Camping Las Dunas

535 reviews over Camping Las Dunas in het Nederlands

Fantastische vakantie!

Anna
15-6-2018

Wauw.. We komen hier al 12 jaar achter elkaar en wat een super camping! Je zult waarschijnlijk denken ´waarom zou je 12 jaar lang naar dezelfde camping gaan?´ Nou mensen, omdat deze camping allerlei verschillende mogelijkheden biedt voor je ideale vakantie. Letterlijk alles wat je nodig hebt is te vinden op de camping zelf. Van supermarkt tot de leukste activiteiten voor jong en oud+ echt een super service!

Helaas is het dit jaar al volgeboekt, maar anders waren we zeker weer gegaan. Op naar volgend jaar dan maar. :)

P.S het enige wat jammer is, is dat er bijna nooit plekken bij het zwembad over zijn. Je zou al 08.00 uur je bed uit moeten gaan om een plekje te krijgen, dit is het enige nadeel.

Mooie camping. Ideaal dat je vanaf de camping het strand op kan lopen. Nadeel vonden wij het zwembad. Geen parasols of ligweide, badmeesters achterlijk streng. Een moeder ging met haar kind van nog geen 2 op haar schoot van de peuterglijbaan. Zij werd direct aangesproken dat de glijbaan niet voor volwassen was. Serieus? Kinderen beneden de 1,20 m mogen alleen met ouder van de waterpiste en dus niet van de 4 andere glijbanen (die langzamer gaan dan waterpiste). Jammer want thuis gaan onze kinderen van grotere glijbanen. Zwembad zou op zich een dikke 8 van ons krijgen maar badmeesters zijn zó dominant aanwezig!Restaurant heeft weinig sfeer en veel weg van een bedrijfskantine maar dat is persoonlijk. Zelfde geldt voor de cafetaria naast het zwembad. Supermarkt, slager en bakker zijn prima. Wij verbleven in de twin bungalow. Dit was echt top! Ideaal dat het een autovrije tuin had. Kortom, prima camping maar voor ons niet nog eens.

Top camping!

Marinde
10-6-2018

De hele dag door wordt de camping schoon gehouden. Alle medewerkers zijn erg behulpzaam en vriendelijk. Wij zaten in Ponent centro, alles was zoals van te voren beschreven en ontzettend schoon de staat was als nieuw! Animatie was voor het laagseizoen helemaal goed. Campingwinkel is erg uitgebreid en niet te duur, veel producten van de jumbo ;-) natuurlijk betaal je meer maar de prijzen gaan niet 3x over de kop. De shuttle service was prima geregeld vanaf luchthaven Girona. We hebben via de camping een auto gehuurd voor een leuk bedrag want die heb je daar wel nodig helemaal omdat sommige dagen het weer tegenviel en het niet echt zwemweer was. Pizza's en snackbar zijn een aanrader. Restaurant niet! Voorzieningen voor mindervalide zijn prima geregeld en alles is toegankelijk. Wij houden er niet van om ieder jaar naar dezelfde camping te gaan maar we komen zeker over een paar jaar weer een keer terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Las Dunas voor je op een rij gezet:

Hele nette schone mooi sanitair. Voor oudere kinderen is de disco geweldig . Onder de 16 hangtvop t strand savonds. Is ook gezellig. Voor de jongere kids vind ik de camping veelste groot. Kunnen zo verdwalen.

Mooie camping maar vind ik te groot.ik hou meer van iets kleinere camoings aks deze.

Was heel erg gezellig

Muny Tomassen
12-1-2018

Was groot en je kon windsurf lessen nemen.

Geweldige vakantie voor kleine kinderen.

Stefan Bergman
11-12-2017

We hebben het hartstikke naar onze zin gehad. Kinderen vermaakten zich uitstekend. Minpunt is de drukte bij het zwembad voor de ligbedden (handdoekje leggen en vervolgens 3 uur wegblijven). Hygiëne was wisselend in de toiletgebouwen. Pluspunten; kinderen hadden het super door de vele mogelijkheden (zwembad, strand, speeltuinen, miniclub en disco. Al met al een prima camping waar we nog wel een keer terug zouden komen.

Elk jaar weer terug!

Martijn
2-12-2017

Zoals alle jaren, daar weer een super vakantie gehad op deze mooie en fijne camping

Geweldig, gaan zeker terug!

Jacqueline
27-11-2017

Het is een fijne camping met een mooi strand. Alle faciliteiten zijn op de camping te vinden. Supermarkt is top. Vooral de slager. Voor de kinderen is er genoeg te doen. De plekken variëren qua grootte. Plekken vlakbij het strand zijn de mooiste plaatsen. Het zwembad is ook leuk. De shows in de avond zijn geweldig! Gaan zeker nog eens terug.

Fantastische camping

Janne
17-10-2017

Het is een hele grote maar goede camping het is vooral leuk voor kinderen tot 12 jaar hygiene is goed en wij hadden en wifi router op de plaats en we hadden dus hele goede wifi super leuk zwembad en met in de winkel producten van de jumbo.

Echt een super camping echt een aanrader

Super!!

Annelies
15-9-2017

Dit jaar voor de 1e keer naar Las Dunas geweest. Geweldig!! Alle pluspunten zijn al genoemd maar wat ons betreft mag er wel wat extra aandacht zijn voor die grote plas water die achter zone F ligt. Pfff regelmatig stankoverlast en veel muggen. Vlonders op het strand zou mooi zijn! Wij hebben 3 weken op Las Dunas gestaan en komen volgend jaar zeker terug!

We hebben een aantal aanbieders voor Las Dunas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Las Dunas in Sant Pere Pescador, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Las Dunas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Las Dunas scoort een 8.02 uit 10 op basis van 583 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: