Appartement Salou Mediterraneo

Appartement
Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag19°4°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Salou Mediterraneo voor je op een rij gezet:

Traveltroef
Traveltroef
D-reizen
D-reizen

1 review over Appartement Salou Mediterraneo in het Nederlands

nooit meer!

croonen rita
5-6-2009

hotel mediterraneo in salou is niet aan te raden! Wij zijn van 13 mei tot 23 mei dit jaar geweest op basis van all-in, geen hapjes te verkrijgen, gans de dag niets, geen poelbar, enkel een vies groen met vuil begroeit terras en ondergepoepte terrassen en parasols, zelfs de ligzetels stonden vuil op een stapel en het was er nochtans 25 graden, we zijn met de directie en de reisleider gaan praten maar niets hielp, we hebben er dus onze 10 dagen uitgezeten.........

Gereisd met vrienden in mei 2009

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Salou Mediterraneo in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Salou Mediterraneo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.