Bed and Breakfast Mas Xipres

17 reviews over Bed and Breakfast Mas Xipres in het Nederlands

Echt een aanrader!

Roos
21-10-2017

Hele mooie, authentieke en gezellige locatie op 3 kwartier rijden van Barcelona. Mooie kamers en de suite is ideaal voor een gezin, van alle gemakken voorzien.

Ontzettend gastvrije mensen waardoor je je heel snel thuis voelt.

Aanrader om s avonds mee te eten, heerlijk! Ook de fietstocht door Barcelona met (dochter) Marloes is erg mooi om te doen.

Wij waren met een groep van 9 personen (waaronder 3 kinderen van 7-5-2) en hebben genoten van Mas Xipres.

Oude reviews (archief)

Fantastische tijd gehad met onze kids!

Harmen
25-7-2016

Na een warm welkom voelden we ons meteen erg thuis bij Mas Xipres. Heerlijk zwembad voor de kids (4 en 6), lekker koele kamer met een fijne douche, kleine koelkast en goede bedden. Elke avond was het weer genieten aan tafel bij Henny, Hetty en hun zoon Bart, samen met de andere nederlandse en belgische gasten. Er wordt heerlijk gekookt, gecombineerd met lokale wijnen, maar bovenal was de sfeer top. De omgeving biedt veel mogelijkheden voor dagtripjes naar Barcelona of kleinere stadjes zoals Villafranca of Sitges aan de kust.

Top B&B met luxe en gezelligheid

Ursula H.
28-3-2016

Het was onze eerste kennismaking met Hetty en Henny en het was meteen een gevoel van thuiskomen. Zij verstaan het om het je uitstekend naar de zin te maken, super gastvrij ,heerlijk eten (aanrader om mee te eten),heerlijk zwembad, prachtige kamers. Barcelona is ook dichtbij. Een aanrader is om de Bodega van Can Feixes te bezoeken. Kortom genoeg te doen in de omgeving. 's Avonds gezellig vertoeven in de verbouwde bodega. Een plekje waar we zeker nog een keer willen terugkomen.

Ursula H.

Karina
15-3-2016

Gastvrij,perfect eten, dicht bij Barcelona....

Zalig

Bas v.Vliet
14-3-2016

wederom heerlijk genoten , van alles ..de gastvrijheid van .Hetty en Henny ,het ontbijt, eventueel als optie het diner (wat in veel restaurants niet zou misstaan!!!) kortom een nieuw bezoek zit alweer in de planning.

In 1 woord: geweldig!!

Bianca & Olaf
19-8-2015

Wat een prachtige locatie en wat een gastvrijheid! We hebben genoten! Zeer verzorgde kamer, heerlijk ontbijt en top service!

Onthaasten in optima forma

René en Inez
7-8-2014

Mas Xipres is een bijzondere b&b waar je door de gastvrijheid van Hennie en Hetty meteen relaxed gevoel krijgt. Prima verzorgde kamers met een prima ontbijt en dito diner 's avonds. Prachtige omgeving om te wandelen en fietsen en voldoende mogelijkheden voor uitstapjes. Voor ons zal dit zeker niet de laatste keer zijn dat we mas Xipres gaan bezoeken.

Droomlocatie naast Barcelona

Michiel geijskes
11-5-2014

Langs het schooltje van zoon Bart bereik je dit paradijs waar de poort vd binnenplaats uitnodigend openzwaait om verder te lopen naar een paradijs in het catalonische landschap. Sfeervol aangeklede suites liggen rond de binnenplaats en het beeldschone zwembad. De eigenaren zijn zeer behulpzaam en vriendelijk en staan altijd klaar voor hulp en tips. Ook het uitgebreide ontbijt en de zelfgemaakte diners laten niets te wensen over op een 45 minuten rijden van Barcelona.. Kortom een plaats en mensen om in je hart te sluiten en zeker weer terug te komen.

Mooie B&B met een prachtig uitzicht.

Gerda en Jan
4-10-2013

Mooi gelegen tussen de wijnvelden in de Penedes. De suite waarin wij logeerde was zeer ruim en van alle gemakken voorzien. Hetty kookt de sterren van de hemel en Hennie zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Een heerlijk stekkie om te relaxen bij het zwembad of op een van de vele zitjes. De wijnceller is gezellig en smaakvol ingericht.

'Totale onthaasting'

René en Daniela van der Zeeuw
9-5-2013

Drie nachten doorgebracht op Mas Xipres, begin mei. Door de latere aankomst zagen we pas in de volgende morgen hoe heerlijk, fraai en oorspronkelijk deze masia is. Prachtig aan de rand van het dorpje verscholen ligt deze prachtige b&b waar ook nog eens een originele kapel te vinden is. Altijd handig als je overweegt hier te (her)trouwen. Kamer was ruim, schoon een sfeervol ingericht. Sfeervol en hartelijk was ook de ontvangst van gastheer Henny en gastvrouw Hetty. Het ontbijt laat niets te wensen over en als je tijd heb om 's avonds aan te schuiven voor het dinner: doen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Mas Xipres in Sant Joan de Mediona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Mas Xipres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Mas Xipres scoort een 9.61 uit 10 op basis van 17 reviews.