Camping Las Dunas

601 reviews over Camping Las Dunas in het Nederlands

Voorlopig niet meer

Bob
14-8-2018

Saaie plekken, badmeesters zijn zeer brutaal kinderen mogen daadwerkelijk niks in het zwembad!! De portiers die overdag bij de slagbomen staan zitten niet op een lijn met de collega's bij de receptie. Tussen 9 a 10 hoef je geen brood te halen want dan sta je minimaal 30min te wachten om te batalen, en natuurlijk altijd voorpiepers ook bij de nederlanders zelf. Met alles wat je wilt doen moet je de auto pakken er is niks op loopafstand in de buurt. Boulevard pas in l'escala. Tip ga naar Platja d'aro veel leuker

Prima vakantie

Hans en Nynke
14-8-2018

Goede camping direct aan het zandstrand en met mooie plaatsjes er omheen. Wij zaten in een mobile hoge helemaal achteraan de camping. Prima accommodaties met alleen wel kleine douches. Centrum van de camping vonden we iets minder gezellig, niet compact of bijvoorbeeld een gezellig pleintje. 1 restaurant met een take away restaurant. Niet erg bijzonder, kun je beter naar l’Escala gaan, een erg gezellig dorpje op 6 kilometer afstand. Ook animatie was redelijk maar ook weer niet top. Voor de jongsten worden activiteiten voor kinderen van 4-11 georganiseerd maar dat leeftijdsverschil is te groot. Knutselen wordt iemand van 4 nog blij van, maar een meisje van 11 niet. Meer sportactiviteiten organiseren zou wat ons betreft best wel kunnen. Het voetbalveld ligt helemaal buiten de camping en werd in de twee weken dat wij er waren ook niet gebruikt. Campingwinkel is prima. Zwembad is niet uitzonderlijk spectaculair maar wel vijf leuke glijbanen.

Al 11 jaar geweldig

Spainlover
13-8-2018

We komen hier al 11 jaar

Ja het is een massale camping ( staat duidelijk vermeld,kun je zien aan het aantal staanplaatsen)

Ja er zijn veel Nederlanders, gelukkig maar want Franse en Spanjaarden zeggen niet veel en zijn erg op zichzelf.

Groepsvorming door langdurige kampeerders Ja dat kan maar hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Klein zwembad? Nou nee niet echt,maar volgens mij is het een strand camping

Veel fluiten door badmeesters? Ja ter uwer veiligheid en die van een ander

Overlast van discotheek Fata? Ja dat ligt er maar net aan hoe de wind staat.

Er zijn altijd dingen aan te merken maar als je al deze dingen niet wil moet je vooral niet naar Las Dunas komen maar lekker naar een kleine camping gaan. En al zeker niet in het hoogseizoen.

Vrij Uit

Camping die zichzelf blijft verbeteren.

Senseo
11-8-2018

Dit jaar voor de 9e keer naar Las Dunas geweest en het was wederom prima. Als ik wat te klagen had was het de temperatuur, het was dit jaar echt heet. De camping heeft 1542 plaatsen, ik begrijp dan ook niet dat mensen verrast zijn dat het een massale camping is. Met zoveel plekken is het massaal. Toch heb ik geen enkele keer in de rij hoeven staan voor een douchehokje, ik heb genoten van het zwembad. Ik hoef geen bedje maar een plek om je handdoek en slippers neer te leggen zou prettig zijn. Op het strand is genoeg plek maar dan moet je soms verder lopen. De winkel is tegenwoordig de hele dag open wat ik echt een verbetering vind voor de wachttijden bij de kassa. Sanitair is ondanks de massale bezetting schoon. Schaduw is schaars maar ze verkopen schaduwdoeken in de winkel. Ik ben ook nog nooit buitengesloten door een "groepje". Op Amfora werd ook veel gestolen dit jaar dus is kan niet beoordelen of het aan de camping ligt.

grote camping maar sfeer moet je echt zelf maken

van weeren
7-8-2018

Een zeer grote camping met super faciliteiten en een zeer goed gevoel van veiligheid. Echter op deze camping komen al heel wat jaartjes dezelfde mensen die elkaar allemaal kennen en daardoor wordt het zeer zeer moeilijk om contact te leggen.. Mocht je dan ook nog eens op een plek staan waarbij de buren geen NL'ers zijn dan wordt het zeer lastig voor je als nieuweling.. Alle faciliteiten zijn super , maar wel alles contant afrekenen!! Bij de receptie spreken ze gewoon NL en er is meer dan genoeg te doen in de omgeving maar wel alles met de auto doen.

Aan het zwembad mag niks maar ook terecht.. Teveel mensen die de hele dag daar blijven.. Dus bedje reserveren is daar gewenst en ook normaal.. Op het strand was het nieuw.. Stukje strand reserveren en dan weer weggaan.. Liefst dan ook nog aan de kust lijn.. Het moet niet gekker worden.. Nee voor ons was dit de eerste en laatste keer Las Dunas

Heerlijke vakantie, alleen wij komen niet meer....

Martine Vinkestijn
6-8-2018

Pluspunten : grote supermarkt met top slagerij, lekker eten en betaalbaar, goede

uitvalsbasis voor uitstapjes, heerlijk strand en prima zwembad, schoon met de hoofdletter S, drukke camping maar eigenlijk merk je dat bijna niet.

