Bed and Breakfast Mas Xipres

19 reviews over Bed and Breakfast Mas Xipres in het Nederlands

Een aanrader!

Nicole Hayen,
28-7-2018

We hebben een week lang GENOTEN. Hetty, Henny & de kids wat een gastvrije en geweldige mensen. Drie keer heerlijk mee gegeten. Een fantastische fietstocht met dochter Marloes in Barcelona gemaakt. Kortom: een aanrader voor een heerlijke relaxte vakantie. Daar hebben deze kanjers voor gezorgd!

Fantastische vakantie met lieve uitbaters!

Philippe Deswarte,
17-7-2018

Mas Xipres is gelegen in een oase van rust en natuur, op amper 45 minuten van Barcelona. We zijn elke dag druk bezig geweest en we hebben ons geen moment verveeld! Steeds waren Henny en Hetty aanwezig om ons met een bijzondere gastvrijheid in de watten te leggen. We kregen wegwijs naar de mooiste plekjes van de streek, een meer dan goed ontbijt, en steeds weer een uitstekend en gevarieerd avondmaal. Mas Xipres is ongetwijfeld een aanrader om meerdere keren naar toe te gaan. Vergeet zeker de begeleide fietstour in Barcelona niet mee te pikken door de dochter van Henny en Hetty. Dank aan heel de familie voor een betoverende vakantie !

Echt een aanrader!

Roos,
21-10-2017

Hele mooie, authentieke en gezellige locatie op 3 kwartier rijden van Barcelona. Mooie kamers en de suite is ideaal voor een gezin, van alle gemakken voorzien.

Ontzettend gastvrije mensen waardoor je je heel snel thuis voelt.

Aanrader om s avonds mee te eten, heerlijk! Ook de fietstocht door Barcelona met (dochter) Marloes is erg mooi om te doen.

Wij waren met een groep van 9 personen (waaronder 3 kinderen van 7-5-2) en hebben genoten van Mas Xipres.

Fantastische tijd gehad met onze kids!

Harmen
25-7-2016

Na een warm welkom voelden we ons meteen erg thuis bij Mas Xipres. Heerlijk zwembad voor de kids (4 en 6), lekker koele kamer met een fijne douche, kleine koelkast en goede bedden. Elke avond was het weer genieten aan tafel bij Henny, Hetty en hun zoon Bart, samen met de andere nederlandse en belgische gasten. Er wordt heerlijk gekookt, gecombineerd met lokale wijnen, maar bovenal was de sfeer top. De omgeving biedt veel mogelijkheden voor dagtripjes naar Barcelona of kleinere stadjes zoals Villafranca of Sitges aan de kust.

Top B&B met luxe en gezelligheid

Ursula H.
28-3-2016

Het was onze eerste kennismaking met Hetty en Henny en het was meteen een gevoel van thuiskomen. Zij verstaan het om het je uitstekend naar de zin te maken, super gastvrij ,heerlijk eten (aanrader om mee te eten),heerlijk zwembad, prachtige kamers. Barcelona is ook dichtbij. Een aanrader is om de Bodega van Can Feixes te bezoeken. Kortom genoeg te doen in de omgeving. 's Avonds gezellig vertoeven in de verbouwde bodega. Een plekje waar we zeker nog een keer willen terugkomen.

Ursula H.

Karina
15-3-2016

Gastvrij,perfect eten, dicht bij Barcelona....

Zalig

Bas v.Vliet
14-3-2016

wederom heerlijk genoten , van alles ..de gastvrijheid van .Hetty en Henny ,het ontbijt, eventueel als optie het diner (wat in veel restaurants niet zou misstaan!!!) kortom een nieuw bezoek zit alweer in de planning.

In 1 woord: geweldig!!

Bianca & Olaf
19-8-2015

Wat een prachtige locatie en wat een gastvrijheid! We hebben genoten! Zeer verzorgde kamer, heerlijk ontbijt en top service!

Onthaasten in optima forma

René en Inez
7-8-2014

Mas Xipres is een bijzondere b&b waar je door de gastvrijheid van Hennie en Hetty meteen relaxed gevoel krijgt. Prima verzorgde kamers met een prima ontbijt en dito diner 's avonds. Prachtige omgeving om te wandelen en fietsen en voldoende mogelijkheden voor uitstapjes. Voor ons zal dit zeker niet de laatste keer zijn dat we mas Xipres gaan bezoeken.

Droomlocatie naast Barcelona

Michiel geijskes
11-5-2014

Langs het schooltje van zoon Bart bereik je dit paradijs waar de poort vd binnenplaats uitnodigend openzwaait om verder te lopen naar een paradijs in het catalonische landschap. Sfeervol aangeklede suites liggen rond de binnenplaats en het beeldschone zwembad. De eigenaren zijn zeer behulpzaam en vriendelijk en staan altijd klaar voor hulp en tips. Ook het uitgebreide ontbijt en de zelfgemaakte diners laten niets te wensen over op een 45 minuten rijden van Barcelona.. Kortom een plaats en mensen om in je hart te sluiten en zeker weer terug te komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Mas Xipres in Sant Joan de Mediona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Mas Xipres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.