Hotel President

We hebben een aantal aanbieders voor President voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel President in het Nederlands

Modern Hotel

de bruijn
17-8-2009

Hotel President vinden wij geweldig, We gaan er in september voor de 6e keer naar toe. Het heeft maar 56 kamers, wat wij super vinden. Heel vriendelijk personeel.

Zeer goed hotel.

Yolanda
13-8-2009

Drie nachten in dit hotel geslapen. Ligging is perfect. Kamers zijn harstikke goed en netjes. Heerlijk een dakterras met twee jacuzzi's. Goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Zeker een aanrader dit hotel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel President in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel President zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel President scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.