Appartement Royal

17 reviews over Appartement Royal in het Nederlands

Nooit meer

Peter,
7-6-2018

Het appartement was armoedig. Weinig en vies bestek. Bedden lagen voor geen meter. Koelkast was vies en er was niks te doen in het appartement. Zwembad was dicht en het het was er erg rumoerig al met al. Wij komen er niet weer. Enige voordeel was het balkon. Dat was groot en kon je lekker zitten.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Prima appartement

Sharon,
15-8-2017

Ik ging op vakantie samen met een vriendin en hadden een 4 persoons appartement. Dit zag er verder netjes en schoon uit. Achteraf was het bestek, de borden en de glazen wel erg vies. Je hebt een groot balkon waar je lekker op kunt zitten. De receptie zit bij een ander appartementencomplex een stukje verderop. Verder is het zwembad wel klein maar je kunt je er prima vermaken. Het strand is ook maar een klein stukje lopen. Je zit wel bij een grote rotonde, hier hebben wij niet erg veel last van gehad.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Leuk appartement voor jeugd

St
31-7-2012

We hadden een 3 kamerappartement met 5 personen. Erg groot, met een heel groot balkon. Helaas kregen wij aan het begin van onze vakantie 4 handdoeken en hier moesten we het 10 dagen mee doen. Er werd ook niet schoongemaakt. Verder een aanrader voor jeugd, wel een stukje lopen naar de kroegen. Ook niet fijn dat de receptie een eind verderop zat. Verder goed appartement.

Gereisd met vrienden in juli 2011

De Jong Intra

Net appartement op een goede ligging.

Ellke
30-7-2012

Ik vond het een erg net appartement. De ligging was perfect (dicht bij alle uitgaansgelegenheden, eettentjes en bij het strand. Ook zat de winkel meteen om de hoek. Wel lag het aan een drukke rotonde wat af en toe erg veel herrie gaf. Het was een fijn appartement voor jongeren, een erg groot balkon etc. De kamers worden niet schoongemaakt, dat moet je zelf doen. Maar dat vond ik juist wel fijn, aangezien je alles gewoon kon laten liggen etc. Je moet om 10 uur je appartement uit. Wij vlogen pas 's avonds en vonden het erg vies om niet meer te kunnen douchen. Wij zijn rond gaan vragen bij verschillende hotels of we daar een kamer konden huren voor 1 dag, maar dit was erg duur. Bij hotel California Garden (ligt achter appartementen Royal, gewoon die straat in lopen) kun je bij het fitness gedeelte voor 7 euro pp douchen etc.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Degelijk

Jort Schoemaker
16-2-2012

Het was degelijk, niet overweldigend, maar te doen.

Gereisd met vrienden in juli 2011

voor ons nooit meer

karel
17-7-2011

Vind het een slechte service hebben en alles was kapot binnen het zwembad was niet eens open

Gereisd met partner in juni 2011

Leuk, mooi appartement

Harry
29-8-2010

Het appartement ziet er goed uit, van binnen en van buiten is het schoon. Er zit een mooi keukentje in en verder goede keukenapparatuur, zoals een kookstelsel en een grote koelkast met vriesvak. Verder zijn de kamers ruim genoeg, maar hier zit wel verschil in per kamertype. Het balkon is ook aardig groot, vooral diep. De nadelen zijn dat er wat lawaai is van ( of de discotheek achter het appartementencomplex, of de grote drukke straat en het europaplein). De service van de receptie( die zit enkele minuten verderop) is ook goed te noemen. Voor 20 euro kun je ipv voor 10 uur pas om 4 uur 's middags eruit, je moet dit wel enkele dagen voor vertrek aangeven!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Erg leuk!

2-8-2010

We zijn hier met zijn 5en geweest,

Het apartement is niet echt heel erg groot, maar wel groot genoeg voor 5 mensen.

een kleine keuken met een kamer waar een slaapbank staat waar je echt prima op kunt slapen. Dan heb je een mooie schone badkamer en nog 2 slaapkamers! prima! Het balkon is echt mega groot, echt heerlijk aangezien het erg warm is in spanje.

De weg is wel druk, maar aangezien er veel jongeren in de appartementen zitten zijn die toch dronken en slaap je overal wel doorheen! De ligging is wel mooi, 5 minuten lopen van het strand, de supermarkt zit om de hoek en uitgaans gelegenheden zitten ook op ong 5 tot 10 minuten lopen. Wij hebben iniedergeval een super tijd gehad! En denk na, hoelang ben je nou eigenlijk in je appartement als je op vakantie bent? Je slaapt er en dat is het toch? Maar wij zouden er zo nog eens heen gaan!

Gereisd met vrienden in januari 2010

Lawaai uitlaat gassen geen receptie.

Leo Willemsen
17-7-2010

Geen receptie, was ons door touroperator niet verteld, dus zelf maar uitzoeken.

Geen Airco, ruim appartement voor 2 personen, je moet bij aankomst wel even schoonmaken, dat geld ook bij vertrek, verder zit je langs een erg drukke zeer drukke straat, wat een enorm lawaai veroorzaakt, zeker de oude stadsbussen je word er knetter van, en het fijn stof en uitlaat gassen wat langs je balkon omhoog gaat,nee nooit meer Royal, en touroperator heeft bij ons ook afgedaan.

Gereisd met partner in juli 2010

Groot appartement!

Linda
29-5-2010

Wij zijn hier twee jaar geleden geweest met 5 vriendinnen!

Erg groot en ruim appartement! Balkon was extreem groot, maar altijd handig voor luchtbedden etc!

Het nadeel is wel dat er geen receptie is in het gebouw, er word niet schoongemaakn!

Verder een geweldige week gehad, het appartement ligt wel een beetje buiten het drukke uitgaanscentrum!

Gereisd met vrienden in mei 2010

Appartement info

• AdresPlaza Europa 11 43840
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Royal in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.