Camping Aquarius

Hotel aan zee, Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag31°18°
Camping Aquarius
8,2

De in Sant Pere Pescador, Spanje gelegen kindvriendelijke Camping Aquarius is leuk voor gezinnen met kleine kinderen. Er is geen zwembad maar wel een ondiep bad met een speeltoestel en de camping direct aan zee. De camping is heel hondvriendelijk en trekt vooral Duitse bezoekers. Het authentieke dorpje Sant Pere is leuk om op de fiets te bezoeken.

Contact

45 reviews over Camping Aquarius in het Nederlands

Herrie, schoon, strand, hondvriendelijk

Fam Munter
20-8-2019

Als we hadden geweten dat het s avonds en s nachts een pestherrie is met diverse soorten muziek van binnen en buiten de camping weet ik niet of we 2 weken geboekt hadden. We twijfelen nu of we de tweede week zullen blijven. Maar, verder is het ons tot nu toe goed bevallen. Grote A plek met hond. Fijne hondendouche, strand heerlijk. Wel klitbolletjes op de stand plaats wat enorm in de vacht gaat zitten, hoop gepluk dus. Op sommige plaatsen een enorme putlucht, blij dat we daar niet stonden. Fantastisch schoon sanitair! Fijne supermarkt met redelijke prijzen. Lekkere broodjes. Alles op zn Duits, dus grote campers met airco die de hele dag aanstaat, vervelend rotgeluid. Je vraagt je af waarom je dan in hemelsnaam naar Spanje gaat met zo n ding... , hekje om de standplaats, satellietschotels, etc.. Tikkie irritant wel. Maar, optimistisch, we zoeken ons vertier buiten de camping en doen vannachtdoppen in.... Maar we boeken geen tweede meer.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Alles oke

Marian Mansveld
25-8-2018

Alles is goed mooie camping superschoon sanitair vriendelijk personeel in september graag weer terug

Gereisd Met partner in juni 2018

Slechtste camping in ons25 jarige camping ervaring

Fam. Nijdam
31-7-2018

De camping is ronduit slecht. Elke avond echt van alle kanten lawaai (muziek van buiten de camping, disco op de camping, etc....) dit tot zeker 24:00 uur. Voor je rust kun je hier echt niet heen!! Verder is het sanitair zwaar verouderd. Tot slot moet je naar de bakker in het dorp om brood te halen. Brood in de campwinkel is zo droog en hard dat zelfs de vissen het niet eten. Ontzettend duur voor wat je krijgt. Zeker niet de moeite waard.

Direct boeken

Goed verzorgde camping, correct personeel

Marianne
4-5-2018

Keurig verzorgde camping, met superschoon sanitair. relatief kleine plekken en jammer genoeg geen zwembad. (Alleen peuterbad). Duits georiënteerd.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Yvonne
13-8-2017

Camping met voornamelijk Duitse gasten. Wij hadden een verschrikkelijke plaats, nr 107, recht achter de wasplaats en door de lage muur dus niet geschikt voor een tent. Omdat we via touroperator hadden geboekt werden onze klachten niet serieus genomen; we kwamen niet in aanmerking voor een andere plaatst of voor enige tegemoetkoming op welke wijze dan ook. Absoluut niet klantvriendelijk!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Prachtige caming.ongeschikt voor jeugd

Y.O.Ruigrok van der Werven
22-7-2017

Camping Aquarius is geweldig.maar er is geen zwembad dus voor kinderen minder geschikt.Wel een badje voor kinderen tot een jaar of 5. Geweldige bloemen en bomenpracht op de camping. Zeer hondvriendelijk.tevens hondendouches. Naaktrecreatie op strand toegestaan.moet je iets verder voor lopen. Heerlijke strandtent Marlinbar waar je gezellig kunt eten. Geweldig mooi en schoon sanitair. Fietsafstand van dorpje en bodega. Bijna alleen maar Duitse gasten.

Een super geweldige vakantie camping

Gerrit
12-7-2017

Super was de lokatie zijnde kort aan het strand en niet ver van het dorp. Super is het personeel, de werksters en tuinmannen. Zij zorgen echt voor een perfecte lokatie. Alles wordt goed bij gehouden en het sanitair is er super schoon. Ruime plaatsen voor tent, caravan en camper. Hond vriendelijk waarbij de honden bezitters ook hun verantwoordelijkheid nemen (gelukkig). Klein min puntje is dat je zelf moet uitzoeken welke tijdstippen de supermarkt,restaurant,take away open zijn en dat de camping cash betaald moet worden. (Pin automaat bij receptie aanwezig)

Gereisd Met partner in juni 2017

Danielle Bloemhof
30-8-2016

Prima camping! Een aanrader met schoon sanitair!

Gereisd Met partner in augustus 2016

Heerlijke vakantie, prima camping!

Wilma
19-8-2016

Super schoon sanitair, wordt van 's morgens vroeg tot 's avonds laat schoon gemaakt! Prima vakantie tussen de Duitsers, heerlijk even (bijna) geen Nederlanders om ons heen! Wij hadden een B-plek en die was echt groot! Beter dan de kleine kampeerplekken in Italië. Let op: er is een deel van de camping met schaduw maar ook een deel in de volle zon! We hebben een heerlijke vakantie gehad met veel strand maar ook naar Barcelona, Cap de Creus, 'l Estartit geweest, prima uitvalsbasis voor de Noordelijke Costa Brava

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Zeer goede camping

Hilde
15-8-2016

Zeer nette camping, proper sanitair. Mooie campeerplaatsen, direct aan het mooie zandstrand gelegen. Je kan zeer lekker eten in het restaurant van de camping, vlotte en sympatieke bediening. Campingwinkel biedt voldoende. Wij waren er met onze twee kindjes van 2 en 6 jaar. Als belgen waren wij - denk ik - de enige op de camping tussen 99% duitsers. De animatie was dus ook in het duits, wat mijn zoontje van 6 jaar dus niet verstond. Toen vroeg of ik mee mocht doen met de schattenzoektocht om de opdrachten te vertalen voor mijn zoontje mocht dit niet. Wat mijn zoontje zeer jammer vond en ik ook ... Wat de animatie betreft voor niet duisers dus zo goed als niks ... maar gelukkig is er wel de zeer nette en toffe waterspeelplaats. Daar hebben de kids zich uren geamuseerd. De camping ligt wel op kleine 3km van het centrum. In de hitte is te voet naar het centrum gaan voor ons geen optie. Op de camping is het zeer rustig. Je hoort wel de andere campings in de verte, dus zijn wij blij dat we camping aquarius hadden geboekt !! Enkele avonden per week wordt er animatie voorzien voor iedereen (bandje, circusshow, ...) Mooie omgeving en leuke dorpjes en stadjes bezocht ! Kortom wij hebben een prima vakantie gehad op camping Aquarius !

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

• Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDuits, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Steaks, Tapas / Fingerfood, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Hiken
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aquarius in Sant Pere Pescador, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aquarius zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.