Hotel Vilar Rural Sand Hilari

Hotel Vilar Rural Sand Hilari
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Vilar Rural Sand Hilari voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Vilar Rural Sand Hilari in het Nederlands

Prjs kwaliteit topper

Januszvh, 25-7-2017

Voor de prijs waarvoor je in Frankrijk op een camping in het hoogseizoen nog geen bungalow kan huren verbleven we half pension in dit viersterren hotel. Deze deal leek dus te goed om waar te zijn maar overtrof onze verwachtingen. De ligging was ideaal vóór wie houdt van rust en en mooi uitzicht. Het hotel is bovendien zo ingericht dat je het gevoel krijgt in een dorp te verblijven..We reisden met een tweeling van elf jaar en hoewel het hotel zeker ook. geschikt is voor jongere kinderen, was het voor hun leeftijd ideaal. Het zwembad, de ping pong voetbaltafel en biljart, maar vooral ook het avonturenparcours dat veel spectaculairder was dan we ons hadden voorgesteld. Ook op de variatie in het buffet, de vriendelijkheid van het personeel en de netheid van de kamers viel niets af te dingen. De beste projs kwaliteit deal die we ooit gemaakt hebben wat vakantie betreft

Leuk hotel , niet te toeristisch

Marc, 7-9-2013

Laagbouwhotel met mooie propere kamers, grote badkamer, super lekker buffetten. Enig minpunt is het feit dat er in het tweede deel telkens jongerenkampen georganiseerd werden. Spanjaarden zijn 'savonet iets actiever dan Belgen.

een topper

jks, 14-12-2009

alles voortreffelijk. Enig minpunt geen koelkast op de kamer. Het eten was super. En ja in het weekend was het er erg druk, daar vele Spanjaarden dan in het hotel vertoeven. Hier komen we zeker terug, enkel jammer dat touroperator het uit zijn brochure heeft geschrapt.

terug een zalige vakantie gehad

wereldreiziger, 4-3-2009

Wij kwamen in juli voor de 2de x naar dit hotel. Afwachten want in Spanje kan het ene jaar naar het andere veel veranderen. Maar onze vrees was niet nodig. Het was nog steeds dezelfde kok als vorig jaar, het eten opnieuw uitstekend. (wel SPAANS!, ja je zit dan ook in Spanje!). Een reden waarom wij niet naar de kust willen is omdat ze daar alle talen spreken en ik wil niet het gevoel hebben om in mijn eigen land op vakantie te zijn. Dus ja graag Spaans spreken in Spanje, trouwens ze spreken geen Spaans in dit hotel, maar wel Catalaans! En met handen en voeten bereik je ook al veel. Wij hebben in ieder geval voor 2009 een optie genomen voor 3,5 weken en we kijken er naar uit! Er komt ook familie mee, die vorig jaar 3 dagen bij ons bleef maar dit jaar ook langer blijft wegens zeer goed.

Begin juli 2007 zijn we daar voor een 10-daagse vakantie

Familie DJ uit Belgiê, 4-2-2008

Begin juli 2007 zijn we daar voor een 10-daagse vakantie geweest. Toen we daar aankwamen bleek er een groep jongeren (een 100-tal) te verblijven. Zowel 's ochtens (rond 7u30) als 's avonds (nà 23u) was er veel kabaal in de gangen en buiten. In het weekend kwam het hotel dan nog vol te zitten met luidruchtige en ongemanierde spanjaarden. Van rust was hier absoluut geen sprake. Voor de rest: voorgerechtenbuffet bestond grotendeels uit ingelegd groenten, men spreekt er enkel spaans, geen wandelroutes vanaf het hotel, in het dorp was alle info in het spaans (ook op de dienst toerisme!)Ondanks de mooie streek is dit niet voor herhaling vatbaar!

een prachtig hotel met lekker eten dat staat als een paal

dobbelaere christine, 21-8-2007

een prachtig hotel met lekker eten dat staat als een paal boven water,heel proper en modern,kindvriendelijk .Het is inderdaad soms wat druk maar wij vonden dat niet erg.Het was trouwens ons tweede jaar dat we daar onze vakantie doorbrachten.Het hotel is ideaal gelegen niet ver van de kust en toch in de bergen,ideaal voor daguitstappen.In het hotel kan je een kaart krijgen met alle bezienswaardigheden,routes,vulkanen,natuurparken enz...tot slot een aanrader en een dikke tien!!

Zijn hier 2 weken geweest in juli met 2 kinderen van 7 en 9.Zalige vakantie,willen zeker terug volgend jaar.Mooie en ruime kamers (ijskast ontbreekt),lekker eten met uigebreide keuze.Afgelegen,dus niet voor mensen die willen uitgaan of terrasjes willen doen.Op slechts 45' van de kust en Barcelona,30 km van Girona en Vic.Wij deden ook een survival in de buurt,dit vonden de kinderen super leuk.En ook de kinderboerderij was heel tof.Animatie is vooral op kinderen gericht,waardoor je als ouder ook even tot rust kan komen.Inderdaad veel (kleine) kinderen (vooral in het weekend),maar enkel Spanjaarden en Belgen.Hierdoor was het tijdens de siesta (van 13u-17u) heel rustig aan het zwembad.Nog een groot voordeel van gezinnen met kleine kinderen is dat het 's avonds rond een uur of 11 rustig is.Zou dit niet direct boeken als romantisch onderonsje,maar voor gezinnen met kinderen een echte aanrader.

wij zijn er het laatste weekend van juli geweest met ons dochtertje van vier en het is gewoon fantastisch.Mooie omgeving en het hotel is gewoon heel goed.Het eten is ook heel lekker en er is genoeg keus voor iedereen.Mooie en ruime kamers.Met een woord geweldig.

we hadden eer de indruk dat we op een kamping zaten

ludo en echtgenoot, 31-7-2007

we hadden eer de indruk dat we op een kamping zaten. in de eetzaal stonden plastieken stoelen, dat gaf al de indruk van refter van een school. in de refter een drukte van schoolkinderen en ouders met veel kinderen. het eten was behoorlijk. in het week-end was het hotel vol met spaanse gezinnen met kinderen .de animatie was volledig in het spaans en bijzonder voor de kinderen. het hotel lag boven varkenskweker, met de nodige reuk.de bar was een ontmoetingsplaats voor de animatie. zeker geen 4 sterren waard

Ik zou er nooit meer heengaan

anita en ludo, 19-7-2007

Ik zou er nooit meer heengaan. De eerste indruk was dat ik op een kamping was. Heel veel kinderen , en dan in de eetzaal was her net of ge waart in een schoolrefter met plastieken stoelen. de ligging net boven een varkenskweeker, de reuk had je gratis. Alle animatie in het spaans en alleen voor kindjes. het ergste was het week-end heel het (hotel) vol met kinderen en het nodige lawaai. geen een aangegeven wandeling, en in het dorpje was ook niets te zien. NOOIT MEER.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vilar Rural Sand Hilari in Sant Hilari Sacalm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vilar Rural Sand Hilari zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vilar Rural Sand Hilari scoort een 8.31 uit 10 op basis van 10 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: