Hotel Eden Roc

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag19°9°
6,8

4 reviews over Hotel Eden Roc in het Nederlands

Mooie locatie, maar verdiend onderhoud !

Raymond
14-8-2016

Leuk hotel op een pracht locatie, maar je kan zien dat de crisis van de afgelopen jaren hier zijn sporen heeft nagelaten.diverse ruimtes en voorzieningen zijn niet meer in gebruik of zijn aan vervanging toe. Wanneer je zeezicht boekt, is het zeer goed mogelijk dat je uitzicht door diverse bomen uiteindelijk niets is. Het eten van de buffetten is goed en afwisselend. Wanneer je iets besteld op het terras boven bij het zwembad, kan het zo een half uur duren voordat je eindelijk je drankje hebt.in de baai voor het hotel heb je een klein leuk strandje met rots Sen waar je prima kan duiken en snorkelen.

Gereisd met partner in augustus 2016

geweldig mooi en rustig

Klaas Haeser
30-12-2010

Een prachtig verblijf voor natuur duikers en snorkelaars, geweldig mooi hotel met duikshop voor de deur.

Gereisd met vrienden in april 2010
2008

Mooi met een paar minpunten

Sherida van der Meulen
4-8-2008

Mooie accomodatie maar de kamer was zonder airco, wij hebben extra moeten betalen voor deze faciliteit. Het eten was lekker en de service was goed.

parkeren was een ramp, de parkeerplekken waren steeds vol en dan moest je ergens parkeren om dichtbij het hotel te blijven, met de kans dat je auto werd weggesleept. Dat is ons helaas gebeurt.

Verder is er niet veel te doen in het hotel. Geen animatie e.d. erg saai voor een jong stel als wij. voor gezinnen kan het wel een aanrader zijn. De plaats Sant f. is rustig je kunt daar niet uitgaan moet je de taxi of eigen vervoer nemen naar omliggende steden. Erg jammer.

De omgeving is echter wel mooi.

Gereisd met partner in juli 2008

2006

zeer mooi, maar ook zeer duur: voor 1 nacht in augustus betaalden wij166 euro!incl ontbijtbuffet+ 1 diner (redelijk uitgebreid) zwembad en uitzicht is lijk sprookje. veel ruimte in de tuinen om te relaxen! kamer zonder airco, geen zeezicht, zeer vriendelijk personeel,

wel ver vh centrum en zeer moeilijk parkeerplaats voor het hotel (je moet geluk hebben dat andere hotelgast wegrijdt!

Gereisd anders in augustus 2006

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eden Roc in Sant Feliu de Guixols, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eden Roc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.