Hotel Ohtels Villa Romana

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°15°
Hotel Ohtels Villa Romana
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Ohtels Villa Romana voor je op een rij gezet:

605 reviews over Hotel Ohtels Villa Romana in het Nederlands

Niet kiezen

Marjan
19-10-2018

We waren voor de 3e keer maar wat is het achteruit gegaan. Vuile kamer, slecht Gepoetst, overal haren en stof, kapot meubilair,koud water in de douche, koud eten , vuile borden, nespresso steeds op storing in testaurant en lekkages toen het regende. Volgende keer ander hotel

Nooit meer

Annelies
15-10-2018

Onlangs zijn wij terug gekomen van 10 dagen Salou in hotel Vil.la Romana, waar wij nu 4de keer verbleven. We hadden een suite geboekt voor 2 personen, Bij aankomst in het hotel bleken onze namen niet bekend in hun systeem. Wij werden verzocht rond 13.00 uur terug naar de receptie te komen. Zo gezegd, zo gedaan. Ook toen was er niet meer bekend. We kregen uiteindelijk toch de keycard voor suite nummer 1235. Dit is een kamer op de eerste verdieping en ik weet niet of alle suites er zo uitzien. Er stond oud meubilair op de kamer met vlekken in het hout, die er zo te zien niet meer uit gaan. De bank zat vol sperma- en andere vlekken, er lag veel stof overal, er ontbrak een plank in het bed en er was een vrij hard zoemend/brommend geluid te horen. De eerst dag onder de douche: geen warm water. De dame aan de receptie vertelde ons dat ze een collega naar onze kamer zou sturen. Er kwam een Spaans sprekende poetsvrouw, die niet veel snapte van

Top verblijf, zeer de moeite waard

Miriam
8-10-2018

We waren een beetje huiverig na alle berichten op Zoover, maar werden zeer positief verrrast! De kamer was netjes en mega ruime lekkere bedden! De afstand naar t centrum was prima te doen. Ook het strand was maar een paar minuutjes verder. Het eten vonden wij top! En die vuile borden? Nauwelijks gezien. Er was zoveel keuze en alles even lekker. Een leuke foodcaravan buiten met extra lekkere hapjes. Veel vers bereid en elke dag verse sinaasappelsap! Een prachtig visbuffet, alles mooi aangekleed. Dus elke dag een feestje om te eten. Het zwembad was heerlijk, met meer dan genoeg bedjes. Lekkere tosti’s en pizza’s te koop bij het zwembad. S’avonds genieten van heerlijke zeer betaalbare cocktails. Tevens is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Alles bij elkaar was het een topverblijf, Wij hebben enorm genoten!!

nooit meer

G.F.M. van Bussel
4-10-2018

Steile heuvel. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Te weinig personeel in de eetzaal. Mankementen in hotelkamer (badkamer) worden ondanks meerdere beloften niet gerepareerd. Eten middelmatig. Koks bij show cooking niet in staat eten goed te bereiden. Gepaneerd voedsel meestal aangebrand. Fruit was geen enkele dag rijp genoeg om te eten. Het hotel was voor het grootste deel bezet door burgers uit Groot Brittannië. Veel kinderen die niet leerplichtig waren. Mochten alles van hun ouders. Een hels kabaal overal in het hotel.

Nooit meer!

Diane Rauws
24-9-2018

Het avondeten was ronduit vies te noemen. Het glaswerk, borden en bestek waren smerig. De bediening waren niet vriendelijk. De animatie was ook niet veel. S-avonds bij lekker weer, werd er binnen in een soort sportkantine optredens gegeven. Jammer van het mooie weer! Wij gingen naar een ander hotel waar we lekker buiten zaten en de bediening heel aardig was. Jammer een paar jaar geleden was het nog goed. Wij gaan hier nooit meer naar toe!!

Kom er nooit meer

Viola
23-9-2018

Achteruit gegaan eten was lauw .borden vies....drinkglazen vuil bestek niet schoon

Kamer niet schoon geen uitzicht puinhoop beneden in de tuin zaten boven de keuken

Komen hier niet weer..

Jolands
23-9-2018

Ontbijt was goed avondeten was slecht in 2015 en 2016 was het perfect maar zit een nieuw manager op die moet nog heel wat leren in de eetzaal straalt het bij veel personeels leden op het gezicht geschreven en aan de balie kunnen ze geen woord Nederlands spreken en niet zo vriendelijk nieuwe manager nieuwe wetten en de eetzalen waren niet echt schoon wij komen er niet weer wat wij heel erg jammer vinden..

Ontbijt is heel goed het avond eten is slecht voor een 4 sterren hotel dit is de derde keer dat wij komen er zit een nieuwe manager op die moet nog heel veel leren..savonds zit je binnen met de animatie terwijl het warm is buiten gaan we maar naar de buren H10 hotels. ..Volgend jaar maar naar een ander hotel uitkijken

Heerlijke vakantie gehad

Monique
20-9-2018

Goed hotel, ongeveer 8 minuten lopen naar het centrum. Eten ok, kamers prima , alleen de gratis WiFi was niet zo best. Dan betaal ik nog liever 5 euro per dag en heb perfecte Wi-Fi. Maar hotel is zeker een aanrader . Verder zitten er heel veel Nederlanders in het hotel, dus een paar Nl tv zenders zou ook fijn zijn. Dikke 8

Fantastisch Hotel

François Janssen
4-8-2018

Lekker eten en geweldige animatie. Mooi zwembad en eindelijk is het daar verboden om met handdoeken ligbedden te reserveren. Mooie kamers en goede bedden. Drinken aan de bars is ook goed te betalen. Pepito, Estaban en Fanny bedankt voor de super animatie.

Solmar Tours

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ohtels Villa Romana in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ohtels Villa Romana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.