Hotel Ohtels Villa Romana

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag31°20°
Hotel Ohtels Villa Romana
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Ohtels Villa Romana voor je op een rij gezet:

600 reviews over Hotel Ohtels Villa Romana in het Nederlands

Nooit meer

Hans
23-9-2018

Avond eten was slecht eetzaal was niet schoon als je aan het zwembad wil liggen mag je smorgens om half 6 de handdoeken er neer leggen aan de receptie kunnen ze alleen maar Engels Nederlands verstaan ze niet en ook niet erg vriendelijk zijn veel Engelsen en Russen savonds met animatie zaten ze binnen met het mooie weer bezuinigen heet dat bedden lagen niet go ed de veren voel je in de rug volgend jaar een ander hotel boeken dit hotel is echt geen 4 sterren meer

Komen hier niet weer..

Jolands
23-9-2018

Ontbijt was goed avondeten was slecht in 2015 en 2016 was het perfect maar zit een nieuw manager op die moet nog heel wat leren in de eetzaal straalt het bij veel personeels leden op het gezicht geschreven en aan de balie kunnen ze geen woord Nederlands spreken en niet zo vriendelijk nieuwe manager nieuwe wetten en de eetzalen waren niet echt schoon wij komen er niet weer wat wij heel erg jammer vinden..

Ontbijt is heel goed het avond eten is slecht voor een 4 sterren hotel dit is de derde keer dat wij komen er zit een nieuwe manager op die moet nog heel veel leren..savonds zit je binnen met de animatie terwijl het warm is buiten gaan we maar naar de buren H10 hotels. ..Volgend jaar maar naar een ander hotel uitkijken

Heerlijke vakantie gehad

Monique
20-9-2018

Goed hotel, ongeveer 8 minuten lopen naar het centrum. Eten ok, kamers prima , alleen de gratis WiFi was niet zo best. Dan betaal ik nog liever 5 euro per dag en heb perfecte Wi-Fi. Maar hotel is zeker een aanrader . Verder zitten er heel veel Nederlanders in het hotel, dus een paar Nl tv zenders zou ook fijn zijn. Dikke 8

Fantastisch Hotel

François Janssen
4-8-2018

Lekker eten en geweldige animatie. Mooi zwembad en eindelijk is het daar verboden om met handdoeken ligbedden te reserveren. Mooie kamers en goede bedden. Drinken aan de bars is ook goed te betalen. Pepito, Estaban en Fanny bedankt voor de super animatie.

Nooit meer verschrikkellijk

Nadia
28-7-2018

Eten afschuwelijk,borden vuil glazen vuil heb zoiets nog nooit meegemaakt ook kamer word niet gepoetst enkel bed word opgemaakt enkel de animatie is top voor mij een 1,5

Aanrader

Familie Schouten
22-7-2018

Uitstekend hotel. Ligging op 500 meter van PortAventura en trein(tussen)station. Centrum Salou/strand 700 meter.

Ontbijt en diner, voor ieder wat wils. Van verse zalm tot Kebap. Kamers netjes.

Minpuntje: servies in eetzaal is niet altijd schoon

Prima hotel!

H.B.
7-7-2018

Mooi hotel, goed eten, zeer gevarieerd,voor ieder wat wils. Jammer dat de borden niet altijd schoon waren. Vriendelijk personeel, zwembad prima. Kamers worden goed schoon gemaakt.

Frisson
7-7-2018

Superhotel. We gingen een beetje met schrik er naartoe na sommige revieuws gelezen te hebben maar mensen echt waar dit is een tophotel. Alles is er meer dan in orde. Lekker eten veel keus. Vriendelijkheid op en top. Ze doen alles om je een tevreden mens te maken. De animatie WOW echt super. Ons dochtertje heeft traantjes gelaten bij het vertrek. Ook speciaal dank aan pepito en gans het animatie team

Fantastisch geweldig

miranda
5-7-2018

dat het een geweldig gezins hotel is voor alle leeftijden geweldig

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ohtels Villa Romana in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ohtels Villa Romana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.