KinderhotelWeer vandaag24°6°
Hotel PortAventura Hotel Gold River

We hebben een aantal aanbieders voor PortAventura Hotel Gold River voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel PortAventura Hotel Gold River in het Nederlands

leuk, lekker hotel

Jacqueline
2-6-2012

Het is een lekker hotel, zeer dicht bij port aventura. Erg kindvriendelijk, lekkere zwembaden, vriendelijk personeel. Enige nadeel dat er wel wat mieren op de kamer zijn. Reden onbekend aangezien het allemaal erg goed schoongehouden wordt. Echt een aanrader!. Buffet ongeacht de tijden wordt goed aangevuld, genoeg keus. Avond buffet slecht, weinig keus, niet waard voor het geld, in Salou kun je beter eten .

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Prachtig themahotel - aanrader

SVB
5-8-2011

Bijzonder mooi hotel, ruime en propere kamers, zeer lekker eten, mooie zwembaden, minidisco, ...

Het hotel is opgebouwd als een cowboydorp, heel knap gedaan en zeer gedetailleerd afgewerkt, prachtig gewoon! Zeer handig is de rechtstreekse toegang tot het pretpark. Perfecte ligging om te genieten van alle faciliteiten van het park en het hotel. Voor wie graag ook eens wat anders ziet (zee, winkels, discotheken, ...) is de ligging iets minder geschikt. Het hotel ligt achter het pretpark en je raakt enkel in het centrum van Salou met de auto (of taxi). Te voet is enkel mogelijk via het pretpark, maar dan moet je wel rekening houden met de openingsuren (10u - 24u in de zomer). Kortom, het ideale hotel voor enkele nachten. Wie graag zoals wij z'n volledige vakantie doorbrengt in het Portaventura Resort kiest misschien beter één van de andere drie hotels omdat die dichter bij het centrum liggen.

Het pretpark en het aquapark zijn fantastisch! Het was een supervakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Ga hier nooit in juli of aug naartoe: veel te druk en echt overal heel lang voor in de rij moeten staan: voor het ontbijt (om de massale en ongezellige zaal in te mogen) waar je notabene ook nog eens een tijd voor toegewezen krijgt ipv zelf mogen bepalen, voor de receptie (in- uitchecken, wat vragen etc), voor guest services (oa om diner lokatie te wijzigen). Het eten is van zeer slechte kwaliteit: ontbijt is buffet met geplunderde schalen vet en onaantrekkelijk voedsel, avondeten net zo. Je mag met hp ergens anders dineren (1 vd andere 3 htls of 3 lokaties in het park) maar kan pas vanaf 20.00 uur terecht en allen hetzelfde eten en van zeer slechte kwaliteit (zelfs pizza lieten ze nog aanbranden). Voor de attrakties sta je zeer lang in de rij maar kun je een zgn fastpass kopen a 49 euro pppw. personeel is overal zeer onpersoonlijk en ronduit onvriendelijk. Men spreekt nauwelijks Engels. Bedden zijn keihard. Port aventura htl veel gezelliger, ligt veel beter met veel mooiere zwembaden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

D-reizen

Geweldige ligging en super goed thema.

jeroen.loke
5-6-2011

Geweldig thema hotel, heel goed doorgevoerd over het hele terrein, je waant je in een complete wild western stad. Je hebt een aparte ingang naar het park, je komt dan binnen in het western gedeelte (hoe toepasselijk). 3 zwembaden, en avondprogramma's maken het verhaal compleet. Port Aventura is een geweldig park, en om dat te zeggen als complete Disney freaks zegt wel wat. We zijn een week geweest, en ons geen moment verveeld. Ook mochten wij de hele week gratis in het waterpark, wat ook erg mooi is. En ze hadden vanwege het laagseizoen ook 2 avonden dat er een deel open was tussen 20:00 en 23:00 speciaal alleen voor alle hotelgasten. We hadden half board incl avond eten buffet, dit was uitgebreid en elke dag afwisselend, en zeker voor hotel begrippen goed.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

Uistekend hotel

Rob
2-8-2010

Dit hotel hoort bij het prachtige themapark Port Aventura. Het is misschien wel het mooiste themahotel waar ik ooit bent geweest. Helemaal in de stijl van het wilde westen gebouwd en als je door de straatjes loopt heb je niet het idee dat dit een hotel is. Familiekamers zijn groot en prima uitgerust, ontbijt is druk maar wel goed, overigens vind je in dit hotel vooral spanjaarden en zo goed als geen nederlanders. Het hotel heeft een eigen ingang naar het park (ideaal!) en heeft fast passes die je heel veel voordeel bieden tov de rijen. Wij hadden een aanbieding, waardoor de prijs meeviel, anders is deze wel aan de dure kant. Kinderen hadden tijd van hun leven, even naar het park, even naar het hotel, even zwemmen in 1 van de 3 zwembaden. Hotel is tot in detail in wilde westen uitgewerkt en is zeer proper. Kortom, is een echte belevenis geweest, een aanrader, wij zijn in 4 dagen niet 1 keer naar Salou geweest, was in hotel en park ook prima.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Mooi nieuw hotel

CvA
1-8-2010

Nieuw hotel (2009) in Western stadje. Mooie omgeving, zwembaden en direct aansluitend op Port Aventura.

Goede aansluiting op snelweg en stations.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel PortAventura Hotel Gold River in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel PortAventura Hotel Gold River zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.