Camping L'Amforasterstersterster

• 9.4Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Op Camping L'Amfora in Spanje is de sfeer top. 's Avonds is er livemuziek en in de buurt liggen discotheken. Vanaf de camping rijdt de shuttlebus hiernaartoe. Deze camping is dus minder geschikt als je op zoek bent naar rust. Op L'Amfora heb je alle ruimte en je kunt lekker eten in het restaurant direct aan zee. Of ga zelf wijn tappen bij Mas Guso.

Contact

563 reviews over Camping L'Amfora

• 7Post12-01-2020

Aardig

Schone camping. Zwembad wordt te veel gefloten je kan er en mag er niks. Animatie stelt niks voor. Eetgelegenheid buiten de camping goed. Opde camping minder. Er staat veel wind vooral op het strand wordt je gezandstraalt

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2019
    6Sven19-11-2019

Mooie camping maar vol met nederlanders

Heel mooie camping maar als belg word je bijna buitengekeken door de nederlanders. Ook de nederlandse portier heeft echt een piek op de belgen. Zit een half uur voor dat het moet stil zijn u al te begluren en vanaf het uur dat het moet stil zijn is hij daar om streepjes te zetten. Tot het bij de arm nemen van kinderen toe. Was voor ons echt de eerste en laatste keer

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Tijn30-10-2019

Te doen

Echt leuk, zeer goed onderhouden camping en erg schoon. Alleen de eigenaar is niet aardig, we zouden 4 dagen van te horen krijgen wat onze plek was, kregen we het pas op de dag zelf te horen. Zwembad veel te klein voor zoveel gasten, sanitair wel enorm schoon dat is dus wel fijn!

Alleen het klimpark is wel een dingetje, als kinderen na een lange dag er even willen klimmen/klauteren is het al om 8u dicht, vooral door jongeren. Zet dan gewoon iemand neer die er om de 30 minuten komt kijken, of gewoon een bordje 'eigen risico'. Persoon zoals ik al zei niet erg vriendelijk. Animatie is top maar dat was het ook wel, Tussen de 9 tot 15 jaar zou ik deze camping NIET aanraden, jonger kan wel leuk zijn. Overigens wel een goede vakantie gehad! Eten was wel erg duur en erg slecht.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Theun en Petra05-10-2019

Mooie vakantie

Super camping en sanitair waar je van de grond kunt eten zo schoon, leuk animatie. Supermarkt waar je alles kunt krijgen. camping plekken groot genoeg. Personeel erg vriendelijk en spreken alle talen.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Scholten28-08-2019

Perfect!!

We hebben 2,5 week op L'Amfora gestaan en het fantastisch gehad! Voor onze 3 kinderen in de leeftijd 10 12 en 15 was er voor elk wat wils. Mooi zwembad met glijbanen voor de kids maar ook heerlijke bubbelbaden voor de ouders😉! Wij stonden ook vrij vooraan op de camping en je hoort idd tot 24.00 live muziek, maar daarna was het ook muisstil, we stonden naast het zebrapad maar hoorden 's nachts helemaal niets! Sanitair gebouw is superschoon en ook voor mijn zwager die mee was en in een rolstoel zit was de doucheruimte perfect! Wij gaan proberen om volgend jaar weer een plekje te bemachtigen! Nieuwe ronde , nieuwe kansen voor iedereen! Wel zo eerlijk toch, je hebt ook van die campings waar je nooit tussen komt, omdat de vaste gasten alle plekjes al weg hebben gekaapt!!

Oja! Wij vonden de beachbar geweldig, voor een leuke en eerlijke prijs een simpel maar goed gerecht en heerlijke koude biertjes😋

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Fam op den camp10-08-2019

Fantastiesch

Mooie camping met genoeg uitgaansmogelijkheden voor de jeugd. Strand badgebouwen en plaatsen zijn proper, erg vriendelijk personeel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Evschaijk01-08-2019

Geweldige camping!

