Camping Las Dunas

KinderhotelWeer vandaag16°10°
Camping Las Dunas
7,6

Omschrijving
Aan de Costa Brava in Spanje vind je Camping Las Dunas. Zo groot dat het net een kampeerdorp is. Via de lange hoofdweg op Las Dunas loop je zo naar zee. Ondertussen kun je een duik nemen in het zwembad of een stop maken bij het centrale plein waar altijd wat te doen is. ‘s Avonds wagen tieners een dansje in de discotheek.

570 reviews over Camping Las Dunas in het Nederlands

nooit meer

fam van dongen,
24-11-2018

In principe een mooie camping maar als je achteraan zit, zit je overal heeeeeel erg ver vandaan. Het zwembad vonden wij een drama. Het zit tjokvol mensen en je mag er totaal niks. De badmeesters staan als scheidrechters met hun fluitje langs de kant. Je mag NIKS, zelfs niet eten en drinken. Supermarkt was wel goed! Stacaravans verder wel schoon en netjes. Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar.

Een tijd om nooit te vergeten

Muriël,
19-11-2018

Voor jongeren vanaf 16 jaar kan je heel leuk uitgaan bij Fata en t strand is echt geweldig.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Lonneke,
17-11-2018

Hele leuke camping, van jong tot oud. Genoeg te beleven. Voor jonge kinderen is er het annimatie team en voor de oudere kinderen is er de discotheek die aan de camping grenst. Hier komen geregeld Nederlandse artiesten optreden. Echter heb je snachts geen last van de discotheek als je er niet heen gaat. Verder kun je vanaf de camping een hele mooie wandeling naar l’escala toe maken. Ik heb dit geregeld in de vroege morgen hardgelopen. Het is zo een 7 km voordat je in l’escala bent. Verder zijn de medewerkers top op de camping en zijn ook altijd bereid om een praatje te maken. Het sanitair is ook altijd schoon.

Super voor kinderen!!

Deborah Scholte,
4-10-2018

Mooie ruime camping met veel animatie. De glijbanen zijn super en het personeel is er erg vriendelijk! Het touroperatorl 'dorp' ligt centraal gelegen.

fantastisch.

Fam Ontijt,
3-10-2018

aankomst prettig ontvangen, vriendelijk en behulpzaam.

Mooie schone camping. goed restaurant, winkel, en prettig personeel, dit geld voor al het personeel van Las Dunas. Bij het zwembad vind ik het prima dat er strenge badmeesters zijn, helaas zijn er altijd vakantiegangers die geen rekening met andere houden. Door het optreden van de badmeester voorkom je hopelijk dat er geen ernstig ongelukken gebeuren. Dat je geen eten en drinken mee mag nemen bij het zwembad begrijp ik wel, anders wordt het hier een zooitje veel mensen laten de troep achter voor de schoonmakers of in dit geval badmeesters. Kijk naar de toiletten als er gedoucht is. Wij hebben genoten van het animatieteam, petje af voor deze leuke groep. Ook voor volwassene is er genoeg te doen. Wij komen ook in 2019 weer naar deze prettige, schone camping met vriendelijk personeel.

Voor de negende keer ( in 10 jaar) , t voelt als thuiskomen , een heerlijke camping met zeer goede faciliteiten , aan t strand , prima restaurant , assortiment winkel perfect , mooie ruime plaatsen , schoon sanitair , t is geen goedkope camping , maar als ik zie wat er dit jaar weer was veranderd , helemaal top , voorkant restaurant , beachbar zone D , nieuwe kranen (wastafels ,douche) , strandbar , nieuwe mobilhomes enz , respect voor de schoonmakers die de hele dag poetsen , jammer dat er toch nog mensen zijn die t toilet vies achterlaten , en hun lege shampoofles , scheermesje of tampon in de douches achterlaten !!! Heel attent vond ik t welkomspakket ivm 50 jr las dunas , leuk en een prachtig boek !! Onze pre reservering staat al , dus 2019 half aug / half sept zijn we er weer .

Nooit meer

Ria Faulkner,
16-9-2018

goed restaurant een grote supermarkt,animatie is goed s,avonds en heel schoon sanitair.Maar het zwembad is overvol,je kan vaak nergens meer zitten.Geen leuke speeltuin af en toe een glijbaantje achter de wasbakken,voetbalveld ergens achterin gemaakt ,tafeltenis staat haast langs de weg en wat ik heel vreemd vond is dat je nergens kon pinnen .Zelfs niet bij de receptie om je kampeerplaats te betalen.Wat vaak honderden euro,s is.Al met al voor ons geen camping om terug te komen.

voor ons niet meer leuker met grotere kinderen

erica van schaijk,
15-9-2018

mooie camping wij zaten in zone l grote plaatsen met water en voldoende stroom .

toilet gebouwen waren prima schoon en netjes .

jammer vonden wij wel dat er erg weinig entertainment voor onze kids was 6 en 8 jaar . in de twee weken dat wij er waren waren er 2 shows s,avonds die leuk waren rest bandjes .

zwembad was overdreven bewaakt 12 badmeesters niet duiken niet springen geen duikbrillen of snorkelmasker gebruiken geen ballen geen luchtbedden en het water was vies en warm en je mocht er alleen water drinken en niets eten .

Fantastische camping al 6 jaar lang.

Sarah van Brakel,
12-9-2018

Het is een grote camping waar alle voorzieningen aanwezig zijn. Ruime toilet gebouwen die de hele dag worden schoon gemaakt. Aardig personeel bij de receptie en de kampeer plekken zijn ruim en hebben redelijke schaduw (ligt eraan waar je staat). Animatie vor de kinderen is erg leuk en voor de jongeren is er een Discotheek naast de camping waar ik met veel plezier ben heen geweest elke zomer. De camping heeft ook een restaurant waar het eten heerlijk is en in de buurt zijn genoeg leuke eet tentjes bij leuke plaatsjes zoals Rosas of L'escala.

Te groot voor ons, maar organized en superschoon!

Esme Sprenger,
4-9-2018

Echt een hele grote camping! Nog niet eerder zo groot meegemaakt, geloof wel 1600 kampeerplaatsen. We werden vriendelijk ontvangen, naar onze plek gebracht en geholpen met op de plek zetten (ook buren) van de caravan. Perfecte plek vonden wij (I742) vlakbij strand, zwembad en sanitair. Sommige plekken zijn heel kaal en liggen veraf. Grote plek (10 bij 10m) , maar wat weinig schaduw. Het is een leuke camping met veel voorzieningen en alles is goed geregeld. Maar we vonden het zo groot dat we de kinderen niet alleen durfden te laten fietsen. Ook misten we de gezelligheid die normaal op een camping heerst. Er waren veel mensen met oudere kinderen (die voor de disco kwamen) en mensen die er al jaren komen en elkaar allemaal kennen. Het zwembad was top, met al een superleuk 'peuterbad'. De regels waren erg streng, maar op zich met zoveel mensen moeten er ook wel regels zijn. Wellicht komen nog terug als de kids de disco leeftijd hebben.

Go4Holiday.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Las Dunas in Sant Pere Pescador, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Las Dunas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.