We hebben een aantal aanbieders voor Sant Antoni de Calonge voor je op een rij gezet:

vakanties Sant Antoni de Calonge

Reviews over Sant Antoni de Calonge

Prachtig strand

Saskia,
    23-8-2015

Super schoon en mooi strand, erg ruim dus je ligt niet dicht op elkaar. Verschillende terrassen. Als wij uiteten gingen kregen we vaak binnen 10 min alles al op tafel dus erg snel uitgegeten dat vonden wij wel jammer. Weinig winkels. Wel veel supermarkten. Geen uitgaansgelegenheden. Verderop in Palamos is er meer te beleven en een gezelligere sfeer. Barretjes, terras, leuke restaurants aan het water en iets meer winkeltjes. In de buurt geen cultuur, dorpjes in de buurt vonden wij saai.

Gereisd met partner in juli 2015

leuke omgeving

ih kleij,
    18-8-2013

klein dorpje met niet veel toeristen.

mooie strand met zeer helder water.s,avonds loop je aan de boulevard tussen de spaanjaarden zelf.wil je de drukte op zoeken dan rij je door naar platja d aro.ideaal z,on vakantie

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Rustige plaats met fijn strand

jessica_wolters,
    1-8-2013

Rustige plaats, wat restaurants aan de boulevard. Paar grote supermarkten. Weinig winkels.

Fijn strand, met baaien. Voor de drukte en winkels kan je naar Playa d'aro.

Leuke plaatsen in de buurt: Tossa de Mar, Calella de Parafrugel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Geen bruisende stad, maar wel sfeervol

natasja.johnny,
    31-7-2013

Wie van grote Disco's wil genieten is hier niet op het juiste adres. In Sant Antoni is het betrekkelijk rustig en is de boulevard bezaaid met restaurantjes. Stranden zijn in mijn ogen geweldig ( fijn grind) en de zee is kraakhelder. Wie vertier zoekt zal dat vinden in Platja de Aro op zo,n 5km

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

rustige plaats, met een prima strand

petra van helden,
    9-11-2012

We zijn er geweest in het voorseizoen en toen was niet alles geopend, maar desondanks leuk plaatsje waar je aan de boulevard prima kunt zitten om een hapje te eten en een glaasje te drinken! Ruime keuze aan supermarkten.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011
Sant Antoni de Calonge scoort een 8 uit 10, op basis van 93 reviews