Bed and Breakfast 123 Olé

114 reviews over Bed and Breakfast 123 Olé

• 2017
    9C. Peters24-08-2017

Heel ontspannen!

Wij zijn écht tot rust gekomen op deze plek. Het zwembad is klein, maar net groot genoeg voor wat verfrissing en het spelen van de kinderen. Wij verbleven in het Tuinhuis. Dit is een zeer ruime accommodatie, maar je moet 'buitenom' voor het sanitair. Er is een gedeelde keuken, deze ligt ook direct naast het Tuinhuis, dus dat is wel praktisch als je in het Tuinhuis verblijft. Lijkt ons wel onhandig als je elders op het terrein verblijft, want dan zou je heen en weer moeten lopen met borden/pannen, die je eigenlijk alweer moet afwassen voor de andere gasten... De prijs van € 225 per nacht vonden wij wel wat hoog. Voor deze prijs mag je een iets hoger niveau van onderhoud verwachten, en dan met name van douche/toilet.

Het ontbijt is geweldig, erg uitgebreid, divers en vers. De 'kitsch kitschen' stijl is volledig doorgevoerd, erg mooi gedaan. Wel wat last gehad van veel vliegen (binnen en buiten) en haangekraai in de ochtend. Gastvrouw is gemaakt voor haar werk, erg (gast-)vriendelijk. In de omgeving voldoende te doen voor een week.

De beleving: een dikke 10! Prijs-kwaliteit: 8.5

• 8Thomas Tyberghein05-08-2017

Mooie plek!

Debbie is een hartelijke gastvrouw. Eten was super lekker, maar ietsje te duur vond ik. ( zeker voor de kinderen) Mooi domein. Mooie kamers in het huis. Prima tijd gehad.

• 10Ans Nitert-Visch20-07-2017

Paradijs op aarde!!

Can Portell / 123ole.com is in een woord geweldig!! Prachtige ligging, idyllische tuin met lekker zwembad. Enige zigeuner/pipowagens te huur en de inrichting van alle accomodaties zijn tot in het kleinste detail doorgevoerd! Zigeunerjongetje aan de muur, Pip en Oililly servies of brocante servies/meubels, kortom heel kleurrijk en smaakvol! Denk daarbij een warme gastvrijheid van Debbie en Alfred en Pablo en heerlijk eten van Begonia en Debbie: een vakantie om nooit te vergeten en een adresje om zeker nog eens terug te komen! De 10 is dik verdiend!

• 7Sandra29-06-2017

Once in a lifetime

We hebben een hele leuke tijd gehad, Debbie is een geweldige gastvrouw. De sfeer is lekker los en gezellig.

Minpuntje vonden wij wel dat de boel buiten behoorlijk aan onderhoud toe was. Veel buitenmeubilair was roestig, de matrassen van ligbedden in de tuin erg vaal, oud en dun, de pingpongtafel hing op half elf en bij de caravan waar onze vrienden in logeerden zat bijvoorbeeld het zonnezeil helemaal onder de schimmel. Een beetje oude meuk is leuk en past bij goed bij de sfeer maar nu voelde het soms wat armoedig. Zwembad en huis verder prima onderhouden en zeker de moeite waard om naartoe te gaan, op zo'n plek kom je maar een keer in je leven terecht!

• Oude reviews

9Sandra31-12-2016

Wat was het weer geweldig!

Zo gastvrij, in een bijzondere omgeving. Elke avond 4 gangenmenu vegetarisch wat was het weer heerlijk!

Met vrienden

• 9Sara20-08-2016

Heerlijke plek!

Prachtig huis met geweldige inrichting en een heerlijke tuin. Zalig ontbijt en diner!

• 10Lammert13-08-2016

Ontzettend leuke en gastvrije B&B

Kamers goed Eten heerlijk Fatastische gastvrijheid

• 10macha heijnis11-08-2016

Geweldig, heel sociaal en zeer goede service

Een auto is heel handig voor tripjes naar de kust, omgeving en Barcelona

Alleenreizend

• 10Fred Cornelisse10-08-2016

Echte Spaanse kamers

Dat je in een prachtige spaanse finca terecht komt met ruime keus aan verse broodjes en beleg !

• 10Laura Dam09-08-2016

Uniek, van dit verblijf is geen tweede!!

Zorg dat je een keer gebruik maakt van het diner, daar krijg je zeker geen spijt van!

Met vrienden

6 tips over Bed and Breakfast 123 Olé

• Helmi Bronswijk, 05-05-2013

Mijn verblijf duurde maar 4 dagen (leek véél langer) en was niet genoeg om de omgeving goed te ontdekken wat bezienswaardigheden of nachtleven betreft. Dat was ook niet het doel! Cultuur en entertainment wás er in alle hoeken van de accommodatie! ;-) Laat je door de gastvrouw adviseren waar je naar toe kunt en waar de goeie restaurants zijn! Want die zijn er!! Ik ga hier zéker terugkomen!!!

• ilma trip, 15-10-2012

niet nadenken gewoon een paar dagen gaan! dali zijn huis en de prachtige stadjes en het museum van dali waren voor ons een must go!

• Saskia Schurman, 24-09-2012

Voor iedereen is er wat te doen; kleine kids kunnen lekker in de tuin vertoeven, de pubers genieten ook van het zwembad, je kan samen eten, maar ook je eigen plan trekken. Zelf heb ik het meest genoten van de kunst en cultuur; sardientjes eten voor het huis van Dali of het bezoeken van de keramiek winkeltjes.

1 vraag over Bed and Breakfast 123 Olé

• nancy verstraete, 01-12-2013

barcelona

Is deze b&b goed geschikt als uitvalbasis om Barcelona te bezoeken?

debbie de jong , 02-05-2014

hallo Nancy nu zie ik pas dit bericht... sorry sorry. Jazeker is deze B&B een heerlijke uitvalsbasis als je Barcelona zou willen bezoeken. Niet als je bv 3 dagen alleen maar Barca zou willen bezoeken dan is het te ver. We rijden er een uurtje over en staan dan midden in het Centrum. Nogmaals excuus voor trage reaktie, veel groeten Debbie

Bed and Breakfast info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats