Camping L'Amfora

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag11°2°
Camping L'Amfora
7,9

Omschrijving
Op Camping L'Amfora in Spanje is de sfeer top. 's Avonds is er livemuziek en in de buurt liggen discotheken. Vanaf de camping rijdt de shuttlebus hiernaartoe. Deze camping is dus minder geschikt als je op zoek bent naar rust. Op L'Amfora heb je alle ruimte en je kunt lekker eten in het restaurant direct aan zee. Of ga zelf wijn tappen bij Mas Guso.

505 reviews over Camping L'Amfora in het Nederlands

Te massaal

Van den Akker,
26-12-2018

Camping is erg lawaaierig geworden, te druk.

Als je van massatoerisme houdt kun je er zeker heen. Werken met polsbandjes, contante betalingen, dure wifi en er is altijd gezeur over de plekken die worden toegewezen. Je krijgt pas bij aankomst te horen welke plek je krijgt. Receptie doet daar moeilijk over.

Camping wordt uitstekend onderhouden, maar wordt eigenlijk te groot.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Nu nooit meer!!

Fam. Van Beek,
20-11-2018

Wij hebben hier een paar jaar gestaan en wilden ook dit jaar weer reserveren. Omdat dat volgens de receptie vanaf 2 november kan hebben we dit ook direct gedaan. Na 2 weken😳 kregen we bericht dat de camping vol was, hoe is dat nu mogelijk. Gebeld naar de receptie en ze vertelde dat ze echt 1500 mails op 2 november hebben gekregen en veel mensen hebben moeten teleurstellen. Via een andere bron gehoord dat ze nog eerder gereserveerd hadden, dus niet eerlijk!!! Het is toch vriendjespolitiek daar. En toen ik vroeg hoe dat nou kon werd ik echt afgekat door die mevrouw. Voor ons geen L'Amfora meer, ze moeten niet denken dat ze de enige camping in Spanje zijn.

Leuke camping

Pieter,
7-10-2018

Heel propere camping, ook het sanitair en zwembaden. Plaatsen waren ruim genoeg. Naast ons was er wel een gangetje waar de mensen konden stappen van het strand tot het zwembad en sommige waren 's nachts heel luidruchtig. Lekker eten in de restaurants. Aan het strand wel druk, moesten een uur wachten op ons eten. Leuke dorpjes in de buurt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Super camping!

Mireille,
21-9-2018

Gezellige camping met een relaxte sfeer. Mooie kampeerplekken met genoeg ruimte voor een caravan en extra tentje. Strand is 5 min lopen. Restaurant aan het strand heeft heerlijk eten, maar wel erg druk. Overal super aardige medewerkers en de schoonmakers maken het super schoon de hele dag. Supermarkt heeft alles, zelfs producten van de Jumbo.

Ligging is redelijk Sant Pere Pescador hoef je niet heen. In L’Escala, Rosés en Empuriabrava is het super gezellig ‘s avonds.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastisch!! En onverslaanbaar!

Mieke Janssen,
6-9-2018

Op deze camping blijf je terug komen! Geweldig! Al 20 jaar ons thuis op vakantie.

Geweldig sanitaire voorzieningen die van 's morgen 6 tot 's avonds 23:00 uur continue worden onderhouden en schoon gemaakt.

Grote plekken, heerlijk breed strand wat aan de camping ligt. Gezellige en lekker eettentjes op t strand of vlakbij de camping. Kortom fantastisch!!

Voor ons niet meer.

Annemarie,
29-8-2018

Grote camping met alle voorzieningen. Erg schoon sanitair, met meer dan voldoende toiletten en douches. Ook kindersanitair aanwezig. Ligging aan een heerlijk langzaam aflopend zandstrand aan een baai. Zwembad is prima, niet te druk in het hoogseizoen en geen handdoekje leggen.

De meeste plekken hebben voldoende schaduw en privacy door de heggetjes en bomen tussen de plaatsen. Keurig onderhouden, ook leuke 'straatjes'. Helaas kregen wij een plek toegewezen in een (naar het leek) later aangekocht stuk, waar nog geen boom stond of heggetjes waren gepland. Daardoor volop inkijk in de tent, hutje mutje plaatsen en erg heet. Een half graspaadje/grindpaadje naar de tent en ruim 30 meter naar de stroomplaats. Na klagen bij de receptie kregen we enkel te horen dat we de volgende dag terug konden komen en dat ze dan konden kijken of we een andere plek konden krijgen. Niet te doen met 3 kleine kinderen.

Ook erg gericht op fransen/spanjaarden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Héérlijk!

Monique,
27-8-2018

Heerlijke vakantie gehad met echt camping gevoel. De ligging aan het strand is perfect, de plekken zijn ruim genoeg, mooi zwembad maar de badmeesters zijn wel absurd streng! Minpuntje vonden wij de live muziek iedere avond van 22.00 tot 24.00. Wij stonden redelijk vooraan op de camping maar het lawaai was vreselijk. Na dit aangegeven te hebben bij de receptie mochten we een andere plek uitzoeken maar we hadden geen zin om alles af te breken en weer opnieuw op te zetten.

Omgeving is echt leuk; zelf wijn tappen bij Mas Guso is echt een aanrader. Wij zouden hier zo weer opnieuw naartoe gaan maar dan niet meer zo vooraan willen staan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Niet meer

Annemieke,
24-8-2018

Schone camping, aan het strand, leuk zwembad maar wat een massale en onrustige camping. Animatie tot 12 uur ontzettend luid, muziek vanuit omgeving tot ver in de nacht nog te horen. Ook s nachts nog lawaai op de camping van gasten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastisch, we blijven terugkomen.

Marco Huijgens,
17-8-2018

Het is hier geweldig en super heel erg schoon en zeer vriendelijke mensen. Als je hier eenmaal geweest bent wil je bijna nergens anders meer heen.

Super!!!

Pamela Dubbelman,
4-8-2018

Net terug van deze camping. Echt een geweldige vakantie gehad. Ruime kamperrplek. En zeer dichtbij het strand. Zwembad is fantastisch! Super veel aanbod voor kids en genoeg te doen heel de dag. Leuke uitstapjes in de buurt.

Alles is zeer schoon, netjes en verzorgd.

Volgend jaar weer voor ons gezin!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Amfora in Sant Pere Pescador, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Amfora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.