Appartement Zahara

20 reviews over Appartement Zahara in het Nederlands

Helaal top

Carolina
12-10-2017

Wij hebben 15 dagen door gebracht in appartement Zahara,en kunnen met heel veel plezier terug kijken op onze vakantie.

Dit appartement is zo goed bevallen dat we zeker nog een keer terug willen.

Het is zeker geen nieuw appartement maar het was schoon en alles was aanwezig alleen geen koffiezetapparaat wel een koffiefilter.

Het geluk wil ook dat je boven een bakker/supermarkt/restaurant zit.

Naast het appartement is een zwembad wat niet groot is maar als je geen zin hebt om naar het strand te gaan dan kun je toch even even afkoelen.

zoek je een eenvoudig betaalbaar appartement zonder luxe dan zit je hier geweldig.

Nooit weer!

Onbekend
5-8-2017

Wij zaten 11 dagen in dit appartement. Wij gaan hier nooit meer heen. Je betaald veel te veel voor wat je er voor krijgt. 1 van ons moest op een kapot slaapbankje slapen. En op de slaapkamer waren de bedden ook al half kapot en ze kraakten super erg. Na een paar stappen met blote voeten op de vloer te hebben gezet waten onze hele voeten zwart. Ook de bordjes/glazen moesten we voor gebruik goed afwassen want het was smerig. De afzuiging in de douche was kapot, niet dat we die aan wilden hebben.. want het zag er niet uit. Echt een plaatje voor red mijn vakantie. Verder waren er nog 2 tegels kapot op het balkon waar je je flink aan kon verwonden. Tijdens de 11 dagen dat we er zaten is er geen 1 keer een schoonmaker geweest en we hebben het 11 dagen met 3 handdoeken moeten doen (1 per persoon). Gelukkig hadden we zelf extra handdoeken mee. Het zwembad is klein, wel schoon water. Er waren maar 4 ligbedjes aanwezig.. waardeloos.

Oude reviews (archief)

goed appartement

marion
16-5-2013

was niet druk , maar wel een leuk appartement voor die prijs en ligt lekker rustig

Prima appartement

Andrea
1-8-2011

Ben hier begin juli met vriendinnen geweest. Een topvakantie gehad! Appartement Zahara heeft een perfecte ligging, dichtbij het strand en het uitgaansleven. Verder zijn de appartementen netjes ingericht, en ze beschikken over een zeer ruim balkon, super dus! Enig nadeel is dat er bij het zwembad nauwelijks ligbedjes zijn, maar wij hebben alleen maar op het strand gelegen dus hier geen last van gehad. Dit appartement is absoluut aan te raden!

Geweldige keus voor een vakantie met vrienden!

Pascal Kastrop
5-4-2011

Dit is echt een supergoede keuze als je op vakantie gaat met een vriendengroep. Alle basisvoorzieningen zijn er, en de ligging is perfect. Het appartementencomplex ligt boven een supermarkt en bakker, op een steenworpafstand van het strand. Het complex ligt aan een zijstraatje, waardoor je niet wakker wordt van mensen die gaan stappen 's nachts.

Het enige minpuntje is de hygiene, het is allemaal wel schoon, maar het kan beter. Als je met je blote voeten over de vloer liep, waren je voeten zwart. Maar met een paar slippers is dit al snel verholpen.

Dus als je nog een appartement nodig hebt voor een vakantie met vrienden, kan ik je dit appartement sterk aanraden.

GE-WEL-DIG

Tom
10-10-2009

Wat een topappartement, driekamerappartement geboekt maar een vierkamer gekregen, balkon van 20 meter en drie meter diep en ongelovelijk veel ruimte in de appartementen zelf. In vijf minuten lopen was je in het hartje van het centrum, lekker zwembad om in af te koelen.. wat vergeet ik nog? Zeker nog een keer!

goed te doen!

lotte
20-7-2009

ik ben afgelopen zomer geweest het appartement is zeer ruim overal dichtbij en voor de prijs zeker goed te doen!

Dit was een super appartement

Fam.Adams
13-8-2008

Dit appartement was gewoon super zoveel ruimte alles was netjes we hebben er een super vacantie gehad echt een aanrader als we weer gaan dan weer voor dit appartement Zahara(bij bar Utopia).

Wij hadden een 6 persoons geboekt maar kregen een 8 persoons 3 slaapkamers 2 badkamers en een zee van ruimte een goed zwembad beneden.

Geen overlast gehad van de winkel onder het appartement.

We hadden de beoordelingen hier gelezen en hoopte dat het niet waar was dat het smerig was en zo het was gewoon geweldig.

Wij hebben op de foto op deze site op de derde etage gezeten helemaal rechts.

Zahara was zeer slecht 1 handdoek pp.Appartement heel erg smerig zal binnenkort foto's plaatsen.Er kon maar 1 persoon douchen in de 5 uur.Veel geluidsoverlast van snoepwinkel beneden die van 9 tot 23 uur open was.Pannen en service moest eerst allemaal afgewassen worden.Maar koken ging nioet dan sloeg de stop eruit.Toen we aankwamen bruin water uit de leidingen was gewoon een half jaar niet gebruikt vandaar dat het ook smerig was dus

we zijn verplaatst naar een ander appartement maar kamer was er slecht aan toe en geen 2 kamer appartement

We hebben een aantal aanbieders voor Zahara voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Zahara in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Zahara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Zahara scoort een 6.35 uit 10 op basis van 20 reviews.