Camping La Ballena Alegre

Camping La Ballena Alegre
7,4

13 tips over Camping La Ballena Alegre

ronald, 17-8-2015
De watervoorziening is echt bagger. Voor 20 euro borg krijg je een plastic verloopje te leen. Dit kun je op je plek in de wateraansluiting monteren. Zorg voor een sterke waterslang met goede slangklemmen want de druk op de leiding is enorm. Meerdere keren mee gemaakt dat slangen knapten of de slangklemmen niet sterk genoeg zijn. Het water stroomt dan vrij uit en zet de hele boel onder water. Zorg dat je tenminste drie plekken vanaf de doorgaande weg neemt. Dit ivm overlast uitgaans publiek.
m ter horst, 18-8-2014
Vindt het wel jammer dat er bij de plus staplekken geen kraantje aanzit, dat je een waterslang nodig bent.
M. Terhalle, 22-7-2014
Ga naar Cadaques, geweldig plaatsje aan de andere kant van de bergen, vlak voor Roses de bergen over. De rit ernaartoe is alleen al geweldig. Maar als je eenmaal in het plaatsje bent verbaas je je nog meer!

We hebben een aantal aanbieders voor La Ballena Alegre voor je op een rij gezet:

Laurence, 29-3-2014

strandwandeling richting L'escala is goed te doen en je kunt gezellig eten in de ruine.

voor de beginnende stapper is er op de naastgelegen camping een disco (open tot ca. 5.00uur)

Chantal, 4-3-2014
Barcelona ligt op iets meer dan een uur. Erg leuke dorpjes in nabije omgeving.
Outdoormensen, 21-12-2013
Bezoek de steden rondom de camping! Neem een surfplank, kitesurf, snorkelspullen, vlieggers enz mee..... je hoeft je daar niet te vervelen ideale locatie.

beuker74, 21-10-2013
Tip! is zeker een fluvia huisje hierbij zit een apart zwembad, bij alle huisjes is overigens wel een klein zwembad te vinden, maar dit is de grootste en rustig, al zoeken andere camping gasten (jeugd) wel vaak een plek om te zwemmen, maar dit is echt een tip! Genieten
Marco, 8-8-2013

Aan de strandzijde allemaal comfortplekken, super.

Mooie schone camping, goed georganiseerd.

Hugo, 18-7-2013
Restaurant en bodega Mas Guso is de moeite waard, zit 2km van de camping. Zeker als je van wijn bij je eten houdt, goede wijnen voor weinig geld. Cava of wijn ongeveer 8 a 9 euro de fles. Eten en bediening zeer goed.
Ingrid van Wezel, 29-5-2013
Leuk om te gaan eten, vanaf de camping links dan kom je na 5 minuten bij de ruines (aan je linkerhand, hierbij is een parkeerplaats, van ruines is een soort klein dorpje gemaakt met twee leuke goedkope restaurantjes.