Villa Roman

Animatie prima sfeer,

herhaling vatbaar

piet-truus
12-6-2010

villa romana is een mooi hotel uitgebreid eten binnenbad en vriendelijk personeel een woord geweldig

perfect

marcelis danny
21-7-2009

villa romana is trouwens 4 sterren hotel raar dat het hier op deze website zo niet beschreven staat ?

de inkom is indrukwekend en de rest ook , het eten veel variatie en lekker en vers ,animatie voor de kinderen zowel ook al voor oudere kinderen en bent 5 min wandelen van winkelcentrum ook is er pretpark aventura en natuurlijk het strand .

elke dag wordt je kamer proper gemaakt en is ook echt proper daarna .

het personeel heel vriendelijk en we zijn het pijn in ons hart vertrokken maar was voor ons dan ook de eerste keer spanje .

normaal gaan we altijd naar de filippijnen maar als het is niet kan en we willen dichter bij huis blijven gaan we zeker terug naar dit echt verdiende 4 sterren hotel .

Ik zou er nog zoveel goeds over kunnen scrhijven maar ik zou zeggen beleef het zelfs is en schrijf er daarna ook is over .

2005

Zeer goed hotel,heel mooi,prachtig zwembad,verzorgde kamers,lekker eten,mooi restaurant,animatie,kortom luxe,we gaan er zeker terug !!

Tweemaal ben ik in dit hotel geweest

Ingmar
    9-1-2005

Tweemaal ben ik in dit hotel geweest. Het eerste jaar was alles fantastisch. Het tweede jaar een kamer naast de luchtafvoerpijp van de keuken. Zorg dat je deze kamer niet krijgt! Het personeel was het tweede jaar na de opening een stuk minder vriendelijk!! Verder een prima gezinshotel met veel luxe.

2004

Voor de normen van SAlou is dit één van de beste" hotels zeker een aanrader.

Mooi modern hotel en lekker eten.

Zeer goed hotel perfecte ligging , goede animatie, vriendelijk personeel, eten was zeer smakelijk en elke dag iets anders. aanrader voor iedereen die een goede vakantie wilt hebben. Wij gaan er zeker terug

fantastisch hotel, lekkere keuken met een prima service, mooie kamers met frigo en zeer verzorgd zwembad

Prima hotel, kamer ruim met koelkastje en zitbank,badkamer heel netjes ingericht. Eten was heel erg goed zeer veel keus en variatie.

Zwembad is groot genoeg dus plaats genoeg voor iedereen. Hotel is rustig gelegen maar je moet een eindje lopen voor het centrum (goed voor de lijn)! Wij zijn wel wat luxe gewend maar dit is echt een AANRADER (september 2004)

heel leuk hotel maar ga er a

ron v d meulen
              4-9-2004

heel leuk hotel

maar ga er a.u.b niet naar de dokter

beneden want je moet er elke dag terug komen

en per keer kost dat zeker 55 euro de dokters zijn daar maffia

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Roman in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Roman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.