Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag15°7°
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor PortAventura Hotel El Paso voor je op een rij gezet:

80 reviews over Hotel PortAventura Hotel El Paso in het Nederlands

geweldig hotel

Raoul Osselaer,
17-6-2018

eerst wil ik schrijven dat men de recensies die naamloos zijn beter negeert .

zijn in dit hotel al eens geweest , en moet zeggen dat het een uitstekend hotel is .

wat betreft dat men moet betalen voor het waterpark is waar maar als je in dit hotel verblijft en aan de balie je tickets besteld krijg je 30% korting .

dit jaar komen wij terug en nemen mijn schoonzus en haar familie mee !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Beste hotel in tijden!

Sherilyn en Sander,
6-9-2017

Over dit hotel is absoluut niks te klagen! Personeel was uitermaten vriendelijk. Spreken redelijk tot goed engels en proberen er alles aan te doen om je te kunnen verstaan! Heel klant gericht. Wij hadden voor all inclusive gekozen. Dit was onze allerbeste beslissing! Eten van het buffet was elke dag anders en heel gevarieerd. Wij hebben twee keer bij "el Cayote" gegeten wat uitmuntend goed was! Service top! Entertainment was elke dag anders maar elke dag wel weer super om naar te kijken. Heel leuk wat ze voor de kinderen doen met "Woody Woodpacker" en de kinder disco! Port Avontura zelf is super groot en genoeg voor 10 dagen vermaak. Formule 1 park; Top! Red Force en de Shambala is voor echte thrillseekers. Hotel kamer, elke dag schoongemaakt. Wat hebben wij een verschrikkelijk goede vakantie gehad. Als dank een flinke fooi achter gelaten! Wij komen zeker nog is terug. Vier sterren zeker weten waard.

Gereisd met partner in september 2017

voor een keer goed

nic
31-8-2016

het ligt allemaal te ver weg.

anders gewent namelijk hotel.

het eten kon beter ik hele vakantie alleen kip gezien.

voor een vier sterren verwacht je wat meer als kip.

en soms was het eten snel koud.

verder verwacht je een kop koffie te drinken in kop niet in beker .

kop koffie moest je 1.80 bij betalen in resttrant was pas na 17:00 open.

sommige drankje zo als baco moest je 2.50 bijbetalen.

ik ben beter gewent in hotel in salou.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

leuke en geslaagde vakantie

John
28-8-2016

Uitstekende kamers, prachtig zwembad, onbeperkt toegang tot pretpark

Matig ontbijt en buffet, meer variatie mogelijk

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Vreselijk

J.amholt
20-7-2016

Kamer niet schoon , geen handoeken , eten zeer matig en geen bereik internet , enz enz . Neem aub een ander hotel !

Gereisd met vrienden in juli 2016

Simpelweg super! Als ik dan toch iets 'negatiefs' moet noemen... de bar mag wel wat langer open hahaha.

Voor de rest alleen maar positief.

Aan alle pessimisten: thuis blijven kan ook.

Wij gaan in 2016 in ieder geval weer!!!

Gereisd met partner in januari 2015

Super hotel

peter_dekort1
21-8-2015

Aan al de mensen die een recensie lezen voor ze op vakantie gaan stop met u te laten misleiden door die paar die altijd opmerkingen hebben over van alles en nog wat!!!! En aan alle mensen die commentaar hebben over el paso in salou stop met op reis gaan, want als je hierover iets slecht hebt te vertellen ben je wel echt met niets tevreden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

viel ons erg tegen.

ice
15-8-2015

wij hebben vele hotels gezien maar dit was onze slechtste ervaring ooit.

kamers waren goed, maar niet echt schoon. zwembad is saai, de foto's van het aqua park stonden erbij maar hier moet je gewoon voor betalen en kleine misleiding dus. het park... in de bosjes veel zwerf afval. aangezicht en indeling van het park vond ik wel gezellig. eten was ons grootste struikelblok... bij aankomst kiezen welke tijd je gaat ontbijten duhhh ik ben op vakantie ik wil eten als ik wakker word. tuurlijk een vaste tijd voor ontbijt b.v. van 08:00 tot 10:30 is normaal , maar nu kaartje tussen half 9 en 8:45 ontbijt zaal binnen moeten komen... heel raar. eten heel eenzijdig en erg in het olie . er zijn 400 kamers en alleen in het midden buffet de gebakken vis of vlees dus heel erg lang in de rij, voor eten wat niet erg bijzonder was. park avontura was erg leuk voor mijn zoon. helaas wij gaan nooit meer terug

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015
PortAventura, E-Distribution Account Manager, 31-8-2015
Beste ice, wij danken u voor het ons meedelen van uw ervaring in Hotel El Paso. Wij zijn blij dat uw zoon van het park genoten heeft en dat u de schoonheid en de indeling ervan weet te waarderen. De schoonmaakdiensten van onze installaties zijn een van onze voornaamste prioriteiten en uw opmerkingen zullen naar de desbetreffende afdelingen gestuurd worden opdat ze de nodige maatregelen kunnen nemen. Zoals in de web van het resort wordt vermeld, houdt het verblijf de onbeperkte en gratis toegang tot PortAventura Park in, maar de toegang tot Costa Caribe Aquatic Park is betalend. De gasten hebben echter wel recht op speciale kortingen. Wij danken u nogmaals voor het ons toesturen van uw opmerkingen die naar de betrokken afdelingen verzonden zullen worden en die ons toelaten onze klanten in de toekomst een nog meer bevredigende ervaring te bieden die voldoet aan de kwaliteitsnormen die wij onze klanten toewensen. Hoogachtend. PortAventura.

geen 4 sterren hotel

Anja
14-8-2015

Wij vonden het hotel niet goed.geen balkon op de 5de verdieping.en onze slaapkamer was heel klein en badkamer en slaapkamer waren vies.zwembad is inderdaad wel heel goed.wij hebben voor 3 personen heel veel geld betaald.maar het is echt geen 4 sterren waard.eten was redelijk.vaak hetzelfde en als je wat later kwam eten was het niet echt warm meer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015
PortAventura, E-Distribution Account Manager, 2-9-2015

Beste d_smeets, wij stellen het erg op prijs dat u uw ervaring met uw verblijf in Hotel El Paso met ons wilt delen. De schoonmaakdienst en de restaurants vormen een van onze voornaamste prioriteiten en wij betreuren het daarom ten zeerste wat u ons vertelt over uw kamer en over de varieteit en de temperatuur van de maaltijden. Wij danken u ook voor de lovende woorden over deze laatste. Al uw opmerkingen zullen meegedeeld worden aan de betrokken afdelingen zodat zij de nodige maatregelen kunnen treffen.

Met vriendelijke groeten, PortAventura.

fantastisch

sandrino
13-8-2015

Alles was prima,het eten was prima het personeel was vriendelijk het all incl was geweldig,de kamers waren goed en schoon.Gratis toegang tot het pretpark was zeer leuk en het zwembad was groot en er was genoeg toezicht.Dit was een geslaagde vakantie.Menssen die dit hotel slecht beoordelen,dan ligt dit niet aan het hotel maar aan de menssen zelf.Het was hier geweldig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel PortAventura Hotel El Paso in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel PortAventura Hotel El Paso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.