Camping La Ballena Alegre

Camping La Ballena Alegre
7,6

Camping La Ballena Alegre aan de Costa Brava is een gezinsbestemming waar ook jongeren graag komen met hun ouders. Voor de kleine kinderen is de animatie leuk en de jongeren gaan met hun vrienden naar de disco. Door de ruime staanplaatsen heb je echt je eigen plekje. Kite- en windsurfers zijn op de stranden in de buurt aan het goede adres.

We hebben een aantal aanbieders voor La Ballena Alegre voor je op een rij gezet:

Contact

287 reviews over Camping La Ballena Alegre in het Nederlands

Fijne camping, maar internet is drama

Nico
14-7-2019

Fijne camping, maar internet is drama en douchegebouw achterin is oude zooi

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Aan te raden, maar niet in het hoog seizoen.

Mevr. D.haenen
29-6-2019

Zijn net terug van 12 dagen camperen met tent op.deze camping. Mooi opgezette camping met zeer ruime plaatsen, wel een tekort aan schaduw op de plaatsen zelf. Met een dochter die kite stonden we heel dicht bij de kitezone, dichter kon het niet! Sanitair was netjes en er werd de volledige dag schoongemaakt, wel is het aan te raden om een fiets mee te nemen om zich te verplaatsen op de camping. Twee negatieve opmerkingen : WiFi op de camping is betalend 60 euro voor 6 uur, wat belachelijk veel is wanneer je weet dat goedkopere campings gratis WiFi voorzien. Er werd vuurwerk ontstoken tussen de caravans en tenten wat eigenlijk om problemen vraagt op een feestdag, uiterst gevaarlijk voor brand, heb dit gemeld bij de receptie.

Gereisd Met partner in juni 2019

Matig

Marco
31-5-2019

Expres mei geboekt dacht wat rustiger maar niks is minder waar. Volkswagen evenement vol met dronken en schreeuwende mensen.

Gereisd Alleenreizend in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gewelding, super leuk😍

Do
18-3-2019

Wij gaan elk jaar naar hetzelfde huisje in hetzelfde straatje samen moet nog een ander gezin en het is zo leuk daar!

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Grote langgerekte camping direct aan de zee

V. Aalst
26-11-2018

Mooie camping waar veel te doen is voor kinderen. Het strand op loopafstand. Het zwembad is simpel. Geen glijbaan aanwezig. Elke avond entertainment. Camping ligt niet op loopafstand van een stadje of boulevard. Dus altijd met de auto weg als je ergens heen wilt. Lidl supermarkt dichtbij voor de boodschappen. Maar alles is ook op de camping te koop, je betaald er iets meer voor. Barcelona 1,5 uur met de auto.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Fenomenale camping voor jong en oud!

Guus van Thiel
12-11-2018

Een prachtig gelegen en bovenal luxe camping. Doordat ze erg lang en smal is, ogen de afzonderlijke laantjes met kampeerplekken en chalets pittoresk en ben je altijd dicht bij de zee. Daardoor heb je op je eigen (grote) kampeerplaats het gevoel van een kleine camping, terwijl La Ballena Alegre eigenlijk verrassend groot is. Dat merk je pas op de centraal gelegen plaza, waar de gasten 's avonds goed vermaakt worden met diverse shows. Daar vindt je ook een betaalbare supermarkt, een groentenboer met vers fruit, een wijnhandel met lokale producten, een kiosk, een boetique en zelfs een apotheek. De kinderanimatie is 7 dagen p/w voor jong en oud altijd aantrekkelijk en levendig. De toiletgebouwen zijn lux en superschoon. De toiletdames poetsen de hele dag door en zijn altijd vriendelijk. Net als de rest van het personeel. De camping is gewild, dus vroeg boeken is een vereiste. Na 5 jaar zijn wij nog steeds niet uitgekeken op deze topcamping!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Schitterende camping, maar het mag wat stenger.

JJ Albers
18-9-2018

Het is een grote, maar mooie camping. De plus-plekken zijn groot en de ligging, direct aan zee is schitterend. De winkel is prima, het restaurant en terras niet echt sfeervol. Een van de toiletgebouwen is vernieuwd en is voorzien van de modernste snufjes. De directie doet er alles aan om de camping elk jaar weer wat beter maken. Helaas is het merendeel van de gasten Hollanders (let wel: geen Nederlanders, maar Hollanders). En Hollanders hebben blijkbaar de nare eigenschap dat ze denken dat iedereen moet horen wat voor (on)zinnige zaken zij hebben beleefd. Echt irritant is echter het feit dat de jeugd hetzelfde denkt, maar dan voor wat betreft de muziek. Je kunt je vrijwel niet douchen zonder dat je wordt geconfronteerd met een enorme bak herrie. Enorme boxen worden meegenomen naar de doucheruimtes en dan dus het liefst zo hard mogelijk. Kortom, een mooie camping, maar het toezicht bij de doucheruimtes moet echt(!) een stuk strenger!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Grotendeels super, sanitair mwah

Alexandra
11-9-2018

Wij hebben hier in augustus 2 weKen gestaan, in rij 31, voor de tennisbanen.

De tennisbanen worden van 7-24 uur bespeeld, maar echt overlast hebben we daar niet van gehad.

Verder lagen de plekken heel centraal, vlakbij het zwembad en winkeltje. Winkeltje is goed voorzien, elke dag vers brood en ook groenteboer is goed.

Restaurantjes op camping zou ik overslaan, daarentegen zit er vlakbij de camping een fantastisch restaurant met een eigen wijngaard en een eigen winkel met streekproducten.

Vanaf alle plekken loop je heel makkelijk naar het strand, voor ons was het ca 250 m.

Het grote minpunt was het sanitair. Het gebouw waarbij wij zaten was oud, wat op zich niet erg is als het goed schoongehouden wordt, dat was helaas niet zo. Zeker in het hoogseizoen moet er de hele dag door gepoetst worden. Nu hadden we veel vieze toiletten zonder papier.

Animatie was voor onze zoon van 3,5 heel leuk, elke dag knutselen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Perfect

Familie Besemer
5-8-2018

Komen hier nu voor de 2e keer en er zullen zeker nog meerdere keren volgen zeker zolang de kids nog mee gaan. WiFi en telefoon ontvangst zijn niet als te best vind ik niet erg maar de jeugd denkt daar anders over. Ligging direct aan het strand is perfect en alle levensbehoeften zijn verkrijgbaar in camping supermarkt tegen normale prijzen. Ja er is soms wat lawaai van de jeugd die terugkomen van de discotheek maar daar wordt opgelet en zonodig ingegrepen. Zijn tenslotte allemaal jong geweest dus.

Aanrader voor gezinnen

Edwin Mulder
5-7-2018

Tip/top voor elkaar op deze camping. Met name lokatie is briljant. Catering en food op de camping is minder

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Ballena Alegre in Sant Pere Pescador, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Ballena Alegre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.