Hotel Ohtels Villa Romana

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag23°13°
Hotel Ohtels Villa Romana
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Ohtels Villa Romana voor je op een rij gezet:

588 reviews over Hotel Ohtels Villa Romana in het Nederlands

Zeer de moeite waard.

Baukje Visser, 14-4-2018

Fantastisch attent personeel en heerlijk eten, afgezaagde animatie.

Karel, 3-3-2018

Goed hotel,vlees vaak niet goed gebakken

geweldig hotel waar wij met groep van 28 personen goed zijn ontvangen , wel is er een renovatie nodig het word toch wat ouder en het eten was nog steeds goed maar vergeleken met 3 jaar terug was het wat minder...jammer

Fantastisch en ideaal voor gezinnen.

Jenny, 28-1-2018

Een goed hotel met vriendelijke personeel. Het hotel, restaurant en zwembad ziet er schoon uit. Animatie is super. Fijne grote parasols aan het zwembad alleen jammer dat als je een parasol wil dat je op tijd aan het zwembad moet liggen.

Heel goed hotel, komen wij al sinds de opening.

Bob van der Toolen, 27-1-2018

Goede kamers, goed eten. Zonder meer een fijn hotel

Prima hotel

Marian, 8-10-2017

Nog altijd een prima hotel.. 10 jaar geleden zijn we hier ook geweest. De slechte recensies onbegrijpelijk. Goede kamers en een overdaad aan eten, met het eten is niks mis, smaakt prima. Personeel is vriendelijk. Ontbijt is ook prima. Enige minpunt is dat een kluisje huren 5 euro per dag is.

Mooie vakantie gehad

Tascha73, 17-9-2017

Ik vind het triest dat sommige mensen hier dit hotel zó omlaag halen. Wij zijn er 13 dagen geweest en het eten was geweldig én lekker,. Elke dag heel veel keus, en het ontbijt was zelfs super goed. Als ik dan lees dat een kind alleen pasta heeft gegeten moet ik lachen. Bij kinderbuffet had je keuze uit; pasta, friet of rijst. Bij ander buffet 5 verschillende pizza's, showcooking, pastabuffet, wokbuffet en dan nog eens het normale buffet. Enige minpunt is inderdaad het vaak vieze servies. Het personeel was heel aardig, en Fernando (zaalchef) was heel aardig én sprak nederlands. Animatie was aardig. Zwembad heel mooi maar druk, kan me voorstellen dat het er in zomer een mierennest is. Kamers kunnen een renovatie gebruiken want die zijn wel wat verouderd en voor de prijs en 4* verwacht ik toch een meer luxe kamer. Wel fijn dat er een koelkastje is. Als je voor je rust gaat moet je hier zéker niet naar toe. Wij hebben genoten en zou er zeker teruggaan.

Prijs/kwaliteit is redelijk oké

Corstiaans, 16-9-2017

Om een klein beetje eerdere reviews te relativeren heb ik maar besloten om ook een beoordeling te schrijven. Iets wat ik niet snel zal doen maar ik vond dat een aantal zaken wel heel zwart wit verwoord worden hieronder.

Onze ervaring was op zich niet slecht. We zijn een paar jaar geleden ook geweest en waren toen veel tevredener dan nu. Het is nog steeds niet slecht maar de kamers zijn zo verouderd. Ik heb zelf plafondplaatjes goed gelegd. Föhn was kapot. BVN deed het vier dagen niet. Koelkastje viel uit elkaar etc. Het ergste vond ik het restaurant. Let wel,.....het eten was lekker, niks mis mee, maar de glazen waren iedere dag vies. Borden en schaaltjes iedere dag voor een groot deel vies en nat. Het personeel begreep echt niets van wat je in het Engels vroeg. De koks achter de counters kon geen lachje vanaf. Wat is hier in hemelsnaam de afgelopen twee jaar gebeurd? Het straalde totaal geen gastvrijheid meer uit.

Erg jammer! Zelfs De animatie was veel rustiger dan anders. Maar verder prima vakantie gehad daar. Volgende keer wellicht toch maar eens naar een ander hotel kijken.

Super hotel

Vanquathemfielemos dirk, 2-9-2017

Alles goed, staan klaar om vandaag te vertrekken voor terug veertien dagen

Top vakantie gehad

Merlyn den Uijl, 25-8-2017

Door eerdere recensies ging ik er zondr verwachtingen heen en was een beetje huiverig. Maar vanaf de eerste minuut tot de laatste genoten. We mochten direct ontbijten als service want we kwamen vroeg aan met de bus. Nette kamers, vriendelijk personeel, genoeg te doen en een fijne ligging, lekker rustig maar toch zo bij t strand en centrum.

Het eten was iedere dag een feestje en gevarieerd. Kortom; een topvakantie voor ons geweest! Tip: Als je niet van animatie houdt, dan een kamer aan de straatkant vragen want de muziek gaat wel tot 23.30 uur door l.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ohtels Villa Romana in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ohtels Villa Romana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ohtels Villa Romana scoort een 8.29 uit 10 op basis van 596 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: