Appartement Tamarindos

Appartement
Appartement Tamarindos

1 review over Appartement Tamarindos in het Nederlands

2008

Met kinderen is goed en veilig.

E. van Gent
16-9-2008

Gezinnen met kinderen is dit een ideale plek om vakantie te houden. Helaas licht het niet op loop afstand van het gezellige dorp Peniscola. Het is dan ook verstandig een auto te hebben. De burcht is s'avonds erg gezellig. En je kan er goed eten en de prijzen liggen veel lager dan in Nederland. Voor de rest is het een gezellige en rustige plaats en veel spaanse en franse toeristen.

Gereisd Familie in september 2006

Appartement info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Tamarindos

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tamarindos in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tamarindos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.