Reviews over San Andreu de Llavaneres

Leuk voor een weekje

Monique,
    31-10-2010

Dit appartement geboekt via Catalan Holidays, allemaal prima geregeld, goede service. Mooi ruim appartement, van alle gemakken voorzien......behalve airco en wij zaten hier in een hele warme week. Balkon nodigt niet uit om buiten te gaan zitten, is gelegen aan de straatzijde en heeft ook geen meubilair. Ramen open in de avond en nacht, geen optie ivm de muggen. Appartement is gelegen in een rustige wijk waar veel Spanjaarden hun vakantiehuis bezitten. Strand is mooi, breed en zeer rustig. Helaas alleen te bereiken via spoortunnels ivm het spoor wat langs de kust loopt. Geluidsoverlast heb je hier echter niet van, je moet alleen wel omlopen om op het strand te komen. Het dorpje is echt Spaans, heeft een leuk winkelstraatje en ligt op een half uur rijden van Barcelona. Toeristen van buiten Spanje kom je hier amper tegen, zelfs niet in het hoogseizoen. Wij komen hier zeker nog een keer terug, alleen dan in een vakantiewoning aan de andere kant van het spoor, bij het strand.

Een ander stukje Spanje, vlak bij Barcelona.

Monique,
    31-10-2010

Wij hebben dit appartement gehuurd via Catalan Holidays. Prima service! Het appartement was ook mooi, ruim en van alle gemakken voorzien...behalve airconditioning en wij zaten er in een hele warme week. Ramen open was geen optie ivm de muggen. Het appartement lag in een kleine wijk op loopafstand van het strand. Door de spoorweg die langs het strand loopt (absoluut geen geluidsoverlast) was je wel aangewezen op de beperkt aanwezige tunnels die naar het strand voeren en moet je omlopen. Het strand zelf was lang, breed en zeer rustig. Toeristen uit andere landen dan Spanje kom je er amper tegen, daarvoor moet je 20 km terugrijden naar Blanes. Het dorpje is leuk, Spaans en rustig en dit alles, een half uur rijden vanaf Barcelona. We komen er zeker nog een keer terug, alleen dan in een appartement aan de goede kant van de spoorweg, dichter bij het strand.

San Andreu de Llavaneres scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews