Vakantiehuis Mar Blau

Vakantiehuis
Vakantiehuis Mar Blau

3 reviews over Vakantiehuis Mar Blau in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mooi en centraal gelegen vakantiehuis

Ruud&Juud
7-8-2015

Twee weken in Mar Blau vakantie gevierd met gezin van 5 pers. . Mooi goed ingericht huis. Loopafstand van strand en winkels. Playa D Aro is op 10 minuten met de auto. Gezellig in de avond. Heerlijke vakantie gehad.

heerlijk vertoeven

de kock julien
28-8-2012

is al een paar jaartjes geleden dat ik hier op vakantie was in mar blau.doch heb er goede herrineringen aan.soms wel eens verkeerde huurders voor onnodig lawaai s'nachts maar die zijn er overal op vakantie.voor de rest TOPPIE.

Erg fijn apartement

anne
16-9-2010

We zijn verschillende keren in Mar blau geweest. Het is een erg fijn en groot appartement. We hebben in Mar blau 1 en 2 gezeten, nr. 3 waren ze nog aan het bouwen. De appartementen zijn van particulieren en kun je via een bureau [ in sant antoni] zelf te boeken. De supermarkt zit onder de appartementen. het strand is maar een kleine afstand, het is een erg fijn en schoon strand. ook veilig voor jongere kinderen omdat het in zee geleidelijk afloopt. [5]

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mar Blau in Sant Antoni de Calonge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mar Blau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.