vakanties Sant Antoni de Calonge

Reviews over Sant Antoni de Calonge

Voor de derde keer een heerlijke vakantie!

Amy,
    18-11-2018

Heerlijke camping! Zijn er nu voor de 3e keer geweest maar stonden voor het eerst op zone G. Heerlijk ruime plek! Super schone camping, personeel is de hele dag door bezig om de camping netjes te houden. Wij hadden de Acsi-kaart bij en dan sta je buiten het hoogseizoen voor een voordeligere prijs. Strand is op loopafstand maar er rijd ook een treintje (tegen kleine betaling). Op 10 minuutjes rijden ligt onder andere Platja d’aro leuk om een ijsje te eten bij Dino en te eten bij Friends (Nederlandse eigenaresse). Wij hebben weer een heerlijke vakantie gehad!!

zeker voor herhaling vatbaar Fijne camping

Jan Endevoets,
    3-10-2018

voor ons de eerste keer vond het een goede camping wel wat kleine plaats maar we hadden pas laat geboekt .

zwembaden mooi schoon wel wat druk maar kom op met dik 34 graden lekker de zee in .

Sanitair met 1 woord schoon er word meteen gepoetst als je klaar bent .

eten op de camping kon beter maar voor een snelle hap goed genoeg drankjes op het terras heerlijk koel en niet duur flesje Heineken of san Miguel €1,70 .

Natuurlijk was het druk maar wat wil je het was hoogseizoen en ja het leek een beetje op een mierenhoop maar ondanks dat weinig tot geen overlast wel veel beveiliging snachts maar voor de goede orde van de terug kerende jongeren .

Alles is op loopafstand 5 minuten naar de zee 10 min rijden plaja d aro 5 minuten van palamos .

Winkels en supermarkten op loopafstand eentje zelfs net buiten de camping .

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam voor ons een top vakantie en zullen hier zeker nog een keer terug willen.

Voor de 3de keer en weer top.

Trea,
    3-9-2018

Al voor de derde keer naar deze camping en weer goed bevallen, wij verbleven in een mobile home die afgelopen winter allemaal voorzien zijn van een airco en een luifel (voorheen was dit alleen voor de duurdere mobile homes als optie) dus een goede vooruit gang. Wij gaan altijd eind augustus om inderdaad de grote drukte te vermijden en rond deze tijd is het goed te doen bij de zwembaden altijd wel een ligbed en genoeg plek in het water om af te koelen, rond 2 a 3 uur heb je dan zelfs bijna een prive zwembad. En ja inderdaad ze zijn streng qua beveiliging en voor de 1 is dat niet leuk (voor jongeren die graag na 12e nog rond hangen) en voor de ander heerlijk rustig als ze gewoon op tijd willen slapen. Regels bij het zwembad is ook voor eigen veiligheid vooral in het drukke seizoen, ik zou het ook niet fijn vinden als iedereen met een balletje in het zwembad zou spelen (want dan blijft het niet bij 1 balletje wat over en weer vliegt).

Op naar de 4e keer

Mirech,
    31-8-2018

+ Op loopafstand van het strand

+ Sanitair super schoon

+ Ruime plaatsen

- s’Avonds meer lawaai dan voorgaande jaren

- handdoekenterreur..Ligbedden bezet houden en urenlang afwezig zijn

Wij gaan hier zeker weer terug!

Cindy,
    24-7-2018

Fantastische vakantie achter de rug! Camping ligt zeer dicht bij het strand en winkeltjes. Genoeg eetgelegenheden in de buurt, supermarkt op de hoek van de camping en Lidl en Aldi in de buurt. Eetgelegenheid aan het begin van de camping is goed, heerlijke hamburgers en de man die daar werkt is super vriendelijk en erg leuk met kinderen! Zwembaden waren super, zowel voor onze 2-jarige als 11 en 12-jarige. Wij zaten in een stacaravan, klein (zoals overal) maar prima te doen met z’n vijven. Sanitair op de camping is super schoon, lopen de gehele dag schoonmaaksters rond en ook die zijn allemaal aardig en behulpzaam.

Kleine nadelen waren: eten bij het “grote zwembad” is niet geweldig. De jongen die bij de pooltafels in de gamehal staat heeft er weinig zin in en straalt dat ook uit, is niet erg vriendelijk voor de kinderen. Er is (te) weinig personeel wat Engels spreekt of verstaat.

Een redelijk dure camping maar het zeker waard.

Sant Antoni de Calonge scoort een 8 uit 10, op basis van 93 reviews