Appartement Suite Arquus

138 reviews over Appartement Suite Arquus in het Nederlands

Nooit meer

Dennis,
31-8-2018

De appartementen waren opzich wel schoon. Ook lig je in de buurt van winkels en het stapgebied. Maar heel het appartement is overgenomen door niet nederlanders. Er zitten alleen maar franse en spaanse jongeren. Ook mag je in het zwembad helemaal niks. Het personeel is onvriendelijk en spreekt geen engels. En als het warm is, is het in de appartementen niet uit te houden. De bedden zijn super dun en vallen bijna uit elkaar. Prijs-kwaliteits verhouding klopt niet...

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Top vakantie!

Marsha
17-3-2015

Goed appartement voor een jongeren vakantie! Wij zaten in Arquus 4. Het is niet super schoon, maar goed te doen voor een week. De bedden lagen super fijn. Ook hebben ze rolluiken, dus je word 's ochtends niet wakker van het licht, een rolluik was wel kapot. Ook vond ik het douchgordijn irritant, al het water liep er langs af, dus de badkamer was telkens nat na het douchen. Je krijgt bij aankomst handdoeken, deze worden niet verschoond tijdens het verblijf.

Verder is het zwembad schoon en groot genoeg. Er zitten veel jongeren in het appartement. Bij het zwembad hebben wij onze buren leren kennen! Ook was er een lift in het appartement, heel fijn want wij zaten op de 6e verdieping.

's Avonds mag je helaas geen herrie maken. Er loopt een bewaker rond het appartement en die deelt waarschuwingen uit.

Verder zat er een Nederlandse apres skihut en 2 supermarkten onder het appartement, erg handig dus! Het strand was ook 5 à 10 minuutjes lopen. Ook zit het midden in de winkelstraat.

Gereisd met vrienden in juli 2014

Leuke jeugdvakantie

Guy
4-7-2014

We zaten in Arquus IV. Appartementencomplex is niet luxe of wat dan ook maar was ook echt niet duur.

De badkamer was schoon en alles deed het. Alleen het rek voor de handdoeken zat los.

Het appartement zelf was goed voor jongeren. Keuken en ijskast werkten goed. Telefoon hing los aan de muur maar voor de rest voldoende.

Balkon was vrij groot en kon je lekker zitten s'avonds voor het stappen.

Bedden waren niet zo comfortabel maarja, we konden slapen.

Verder lag er nog een zak specie en balkontegels in de kleerkast, misschien moesten we het balkon betegelen want hier lag wat los.

Maar voor de rest een super vakantie gehad en voor een jongerenvakantie is dit gewoon goed. Geen gezeur en je kon doen wat je wilde.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Mooi appartement!

A
11-9-2013

Wij zaten in Arquus II , mooi appartement, nieuwe inrichting.afwasmachine en combi magnetron. Schoon en netjes. Hoekappartement, dus supergroot balkon.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Nooit meer!

Cindy_Gluc
27-3-2013

Goedkope vakantie in een 4 sterren appartement dacht ik... Zo goedkoop was het ook, railing balkon zat los, koelkast was stuk, smerige badkamer en een bedsprei die een uur stonk in de wind! De ligging was dan wel weer leuk, midden in het centrum. Bij de receptie was 1 personeelslid dat nederlands sprak, wel fijn! Alleen de beveiliging die in de nacht zit, daar moet je echt spaans voor kunnen spreken, die sprak nog geen woord over de grens ( of wilde niet, dat kan ook ). Probeer dan maar eens duidelijk te maken dat er geluidsoverlast is.

Gereisd met partner in augustus 2005

Arquus IV in 2008 was oke

flinke namen
8-2-2013

Het appartement in Arquus IV is niet echt ruim. Wel was het in 2008 van de meeste gemakken wel voorzien. Je kon zelfs een maaltijd koken als je daar zin in had. Verder is het vooral een complex voor jongeren, dus aan rust zal je hier niet echt toekomen. Ook was de nachtwaker een nogal doorgesnoven aggressief type. Prima als budgethok voor een stel jongeren.

Verder is salou natuurlijk weinig aan, veel meer dan uitgaan kun je er niet.

En de mensen zijn ook nog eens onvriendelijk.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

waardeloze tent

suiker
13-8-2012

Wij zaten in arquus 4, ja wat moet je er over zeggen smerig, stank, de buurman woonde vast in zijn appartement en die stond de eerste nacht al met en knuppel bij ons aan de deur, er waren 2 bedden en een slaapte op de bank en de andere op een matras op de vloer, zwemmen we deden we niet mocht niet met een bal in het water en ook niet duiken of stoeien. De wc was te ranzig voor woorden .Overal haren een kapot rolluik, ouwe troep stenen van het balkon haddden ze er maar afgehaald wat dat zat allemaak los. Rolluik stuk en bij andere raam helemaal geen een. De balie was een stuk lopen als je aan komt en je kan nog niet in het hotel dan moet je spullen in een hok zetten waar niemand oplet en midden aan de hoofdstraat is. Ook moet je contant borg betalen maar dit krijg je terug gestort dat moet je maar afwachten je krijgt 1keer handdoeken. Al met al een waardeloose hote

Gereisd met vrienden in juli 2012

Goed te doen

marlissa
28-8-2011

Last minute geboekt en is prima bevallen. Het appartement is vrij simpel ingericht en lag aan een drukke weg. Nu hebben wij zelf niet gekookt in het appartement maar dit is ook vrij lastig, omdat er erg weinig keukengerei lag.

Gereisd met partner in mei 2005

Voor jongeren

Wiels
27-4-2011

Zaten in zomer van 2008 in Arquus 2 met een groep jongeren. Appartementen herbergden in deze periode veel jongeren. Uiteraard moet een hotel regels hebben, maar de regels hier waren tot het pietluttige en dat voor een hotel die veel jongeren herbergt.

Appartement is oke, genoeg ruimte om met 4 man in te verblijven. 3e en 4e persoon moeten wel op een slaapbank die je voor de ruimte overdag wel dient weg te pakken.

Zwemmen kan in het zwembadje, wat overigens niet al te groot is.

Ik verwachtte geen supergastvrijheid in een jongerenappartementencomplex, maar zelfs het beantwoorden van een simpele vraag was al moeilijk. Meeste personeel was bot en vertikte het om normaal met een gast te communiceren.

Al met al ideaal voor jeugd, goedkoop en toch aardig wat ruimte.

Gereisd met vrienden in juli 2008

Heerlijke vakantie gehad:)

Ineke
10-2-2011

Ik ben met twee vriendinnen hier 2 weken geweest in de zomer van 2009. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Het was een prima appartement. Alles wat je nodig had was er, de ligging was perfect en de prijs kwaliteit was ook prima. Enige nadeel was dat de derde slaapplaats een slaapbank was, die elke ochtend opgeklapt moest worden omdat je anders binnen niets had om op te zitten. maar verder vond ik het allemaal geen probleem.

het zwembad was heerlijk, en schoon hoewel er soms wel schoenen of flessen bier in gegooid werden toen wij er waren.

Gereisd met vrienden in juli 2009

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Suite Arquus in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Suite Arquus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.