Appartement Priorat

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag23°6°
Appartement Priorat
5,9

13 reviews over Appartement Priorat in het Nederlands

Gelukkig gered door "Red mijn vakantie"

Dominique
2-8-2011

Na aangekomen te zijn moesten we eerst alles schoonmaken maar natuurlijk kregen we de schimmel in het bad,wasmachine,vriezer,koelkast en oven niet weg. natuurlijk weten wij ook dat je niet veel mag verwachten in een jongeren stad en wij zijn zelf jongeren dus weten wel hoe het er aan toe gaat. Maar wij vinden dat je wel mag verwachten dat het schoon en veilig is. Na 2 dagen kwam het raam in de badkamer naar beneden omdat het haakje lam was. de telefoon was van de muur en de stroomdraden hing los. In het zwembad lagen elke ochtend eieren,pizza,glas en bierflesjes. we hebben zelfs een tv en stoelen in het zwembad zien liggen. Na 8 dagen werden wij gered door het programma van red mijn vakantie, we kwamen hun toevallig tegen! Na de testen van Rob Geus mochten we geen minuut langer in dit appartement blijven en ook anderen zijn eruit gehaald. Kijk naar de uitezending van red mijn vakantie

Gereisd met vrienden in juli 2011

Gelukkig gered door "red mijn vakantie"

Dominique
2-8-2011

Appartement priorat:

Na aangekomen te zijn wisten we niet wat we zagen. Heel erg vies en niet veilig. Eerst zijn wij begonnen met schoonmaken maar de schimmel in de wasmachine,vriezer,koelkast en gordijnen kregen we natuurlijk niet weg. ook de vlekken op het bed waren te vies voor woorden. Van de airco zijn twee van ons de hele week ziek geweest. Het zwembad werd elke dag vol gegooid met pizza,eieren,glas en zelfs tv's en stoelen kwamen eruit. Na elke dag klagen kwamen ze het schoonmaken en ging het zwembad om 15.00 open Na diverse keren te hebben geklaagd bij de reisleiding kregen we als antwoord, wat verwacht je in Salou. Natuurlijk weten wij dat je overlast hebt van uitgaande jongeren en wij zijn dat ook maar ik verwacht toch in ieder geval een schoon en veilig appartement. Na 8 dagen werden we gelukkig gered voor Rob Geus van red mijn vakantie. Na zijn onderzoeken mochten we daar geen nacht langer blijven. De uitzending kan je bekijken in het nieuwe seizoen van red mijn vakantie

Afgekeurd

Robby
31-7-2011

Vorige week in het appartement geweest. Opzicht leek het niet heel slecht, proper is anders maar dat was ook niet te verwachten. Na 3 dagen werden we echter op de hoogte gebracht van een bezoekje. Het programma red mijn vakantie heeft het appartement onderzocht en afgekeurd. Het zwembad had een veel te hoge PH-waarde, de airco was niet gezond en er zouden gevaarlijke bacteriën aanwezig zijn. Na dit advies zijn we overgeplaatst geworden naar helaas nog een viezer appartement. Maar goed op het eerste oog was Priorat nog niet zo slecht echter op advies van dhr. Geus zijn we dus weggegaan.

Goed Appartement

Yvonne
8-8-2010

Wij zijn met 5 meiden 8 dagen in Priorat geweest.

Een heel ruim appartement, wat er allemaal netjes uitzag.

De eerste 3 dagen hadden wij problemen met de airco hiervoor zijn we verschillende keren naar de receptie geweest. Dit duurde 3 dagen doordat de klusjesman ons vergeten was. Het meisje bij de receptie heeft gedaan wat ze kon en de volgende dag stond de klusjesman op de stoep. De receptie is wel een paar minuten lopen, maar hier kom je als het goed is ook niet dagelijks.

De ligging van het appartement was voor ons gunstig, strand is wel een stukje lopen maar het zwembad bij het appartement is behoorlijk groot. Er was ook een supermarkt hartstikke dichtbij. De dichtsbijzijnde kroeg zat op de hoek van de straat.

Het was een super vakantie met een fijn en ruim appartement!

Gereisd met vrienden in juli 2010

Goed genoeg

Ivan Basso
18-9-2009

Voor jongeren perfect. Bijna alle basis dingen die je kunt bedenken zijn er. Plus zelfs nog een TV en Airco! Weliswaar Spaanse TV, maar die Airco was echt handig. Je hebt een ruim balkon alleen zou ik geen appartement nemen op de onderste verdieping, want dan heb je tralies voor het raam. Ik zou ook een appartement vragen met zicht op het zwembad, dan ligt jouw balkon precies op het Zuiden. Dus constant in de zon om lekker te relaxen (vooral in de avond zon)... Kortom goed genoeg voor met vrienden!

Gereisd met vrienden in juli 2009

Een aanrader, mja schoon is anders

Petra
8-8-2009

Het is een mooi appartement, maar je moet niet met je vingers over de afzuigkap gaan en de oven was niet helemaal schoon.

Het appartement was mooi ingericht.

Persoonlijk vond ik de bedden wel goed liggen.

Helaas waren er jongeren die dachten dat het zwembad een afvalbak was en gooiden vanaf het balkon hun afval in het zwembad.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

goed low budget appartement

Hoogland
11-7-2009

prijs qualiteit en ligging zijn goed.

Helaas geen lekkere bedden ( de vering is te voelen en het piept bij elke beweging...) en helemaal geen service.

Zwembad was schoon en kamers zijn aardig ruim.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

gaaf hotel

dikke dennis
29-5-2009

echt chill hotel geen gezeur van de eigenaar gehad alleen van het omatje op de begane grond.

alleen het zwembad was een beetje saai je kan beter bij hotel podium gaan zwemmen dat is veel leuker.

oja ze willen nog wel eens je borg proberen in te houden maar das vaak zo in spanje

Gereisd met vrienden in mei 2009
2008

2 minpuntjes

ten eerste:het zwembad oogt heel erg smerig (algengroei op de bodem o.i.d). Nodigt niet uit om te gaan zwemmen.

ten tweede: de sleutel moest opgehaald worden op een plaats die niet goed was aangegeven en moeilijk te vinden was (5 minuten lopen). Een routebeschrijving naar de sleutelplaats vanaf het appartement zou prettig zijn geweest. Moest het nu gaan vragen in een aangrenzend café.

We hadden geen appartement met zicht op het zwembad (zoals op de foto), maar dat vonden wij niet erg. Pluspunt: problemen met de douche zijn gelijk de volgende dag verholpen. Het centrum is

dichtbij, net als het kleine strand. Het grote strand is een kwartiertje lopen, maar je loopt dan dwars door een drukke straat met veel winkeltjes, wat de wandeling aangenaam maakt.

Gereisd familie in augustus 2008

Zag er goed uit, nergens last van gehad eigenlijk..

Enige irritante was dat receptie in andere gebouw zat. Verder top!

Gereisd met vrienden in juli 2008

Appartement info

• De staf spreektEngels
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Priorat in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Priorat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.