Hotel PortAventura Hotel El Paso ****

Hotel PortAventura Hotel El Paso ****

Hotel PortAventura Hotel El Paso
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor PortAventura Hotel El Paso voor je op een rij gezet:

10 tips over Hotel PortAventura Hotel El Paso

vh, 1-8-2014
Vraag bij boeking wel voor balkon( klein maar handig voor was!)
clinckaert chris, 13-7-2014
als je van pretparken houdt is dit aanrader, anders kan je ook weekendje disneyland parijs doen......
VEERLE, 13-1-2014
dagje Aquapark erg leuk! (opgelet, van de hoogste glijbaan had ik een bloedneus, is enkel voor waaghalzen...)

Seijkens, 27-7-2013
De jeep safari de bergen in.
Marieke, 26-7-2013
De kamer bijboeken (op dag van vertrek) kost per dag € 80,--. Echter, er is een zogenaamde 'clean-up room', waar je gebruik van mag maken. Deze kun je bij het uitchecken reserveren voor een half uur. In deze kamer zijn twee douches, voorzien van shampoo en een föhn, en toiletten. Er worden zelfs schone handdoeken bezorgd.
Van Gerwen, 21-7-2013
Je kunt in drie restaurants op Port Aventura lunchen en dineren, dit zijn self-service restaurants, een aanrader is La Cantina in Mexico. Het is binnen en er is airco, op bepaalde tijden is er amusement bij.

Sam, 16-6-2013
Ga 's avonds en 's morgens naar het pretpark
Fam. De kok, 15-1-2013
Het port avonturapark heeft mooie attracties en shows voor het hele gezin, je kunt zien dat ze mee doen met de top parken in Europa.
meganck martin, 25-8-2012
heel goed gelegen voor bezoek pretpark met gratis treintje, barcelona op 1 uur, salou centrum op wandelafstand net als strand. eten in a la carte restaurant zou bonus moeten zijn, maar was teleurstelling als je in het hotel dagelijks een rijkelijk buffet hebt.
marina, 9-8-2012
het pretpark,port aventura is zeker de moeite waard, hotel el paso is zeker aangeraden voor gezinnen met kinderen zowel voor groot en klein.

Onze bezoekers bekeken ook: