Villa Neimed

1 review over Villa Neimed in het Nederlands

Schitterende villa

de jong
20-8-2014

Schitterende VILLA gelegen op een prachtige locatie. Het zwembad is omgeven door een afsluitbaar hekwerk. Ook binnen is om de kleintjes gedacht. Een afsluitbaar hekwerk voor de trap naar de beneden verdieping draagt bij aan de veiligheid. Prachtig uitzicht over Platja d'Aro en zee.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Villa info

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Neimed in Sant Feliu de Guixols, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Neimed zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.