Villa Residencia Fontainebleau

Villa
Villa Residencia Fontainebleau

We hebben een aantal aanbieders voor Residencia Fontainebleau voor je op een rij gezet:

19 reviews over Villa Residencia Fontainebleau in het Nederlands

Met jonge kinderen

Dit nooit meer

walter dubois
16-7-2013

Vuil, vies, smerig. Totaal gebrek aan hygiëne. Bij aankomst geen opkuis gebeurd van vloeren, WC's badkamers. Er stond nog een restje koffie in het apparaat. De (weinige) kookpotten en pannen waren blijkbaar niet (nooit) gereinigd, er stond zelfs haar in (staan kokhalzen bij het proper maken). Geef U te raden hoe de ovens er uit zagen. Huisgerief minimaal = vb 4 koffiekopjes voor 8 personen. Tijdens ons verblijf is zwembad NOOIT gereinigd noch voorzien van de nodige producten. Je mag langsheen het zwembad NIKS (= niet plezant voor kinderen). Hadden huisje voor 6 tot 8 personen, is echter te klein voor 5 volw + 1 kind. Garage slechts voor 1 auto.

Dit nooit meer

walter dubois
16-7-2013

Fijne vakantie in Fontainebleau

Vera
22-5-2013

Net terug van een week in Fontainebleau en wij (5 volwassenen en een peuter van 21 mnd) en wij hebben het reuze naar onze zin gehad.Keukenspullen zijn niet toereikend genoeg en potten en pannen mochten al eens vernieuwd worden, maar dat kon de pret niet bederven.Super proper aangezien wij de eerste huurders waren na de winterperiode.Heel vriendelijke concierge, die je op je wenken bediende.Wij gaan er zeker nog terug naartoe.

Dit nooit meer!

Brigitte
24-8-2012

Het lijken prachtige villa's maar dat is schone schijn! Het is vooral een park voor gezinnen met kleine kinderen en honden. Veel lawaai in de avond ook na 23.00 uur.

De bedden zijn verschrikkelijk. Je ligt nog net niet op de planken.

Meubilair is zeer eenvoudig, het allergoedkoopste van IKEA. De uitrusting in de keuken is erg pover. De wasmachine, afwasmachine en koelkast zijn duidelijk tweede handjes uit de vorige eeuw. Na het douchen mag je dweilen.

De tv is net als de andere apparatuur uit de vorige eeuw, 1 kanaal en de afstandsbediening hoort niet bij het toestel.

Zeer Mooi!

Aernouts Hans
2-8-2012

De aaneengesloten villa's zijn zeer degelijk en ruim. Wij zaten in nummer 3. Je hebt er boven 3 slaapkamers en 2 badkamers. Beneden heb je een ruime woonkamer, een volledig ingerichte keuken, wasplaats met wasmachine en een terras voor en achter. Binnen alles dik ok! Vanuit je woonkamer ga je naar beneden en kom je in de ondergrondse garage: super! Alleen even oppassen voor het in- en uitrijden.

Vanuit de woonkamer loop je naar je terras en zo naar de gemeenschappelijke, afgesloten tuin met zwembad. Aan de straatzijde is het kindergedeelte en zo loopt het steeds af naar het dieper gedeelte met in het midden een bruggetje. Fantastische plek met zo'n klimaat!

Er is een grote Carrefour op 2 minuten lopen: je hebt er alles voor een mooie prijs, lekkere verse vis!

Het strand is op 10 minuten wandelen, allemaal goed te doen.

Jordi verhuurt de villa's en spreekt vlot Engels. Giuseppe houdt alles in de gaten en regelt het praktische, hij spreekt alleen Spaans, maar is welwillend.

Tegenvaller

Marcel
21-7-2011

De huisjes in deze Residencia zijn bedoeld voor de verkoop, gezien er een aantal niet verkocht zijn worden ze nu verhuurd aan vakantiegangers. Het huisje zelf is luxe, maar de inboedel is om te huilen. Dit mocht duidelijk niets kosten.

Supermarkt is vlakbij en het strand ook op loopafstand. Voor restaurants moet je de auto pakken naar Plato d'Aro of Palamos.

keurig, schoon, prima inrichting, mooi zwembad

Frank & Herma
22-3-2011

We waren hier begin maart 2011 met onze 2 kinderen van 1 & 3; heerlijk vakantieadres, wij kenden de omgeving al. De villa was keurig netjes ingericht met veel nieuwe spulletjes, echt prima te doen. Goed te doen met kleintjes, ruim. We gaan in het najaar weer, oftewel een aanrader! Leuke tripjes gedaan met de auto naar het binnenland en Barcelona. Het weer zat ook mee, wel was het nog rustig, maar dat vonden wij niet erg.

never never nooit meer!

jessica
26-8-2010

Wat een slechte service! Hebben moeten smeken om een paar handdoeken (met gaten) de huissleutel en ga zo maar door. Er staat echt werkelijk niets in! En er is ook weinig of niet compleet. Absoluut niet voor 8 personen! Wel een mooi huis, net nieuw opgeleverd, maar als je niet eens je douche kan moppen omdat ie er niet is en het water zo je slaapkamer in loopt. Geen bezem en blik, kommetje niets..... Ikea meubilair kan zo bij de kraak, vol met chloor vlekken en deeltjes vd zwart bespoten stoelen blijven aan je billen/benen plakken. FLATSCREEN???? Nope! De kleine vierkante tv deed het niet eens! Waarschijnlijk denkt de eigenaar, zo komt mijn huis wel vol, als de vakantiegangers alles moeten kopen. De bedden kraaktte zo erg de andere helft vd famillie kon er niet van slapen bij wijze van spreken. Er is 1 huis aangekleed zoals het in de folder staat, de rest van de huizen is bijna leeg gewoon. ! Staat in reisgids als favoriet, belachelijk!

mooie ruime villa met voldoende privacy

may en rita
21-8-2010

Wij waren in augustus hier met 6 volwassenen maar vond de ruimte voldoende, 1 slaapkamer had wat groter gemogen omdat je daar nauwelijks een bed in kon staan.

vaatwasser was idd naw laat staan de flat screen.

Verder moet ik erbij vertellen dat als je van moutainbiken houd hier absoluut 2 wkn je hartje op kunt halen, was in een woord fatastisch , wel wat zwaar soms maar des al niet te min geweldig.

al met al voor ons een geslaagde vacantie.

Wij waren er eind juni 10 dagen. Heb je de D villa's: hou rekening met uitzicht op enorme grondbergen vanuit je terras! Ook de aan en afvoer door grote trucks is (nu nog) onvermijdelijk. Vergeet de mooie lcd schermen op de plaatjes: wij moesten onze ogen laten laseren bij terugkomst wegens het moeten kijken van het WK op een 37cm beeld. Geen Nederlandse tv zender te bekennen, geen internet. Slaapbank is absoluut onbeslaapbaar. Ook een vaatwasser is in geen velden of wegen te bekennen dus gewoon weer aan de handwas. Dat waren de klachten, nu de pluspunten: Al dit gezeur moet je gewoon voor lief nemen, want de prijzen net buiten het hoogseizoen om zijn simpelweg extreem scherp! Ideaal voor 2 gezinnen met 2 kids en 2 baby's of minder kinderen. 3 gezinnen is echt teveel.Mooie ruime villa met prachtige badkamers. Zwembadje voor de deur is leuk. niet verwarmd. Zee is op 400meter lopen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Residencia Fontainebleau in Sant Antoni de Calonge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Residencia Fontainebleau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.