Sorteren

Reviews over Sant Andreu del Terri

Heel ontspannen!

C. Peters
    24-8-2017

Wij zijn écht tot rust gekomen op deze plek. Het zwembad is klein, maar net groot genoeg voor wat verfrissing en het spelen van de kinderen. Wij verbleven in het Tuinhuis. Dit is een zeer ruime accommodatie, maar je moet 'buitenom' voor het sanitair. Er is een gedeelde keuken, deze ligt ook direct naast het Tuinhuis, dus dat is wel praktisch als je in het Tuinhuis verblijft. Lijkt ons wel onhandig als je elders op het terrein verblijft, want dan zou je heen en weer moeten lopen met borden/pannen, die je eigenlijk alweer moet afwassen voor de andere gasten... De prijs van € 225 per nacht vonden wij wel wat hoog. Voor deze prijs mag je een iets hoger niveau van onderhoud verwachten, en dan met name van douche/toilet.

Het ontbijt is geweldig, erg uitgebreid, divers en vers. De 'kitsch kitschen' stijl is volledig doorgevoerd, erg mooi gedaan.

Wel wat last gehad van veel vliegen (binnen en buiten) en haangekraai in de ochtend.

Gastvrouw is gemaakt voor haar werk, erg (gast-)vriendelijk.

In de omgeving voldoende te doen voor een week.

De beleving: een dikke 10!

Prijs-kwaliteit: 8.5

Mooie plek!

Thomas Tyberghein
    5-8-2017

Debbie is een hartelijke gastvrouw.

Eten was super lekker, maar ietsje te duur vond ik. ( zeker voor de kinderen)

Mooi domein.

Mooie kamers in het huis. Prima tijd gehad.

Paradijs op aarde!!

Ans Nitert-Visch
    20-7-2017

Can Portell / 123ole.com is in een woord geweldig!! Prachtige ligging, idyllische tuin met lekker zwembad. Enige zigeuner/pipowagens te huur en de inrichting van alle accomodaties zijn tot in het kleinste detail doorgevoerd! Zigeunerjongetje aan de muur, Pip en Oililly servies of brocante servies/meubels, kortom heel kleurrijk en smaakvol!

Denk daarbij een warme gastvrijheid van Debbie en Alfred en Pablo en heerlijk eten van Begonia en Debbie: een vakantie om nooit te vergeten en een adresje om zeker nog eens terug te komen!

De 10 is dik verdiend!

Once in a lifetime

Sandra
    29-6-2017

We hebben een hele leuke tijd gehad, Debbie is een geweldige gastvrouw. De sfeer is lekker los en gezellig.

Minpuntje vonden wij wel dat de boel buiten behoorlijk aan onderhoud toe was. Veel buitenmeubilair was roestig, de matrassen van ligbedden in de tuin erg vaal, oud en dun, de pingpongtafel hing op half elf en bij de caravan waar onze vrienden in logeerden zat bijvoorbeeld het zonnezeil helemaal onder de schimmel. Een beetje oude meuk is leuk en past bij goed bij de sfeer maar nu voelde het soms wat armoedig.

Zwembad en huis verder prima onderhouden en zeker de moeite waard om naartoe te gaan, op zo'n plek kom je maar een keer in je leven terecht!

Wat was het weer geweldig!

Sandra
    31-12-2016

Zo gastvrij, in een bijzondere omgeving. Elke avond 4 gangenmenu vegetarisch wat was het weer heerlijk!

Sant Andreu del Terri scoort een 10 uit 10, op basis van 3 reviews