Minpunt en voor ons de reden om hier niet terug te komen : de drens van waarschijnlijk de disco in de nachten wat ons vooral de tweede week heeft opgebroken. Wij vermoeden dat vanwege de hitte de deur bij de disco open was. Om 00.00 uur moet het stil zijn op de camping, helaas geldt dat dus duidelijk net hiervoor, er was in ieder geval echt iets heel hards qua muziek na twaalf uur. Verschrikkelijk... Tot 04.00 uur wakker gelegen deze week...

We zaten in een bungalow, bij het centrum, wat echt supernetjes en topschoon was, met een airco. Enig ding was wel dat we op maandag terug kwamen van een middagje weg, en het beddengoed was afgehaald en het nieuwe gewoon op het bed lag en niet was opgemaakt.

Mooie camping, maar niet nog een keer !

Frank
4-8-2018

Mooie camping, met goede faciliteiten.

Grote supermarkt met veel producten van de Jumbo. Het merendeel van de campinggasten zijn Nederlanders, waarvan veel gezinnen zijn die blijkbaar al jaren op deze camping komen. Er heerst een hoog André Hazes gehalte, als je daarvan houdt zit je hier perfect. Het is inderdaad dat je als nieuweling niet makkelijk aansluiting kunt vinden met de bezoekers die al vaker zijn geweest, deze vormen veelal kliekjes.

Iedere nacht wordt er wel iets gestolen uit voortenten (fietsen / scottelbraai's / inhoud van de koelkast etc etc, lees hierover maar eens op de facebook pagina "vrienden van Las Dunas")

Mensen zijn erg luidruchtig, als de kinderen in de tent liggen de slapen wordt er op de plek ernaast zonder enig probleem herrie geschopt tot een uur of 3 's nachts.

Zwembad is erg mooi, maar ook erg streng - de 15 badmeesters fluiten constant naar de aanwezige badgasten. Camping ligt aan het strand.

Heerlijke week gehad!

Henny
3-8-2018

Zeer grote, massale, goed georganiseerde camping, veel Nederlanders. Wij hebben hier een heerlijke week gehad. We hadden een mooie ruime standplaats met voldoende beschutting en een eigen goed werkende WIFI router. De camping ligt direct aan het strand en het gezellige plaatsje L’Escala ligt op fietsafstand. Het enige nadeel vonden wij de enorme hoeveelheid stepjes, fietsjes e.d, je moest ogen voor en achter hebben om niemand omver te rijden. In de campingwinkel is veel te koop, alles moet contant betaald worden op de camping. Erg leuk vonden wij dat de Tour de France en de Formule 1 op een groot scherm uitgezonden werden op het terras.

Onze dochter van 16 had helaas geen aansluiting met leeftijdsgenoten, wij stonden toevallig in een straatje met vooral jongere kinderen. Wanneer we volgend jaar terug besluiten te gaan, zal ze een vriendin meenemen zodat ze niet alleen de disco in hoeft.

Mooie schone camping! Wel heel massaal..

Laura
2-8-2018

Grote camping, wel overzichtelijk ingedeeld. Strandliefhebbers komen hier aan hun trekken, want je loopt zo het stand op vanaf de camping.

Wij waren met de eigen caravan en stonden op plek O. Dit zijn de kleinste plekken op de camping, maar op zich zijn deze plekken ruim genoeg als je de auto niet op je plek parkeert. Afstand tot de supermarkt en het zwembad was ook prima te lopen. 5 a 10 minuten. Onze kinderen zijn meer van het zwembad dus daar de meeste tijd doorgebracht. Erg leuk zwembad voor de kinderen. We merkten wel dat het drukker werd naarmate alle regio's in Nederland schoolvakantie kregen. Het werd daardoor erg druk bij het zwembad. Er wordt veel geklaagd over de badmeesters maar wat als ze er niet zijn bij zo'n overvol zwembad? Er zwemmen ook jonge kinderen tussen. Ik had geen last van de badmeesters. Schoon sanitair! Kinderdouches erg fijn! shows savonds ook erg leuk! Voor ons wel te massaal mis dan de gezelligheid.

Zeer mooie maar te grote camping met meerendeel Nederlanders

Top Animatie, heel professioneel en mooi zwembad, maar de capaciteit is te klein voor zo'n mega camping. 2e zwembad elders op de camping zou geen overbodige luxe zijn.

Sanirair is heel schoon

Eerste week van onze vakantie reed de security s'avonds verveeld rond en was je bang om wat verkeerds te doen. Daarna bijna geen security meer gezien.

Op de camping komen veel vaste gasten dit kliekjes vormen, waarvan er zelf zeggen dat het moeilijk is om daar tussen te komen als nieuweling.

Jammer genoeg houden een aantal van deze gasten ook weinig rekening met andere gasten op de camping.

( lees, ik slaap met oordoppen in op de camping maar ik kon letterlijk alles op een ongepast tijdstip horen ) waar was de security toen?

Verder mooie omgeving, vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Als je wat verder naar beneden rijd prachtige baaitjes.

Voor ons geen 2e keer

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Las Dunas in Sant Pere Pescador, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Las Dunas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Las Dunas scoort een 7.98 uit 10 op basis van 601 reviews.