , maar als je kleine kinderen zelf naar toilet laat gaan , krijg je dit , en je lege shampoo fles , scheermesje , inlegkruisje , enz laat liggen in de douche vindt ik gewoon maling hebben aan de dames die de hele dag schoonmaken ,weinig respect toon je dan !!!! Ampuriabrava , Rosas , aanrader !

Mooie campingcamping is erg mooi en schoon

Coby koenen, 5-9-2017

Het fietsen en steppen erg lastig en gevaarlijk,de plekken verschillen ook van grote wij hadden een kleinere plek als onze over buren en je betaald het zelfde erg jammer,maar kommen zeker in 2018 weer.

We hebben een aantal aanbieders voor Las Dunas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Las Dunas in Sant Pere Pescador, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Las Dunas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Las Dunas scoort een 8.02 uit 10 op basis van 580 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: