Hotel PortAventura Hotel El Paso

Hotel PortAventura Hotel El Paso

6.2Voldoende

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Salou

6.2Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor PortAventura Hotel El Paso voor je op een rij gezet:

• Animatie

85 reviews over Hotel PortAventura Hotel El Paso

• 2019
    8Henk van der Zon02-10-2019

Prima hotel om een paar dagen in te verblijven.

Leuk hotel in Mexicaanse sfeer. All inclusive genomen voor 4 dagen. Prima hotel. Schoon en netjes. Aankleding is top. Veel oog voor detail. Elke dag bedjes opgemaakt. Eten is oké. Met name het ontbijt. Avond eten is wat eenzijdig te noemen. Wel lekkere vis en kip. Bar sluit om 23.30. Bier is uitstekend, gin tonic ook .Gratis Cocktails wat minder, maar met bijbetaling wel heerlijke carperinha's gedronken.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 3ID16-08-2019

Nooit meer, zeer vuil hotel

Voor ons was dit hotel een grote teleurstelling, de kamers zijn vuil, de badkamer heeft zeer veel schimmel, zowel op de muur als op de vloer. We durfden niet op onze blote voeten lopen. Het zwembad bevat ook zeer veel schimmel. Er is nauwelijks animatie. Het eten is eentonig en koud. Airco werkte niet op de dag van de aankomst. De All-inn is helemaal geen all-in. Personeel was niet vriendelijk. Het pretpark is wel een aanrader, maar ik zou zeker een ander hotel kiezen. Je kan je eigen eten en drank meenemen naar de pretparken, anders betaal je je blauw in het park. In de zomermaanden is het pretpark open tot middernacht, maar de “all-in” is maar geldig tot 23u30, dus als je terug in het hotel aankomt, kan je niets meer drinken. Wij zullen nooit meer naar dit hotel gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Kristin14-07-2019

Toch niet meer

Hotel op zich is ok, wel basic, maar om gewoon te slapen best ok. Wil je graag met een hoop marginaal Engelsen op verlof, is dit hotel wel perfect. Stel je van de all inclusive niet teveel voor. Ontbijt is perfect, qua keuze en hoeveelheid. All inclusive telt enkel in het hotel, dus als je naar het pretpark gaat, ben je op warme dagen nog een fortuin kwijt aan drank

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    10Raoul Osselaer17-06-2018

geweldig hotel

eerst wil ik schrijven dat men de recensies die naamloos zijn beter negeert . zijn in dit hotel al eens geweest , en moet zeggen dat het een uitstekend hotel is . wat betreft dat men moet betalen voor het waterpark is waar maar als je in dit hotel verblijft en aan de balie je tickets besteld krijg je 30% korting . dit jaar komen wij terug en nemen mijn schoonzus en haar familie mee !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• Oude reviews

10Sherilyn en Sander06-09-2017

Beste hotel in tijden!

Over dit hotel is absoluut niks te klagen! Personeel was uitermaten vriendelijk. Spreken redelijk tot goed engels en proberen er alles aan te doen om je te kunnen verstaan! Heel klant gericht. Wij hadden voor all inclusive gekozen. Dit was onze allerbeste beslissing! Eten van het buffet was elke dag anders en heel gevarieerd. Wij hebben twee keer bij "el Cayote" gegeten wat uitmuntend goed was! Service top! Entertainment was elke dag anders maar elke dag wel weer super om naar te kijken. Heel leuk wat ze voor de kinderen doen met "Woody Woodpacker" en de kinder disco! Port Avontura zelf is super groot en genoeg voor 10 dagen vermaak. Formule 1 park; Top! Red Force en de Shambala is voor echte thrillseekers. Hotel kamer, elke dag schoongemaakt. Wat hebben wij een verschrikkelijk goede vakantie gehad. Als dank een flinke fooi achter gelaten! Wij komen zeker nog is terug. Vier sterren zeker weten waard.

Gereisd met partner in september 2017

• 6nic31-08-2016

voor een keer goed

het ligt allemaal te ver weg. anders gewent namelijk hotel. het eten kon beter ik hele vakantie alleen kip gezien. voor een vier sterren verwacht je wat meer als kip. en soms was het eten snel koud. verder verwacht je een kop koffie te drinken in kop niet in beker . kop koffie moest je 1.80 bij betalen in resttrant was pas na 17:00 open.

sommige drankje zo als baco moest je 2.50 bijbetalen. ik ben beter gewent in hotel in salou.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8John28-08-2016

leuke en geslaagde vakantie

Uitstekende kamers, prachtig zwembad, onbeperkt toegang tot pretpark

Matig ontbijt en buffet, meer variatie mogelijk

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 2J.amholt20-07-2016

Vreselijk

Kamer niet schoon , geen handoeken , eten zeer matig en geen bereik internet , enz enz . Neem aub een ander hotel !

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 9Rob28-04-2016

Niets, maar dan ook niets te klagen!

Simpelweg super! Als ik dan toch iets 'negatiefs' moet noemen... de bar mag wel wat langer open hahaha. Voor de rest alleen maar positief.

Aan alle pessimisten: thuis blijven kan ook. Wij gaan in 2016 in ieder geval weer!!!

Gereisd met partner in januari 2015

• 9peter_dekort121-08-2015

Super hotel

Aan al de mensen die een recensie lezen voor ze op vakantie gaan stop met u te laten misleiden door die paar die altijd opmerkingen hebben over van alles en nog wat!!!! En aan alle mensen die commentaar hebben over el paso in salou stop met op reis gaan, want als je hierover iets slecht hebt te vertellen ben je wel echt met niets tevreden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Hotel PortAventura Hotel El Paso info