Geweldige camping! Mooi strand! Nog nooit zo’n schone camping met sanitair gezien! Zwembad is super! Plekken zijn erg mooi! Wel meer geschikt voor oudere kinderen/jeugd! Het is lang onrustig op de camping en bij het zwembad en de speeltuin is te weinig schaduw! Voor uitstapjes moet je wat verder rijden maar voor ons niet bezwaarlijk! Er is veel keuze! Maar Kortom; wij hebben hier zeker genoten!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Fam.B01-08-2019

Eens, maar nooit weer

Er zijn Teveel mensen die er al jaren komen en dus niks pikken van buitenstaanders. Mensen hebben hier niet het idee dat ze op een camping staan want alles moet, zelfs overdag, muisstil zijn van sommige buren.

Op deze camping staan heel raar bijna alle kampeermiddelen met hun kont naar de straatkant, zodat ze maar niks te maken hebben met buren. Er is een Nederlandse bewaker die beter politie agent kan worden. Heeft totaal geen begrip voor situaties

Het zwembad is mooi en schoon, er is altijd wel wat te doen voor de kids of jezelf, maar in de omgeving is niet echt wat te doen. Je kan niet even lekker lopend naar een stadje ofzo. Oudere jeugd heeft discotheek Fata waar ze naartoe kunnen, maar dat gaat flink in hun portemonnee zitten, die entree iedere keer.

Kortom voor anderen misschien perfect, voor ons zo waardeloos dat we zelfs bijna een week eerder weggegaan zijn dan gepland

• 3Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Milan Verkade28-07-2019

Zeer schoon

Zeer schoon leuke camping dicht bij het strand

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Tom27-07-2019

Aanrader voor gezinnen met pubers

Fantastische camping voor gezinnen met grotere kinderen! Wij zaten in een chalet type club. Zeer Positief: zwembad, sanitair, winkel, strand, toezicht, goede service Positief: huisje was prima, rust na 24u, prijzen in winkel en restaurant, camping komt savonet tot leven! Wat minder: avondprogramma beetje gedateerd, ligging tov van de badplaatsen lescala en rosés, wachttijden snackbar

Gereisd met vrienden in juli 2019

26 tips over Camping L'Amfora

• Fam.Kinds, 23-09-2013

-Bij (hevige) regen waren er nogal wat plaatsen die onderliepen met water. -Vraag bij de receptie naar mooie baaien, waar je heerlijk kunt snorkelen.

• Cees, 18-06-2013

Restaurants:

Lekker.com: Ja Camp. Aquarius: Ja Can Trona: Ja (in S.P.Pescador op het pleintje) Theresa: Ja (in S.P.Pescador) Dorfkrug: SUPER (in Empuriabrava, reserveren noodzakelijk, woensdag dicht) Pfeffer-Mühle: Nog beter dan SUPER (in Empuriabrava, altijd open, reserveren niet nodig, altijd parkeerplaatsen vrij). Je vindt dit gemakkelijk door op de 1e grote splitsing niet links aan te houden maar met de grote weg naar rechts af te buigen en volgen.

• Pukkie, 24-08-2011

Contant geld meenemen want je kunt deze camping NIET betalen met PIN of Credit Card en geldautomaten zijn drama hier!

126 vragen over Camping L'Amfora

• Petra, 27-12-2019

Nederlandse animatie

Is er nederlandse animatie op de camping?!

• Kim, 14-08-2019

Omgeving dorpje

Is er hier een leuk toeristisch dorpje op loop afstand ? Wij vinden het leuk als er een dorpje met wat kraampjes terrasjes etc in de buurt is maar kan niet vinden pf dat bij deze camping is ??

JvdV, 19-08-2019

Hoewel er genoeg leuke dorpjes en stadjes in de omgeving te vinden zijn, zul je altijd de auto moeten nemen.

• Kees, 11-07-2019

Parasols

Zijn er parasols bij het zwembad en strand, zie deze nergens op de foto's maar lijkt me toch onmisbaar?

JvdV, 19-08-2019

Er zijn geen parasols bij het strand of zwembad. Het zwembad heeft wel zeer beperkt enkel bomen staan die schaduw geven.

Camping L'Amfora info

• Aantal sterrensterstersterster