Bed and Breakfast 123 Olé

Laatste review

Heel ontspannen!

C. Peters,
24-8-2017

Wij zijn écht tot rust gekomen op deze plek. Het zwembad is klein, maar net groot genoeg voor wat verfrissing en het spelen van de kinderen. Wij verbleven in het Tuinhuis. Dit is een zeer ruime accommodatie, maar je moet 'buitenom' voor het sanitair. Er is een gedeelde keuken, deze ligt ook direct naast het Tuinhuis, dus dat is wel praktisch als je in het Tuinhuis verblijft. Lijkt ons wel onhandig als je elders op het terrein verblijft, want dan zou je heen en weer moeten lopen met borden/pannen, die je eigenlijk alweer moet afwassen voor de andere gasten... De prijs van € 225 per nacht vonden wij wel wat hoog. Voor deze prijs mag je een iets hoger niveau van onderhoud verwachten, en dan met name van douche/toilet.

Het ontbijt is geweldig, erg uitgebreid, divers en vers. De 'kitsch kitschen' stijl is volledig doorgevoerd, erg mooi gedaan.

Wel wat last gehad van veel vliegen (binnen en buiten) en haangekraai in de ochtend.

Gastvrouw is gemaakt voor haar werk, erg (gast-)vriendelijk.

In de omgeving voldoende te doen voor een week.

De beleving: een dikke 10!

Prijs-kwaliteit: 8.5

114 reviews over Bed and Breakfast 123 Olé in het Nederlands

Heel ontspannen!

C. Peters,
24-8-2017

Gastvrouw is gemaakt voor haar werk, erg (gast-)vriendelijk.

In de omgeving voldoende te doen voor een week.

De beleving: een dikke 10!

Prijs-kwaliteit: 8.5

Mooie plek!

Thomas Tyberghein,
5-8-2017

Debbie is een hartelijke gastvrouw.

Eten was super lekker, maar ietsje te duur vond ik. ( zeker voor de kinderen)

Mooi domein.

Mooie kamers in het huis. Prima tijd gehad.

Paradijs op aarde!!

Ans Nitert-Visch,
20-7-2017

Can Portell / 123ole.com is in een woord geweldig!! Prachtige ligging, idyllische tuin met lekker zwembad. Enige zigeuner/pipowagens te huur en de inrichting van alle accomodaties zijn tot in het kleinste detail doorgevoerd! Zigeunerjongetje aan de muur, Pip en Oililly servies of brocante servies/meubels, kortom heel kleurrijk en smaakvol!

Denk daarbij een warme gastvrijheid van Debbie en Alfred en Pablo en heerlijk eten van Begonia en Debbie: een vakantie om nooit te vergeten en een adresje om zeker nog eens terug te komen!

De 10 is dik verdiend!

Once in a lifetime

Sandra,
      29-6-2017

We hebben een hele leuke tijd gehad, Debbie is een geweldige gastvrouw. De sfeer is lekker los en gezellig.

Minpuntje vonden wij wel dat de boel buiten behoorlijk aan onderhoud toe was. Veel buitenmeubilair was roestig, de matrassen van ligbedden in de tuin erg vaal, oud en dun, de pingpongtafel hing op half elf en bij de caravan waar onze vrienden in logeerden zat bijvoorbeeld het zonnezeil helemaal onder de schimmel. Een beetje oude meuk is leuk en past bij goed bij de sfeer maar nu voelde het soms wat armoedig.

Zwembad en huis verder prima onderhouden en zeker de moeite waard om naartoe te gaan, op zo'n plek kom je maar een keer in je leven terecht!

Wat was het weer geweldig!

Sandra,
      31-12-2016

Zo gastvrij, in een bijzondere omgeving. Elke avond 4 gangenmenu vegetarisch wat was het weer heerlijk!

Heerlijke plek!

Sara
      20-8-2016

Prachtig huis met geweldige inrichting en een heerlijke tuin. Zalig ontbijt en diner!

Ontzettend leuke en gastvrije B&B

Lammert
      13-8-2016

Kamers goed

Eten heerlijk

Fatastische gastvrijheid

Geweldig, heel sociaal en zeer goede service

macha heijnis
      11-8-2016

Een auto is heel handig voor tripjes naar de kust, omgeving en Barcelona

Echte Spaanse kamers

Fred Cornelisse
      10-8-2016

Dat je in een prachtige spaanse finca terecht komt met ruime keus aan verse broodjes en beleg !

Uniek, van dit verblijf is geen tweede!!

Laura Dam
      9-8-2016

Zorg dat je een keer gebruik maakt van het diner, daar krijg je zeker geen spijt van!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast 123 Olé in Sant Andreu del Terri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast 123 Olé zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.