Villa Residencia Fontainebleau

Villa
Villa Residencia Fontainebleau

We hebben een aantal aanbieders voor Residencia Fontainebleau voor je op een rij gezet:

23 reviews over Villa Residencia Fontainebleau in het Nederlands

Dit nooit meer

walter dubois
16-7-2013

Vuil, vies, smerig. Totaal gebrek aan hygiëne. Bij aankomst geen opkuis gebeurd van vloeren, WC's badkamers. Er stond nog een restje koffie in het apparaat. De (weinige) kookpotten en pannen waren blijkbaar niet (nooit) gereinigd, er stond zelfs haar in (staan kokhalzen bij het proper maken). Geef U te raden hoe de ovens er uit zagen. Huisgerief minimaal = vb 4 koffiekopjes voor 8 personen. Tijdens ons verblijf is zwembad NOOIT gereinigd noch voorzien van de nodige producten. Je mag langsheen het zwembad NIKS (= niet plezant voor kinderen). Hadden huisje voor 6 tot 8 personen, is echter te klein voor 5 volw + 1 kind. Garage slechts voor 1 auto.

Dit nooit meer

walter dubois
16-7-2013

Fijne vakantie in Fontainebleau

Vera
22-5-2013

Net terug van een week in Fontainebleau en wij (5 volwassenen en een peuter van 21 mnd) en wij hebben het reuze naar onze zin gehad.Keukenspullen zijn niet toereikend genoeg en potten en pannen mochten al eens vernieuwd worden, maar dat kon de pret niet bederven.Super proper aangezien wij de eerste huurders waren na de winterperiode.Heel vriendelijke concierge, die je op je wenken bediende.Wij gaan er zeker nog terug naartoe.

Dit nooit meer!

Brigitte
24-8-2012

Het lijken prachtige villa's maar dat is schone schijn! Het is vooral een park voor gezinnen met kleine kinderen en honden. Veel lawaai in de avond ook na 23.00 uur.

De bedden zijn verschrikkelijk. Je ligt nog net niet op de planken.

Meubilair is zeer eenvoudig, het allergoedkoopste van IKEA. De uitrusting in de keuken is erg pover. De wasmachine, afwasmachine en koelkast zijn duidelijk tweede handjes uit de vorige eeuw. Na het douchen mag je dweilen.

De tv is net als de andere apparatuur uit de vorige eeuw, 1 kanaal en de afstandsbediening hoort niet bij het toestel.

Zeer Mooi!

Aernouts Hans
2-8-2012

De aaneengesloten villa's zijn zeer degelijk en ruim. Wij zaten in nummer 3. Je hebt er boven 3 slaapkamers en 2 badkamers. Beneden heb je een ruime woonkamer, een volledig ingerichte keuken, wasplaats met wasmachine en een terras voor en achter. Binnen alles dik ok! Vanuit je woonkamer ga je naar beneden en kom je in de ondergrondse garage: super! Alleen even oppassen voor het in- en uitrijden.

Vanuit de woonkamer loop je naar je terras en zo naar de gemeenschappelijke, afgesloten tuin met zwembad. Aan de straatzijde is het kindergedeelte en zo loopt het steeds af naar het dieper gedeelte met in het midden een bruggetje. Fantastische plek met zo'n klimaat!

Er is een grote Carrefour op 2 minuten lopen: je hebt er alles voor een mooie prijs, lekkere verse vis!

Het strand is op 10 minuten wandelen, allemaal goed te doen.

Jordi verhuurt de villa's en spreekt vlot Engels. Giuseppe houdt alles in de gaten en regelt het praktische, hij spreekt alleen Spaans, maar is welwillend.

Schöner Urlaub mit kleinen Fehlern

U. Friedle
7-9-2011

Wir waren 2 Paare mit jeweils einem Kind (15 u. 22 Jahren ).

Die Außenanlage ist sehr gepflegt, sauber und schön gelegen.

Im Haus selber gab es einige kleinere Defizite.

So hatten wir z.B. in der Küche nur 4 Tassen, 2 kl. Töpfe und eine Schüssel (f.6 Personen)zur Verfügung. Dafür war der Wasserkocher und die Kaffeemaschine in einem guten Zustand.

In 2 von 3 Schlafzimmern gab es keine Schränke, nur zwei Betten und ein Beistelltisch.

Außerdem fehlten Mikrowelle,Sat-TV, WLAN-Anschluß und die Außziehcouch, die lt. Katalog des Reiseveranstalter vorhanden sein müsste.

Aber der Verwalter war jederzeit bemüht, unsere Wünsche zu erfüllen (WLAN hatten wir nach einer Woche, Tassen haben wir uns selbst besorgt. Sat-TV konnte leider in den 2 Wochen nicht hergestellt werden.)

Trotzdem kann man diese Anlage empfehlen, da die Lage wirklich fantastisch ist.

Supermarkt gleich um die Ecke, Strand und zur Ortsmitte 5 min zu Fuß und trotzdem ruhig gelegen.

Wir würden dort jederzeit wieder buchen

Tegenvaller

Marcel
21-7-2011

De huisjes in deze Residencia zijn bedoeld voor de verkoop, gezien er een aantal niet verkocht zijn worden ze nu verhuurd aan vakantiegangers. Het huisje zelf is luxe, maar de inboedel is om te huilen. Dit mocht duidelijk niets kosten.

Supermarkt is vlakbij en het strand ook op loopafstand. Voor restaurants moet je de auto pakken naar Plato d'Aro of Palamos.

super séjour

SAMIRA
4-5-2011

J'ai passé une semaine très agréable dans un appartement de cette résidence qui se trouve près de la mer, magasins à proximité et appartement bien équipé.

Le seule soucis c'est que le soleil n'a pas été toujours au rendez-vous. Si j'ai la possibilité j'y retournerais. Le propiètaire est super sympa !!!!!!! je m'étais préparé avec mon peu d'espagnol mais finalement pas besoin car il parle plusieurs langues dont le français !!!!!!!!!

MERVEILLEUSES VACANCES

soraya
2-5-2011

ON A PASSÉ DANS CE COMPLEXE D´EXCELLENTES VACANCES EN FAMILLE AVEC MA MÈRE ET MES PETITES FILLES. LES APPARTEMENTS SEMBLENT TOUT NEUFS AVEC UNE JOLIE PISCINE ET JARDIN. IL MANQUAIT QUAND MÊME UN PEU PLUS DE CINTRES DANS LES ARMOIRES OU DES ÉTAGÈRES POUR LES VÊTEMENTS .MAIS POUR LES COURSES, C´ETAIT SUPER PRATIQUE CAR LE SUPERMARCHÉ CARREFOUR SE TROUVAIT TOUT JUSTE EN FACE.

muy bien decorado y fantastica situacion

jose bernudez
1-5-2011

Fontainebleau Park es un complejo encantador en la que pasamos unos dias maravillosos. Todo muy bien decorado con un jardin fantastico y una piscina genial. Perfecta situacion entre Playa de Aro y Palamos. lo mas importante la tranquilidad y el...garage par 2 coches. Todo muy bonito y muy cuidado. Ah, el personal y el trato E x c e l e n te.... Repetiremos

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Residencia Fontainebleau in Sant Antoni de Calonge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Residencia Fontainebleau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Residencia Fontainebleau scoort een 7.04 uit 10 op basis van 23 reviews.