Aparthotel Salou Suite

Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag14°6°
Aparthotel Salou Suite
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Salou Suite voor je op een rij gezet:

Preisdaler
Preisdaler
BeachCheck
BeachCheck

2 reviews over Aparthotel Salou Suite in het Nederlands

Prima

Esther,
3-5-2018

Een mooie locatie waarbij centrum en strand dichtbij was. Erg leuk personeel daar hebben we veel lol mee gehad. De locatie zit dichtbij uitgaansgelegenheden dat was zeker ideaal. Appartement was voldoende, het was niet geweldige luxe, maar het was prima te doen voor 8 dagen. Helaas waren sommige dingen wel aan vervanging toe zoals pannen, borden etc. Voor de rest dik tevreden over dit hotel en zeker een aanrader. En ze hebben heerlijke Sangria.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Super leuke vakantie gehad.

M. Van Altena
27-12-2016

Ik was met 5 andere vriendinnen begin juli hier op vakantie. Moesten aardig lang wachten tot ons appartement klaar was. Wij zijn ondertussen gewoon naar het strand gegaan en hebben onze koffers in een bagage ruimte gezet van het appartementencomplex. Goed en vriendelijk personeel. Best wel fijn dat er 's nachts een beveiliging staat bij het appartementencomplex. Goede service wanneer we een probleem hadden. Werden goed geholpen! Wij hebben een top vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Salou Suite in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Salou Suite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.