Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag22°5°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Sevílla / Córdoba / Jérez (Complejo Living Park) voor je op een rij gezet:

22 reviews over Appartement Sevílla / Córdoba / Jérez (Complejo Living Park) in het Nederlands

Super appartement

Angelique
14-8-2015

Erg schoon appartement met een groot balkon. Het ligt 10 minuten van het uitgaanscentrum en je hebt daarom geen last van lawaai. Mooi zwembad en de supermarkt ligt op loopafstand. Volgendjaar zeker weer naar dit appartement !

Gereisd met vrienden in augustus 2015

In en rondom het zwembad mag "niks" !

Rene-Akersloot
22-7-2014

Prachtig appartement in Ed Jerez gebouw op de eerste etage aan de Noord kant en dat betekent 's avonds heerlijk slapen. Het zwembad bestaat uit 3 baden, een kinderbadje, een groot rond ondiep (1,50 mtr) en een iets kleiner maar wel aflopend diep bad. Echt super ! Het enige probleem is dat je hier helemaal niks mag, niet springen, niet ballen, niet lachen, niet langs het trappetje naar beneden glijden, niet eten, niet drinken, niet rennen en ga zo maar door ! Wat wel mag is topless zonnen als je boven de 50 bent.....en dat zouden ze nou net moeten verbieden !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Mooi appartement

Stacey
8-10-2013

Het appartement ziet er van de buitenkant netjes uit. Aangekomen op onze kamer zag ook dit er netjes uit. Iet wat klein voor 4 personen, maar het was te doen. De ligging voor naar het strand/uitgaansleven was nog redelijk wat lopen. (10 minuten) Maar dat mocht de pret niet drukken. Ik heb het hier heel erg naar mijn zin gehad met mijn vriendinnen!

Wel zitten er supermarkten dicht bij het hotel, die ook helemaal niet duur zijn. Het eten in restaurantjes is vaak van hetzelfde, maar wel erg goedkoop en zeker wel te eten!

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Goed appartement!

Hilde
2-4-2013

Mooi en ruim appartement met een groot (en meerdere) zwembaden bij het hotel.

Afstand naar het uitgaanscentrum of strand is redelijk ver.

Gereisd met vrienden in januari 2013

aardige locatie

Frits en Gertie
4-10-2011

wij verbleven in gebouw "ed. jerez" en dat ligt aan de meest lawaaiige kant van het complex, (tegenover een ander hotel/appartement gebouw, van waar tot in de vroege ochtend muziek en geschreeuw klonk). Verder lag ons appartement op de begane grond aan een asfaltweggetje en uitzicht op voornamelijk hekwerk. Appartement zelf was klein maar doelmatig. Inrichting gedateerd, wel redelijk netjes. Openbare ruimten en zwembad waren goed en maakten een verzorgde indruk. Ligging tov centrum en boulevard was goed. Maar al met al, niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2011

top vakantie

Duc
7-9-2011

we zijn met zn 5en geweest en hebben het heerlijk gehad mooi appartement met wasmachine,magnetron,ligbad mooi balkon vlakbij het strand 10min lopen en op de hoek zit een supermarkt

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Alles primaa

Demi
2-4-2011

Wij zijn (mijn vriendin en ik) vorig jaar naar dit appartement geweest, het eerste wat me opviel was hoe mooi het appartement zelf er van binnen uitzag. Je moest een poort doorheen en dan sta je eigenlijk weer buiten met hele grote muren om je heen en een fontein in het midden.

Het ligt op een ideale plek voor uitgangers maar ook gewoon voor gezinnen. Want overlast heb je niet omdat er niet veel jongeren zijn en het ligt net ver genoeg van het centrum. Maar toch is het centrum zo dichtbij, Tussen de 5 en 10 minuutjes lopen en je bent er al midden in! Er zit haast ook een supermarkt naast, paar stappen en je bent er. Er is geen receptie, die is helemaal bij de macdonalds aan de boulevard maarja dat heb je haast overal in salou(spanje). Het zwembad was groot en je lag daar altijd in de zon omdat je er helemaal omheen kunt. Het is zeker een aanrader! Mooie kamers trouwens! niks mis mee!

Gereisd met partner in juni 2010

heel erg goed

van Dijk
11-3-2011

vlak tegen centrum en triana

prijs goed

echt vrij internet zonder code

lift

personeel niet zo goed slecht engel

wel geen raam isolatie

Gereisd met partner in februari 2011

niet schoon

Caro
10-2-2011

Ben er met mijn 2 kinderen geweest in de mei vakantie. we kwamen eerst in een appartement waar de hondenharen op het bed lagen het was echt smerig.Torn kregen we een ander apprtement die wel beter was maar echt schoon was het ook niet.alles was oud en er was veel kapot.wel was er een wasmachine en de omgeving was prachtig. we hebben er wel een leuke vakantie gehad en TO is helemaal top.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

Dit nooit meer. een afknapper

fam. koelewijn
2-9-2009

De ligging en de eerste indrukken waren goed, binnen een armoedige bende slecht onderhouden en nooit schoongemaakt. Een kudde olifanten kan er weinig schade aanrichten.

Gereisd met partner in september 2009

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sevílla / Córdoba / Jérez (Complejo Living Park) in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sevílla / Córdoba / Jérez (Complejo Living Park) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.