Appartement Novelty I II en III

Appartement
Appartement Novelty I II en III
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Novelty I II en III voor je op een rij gezet:

44 reviews over Appartement Novelty I II en III in het Nederlands

Geweldige Locatie Apt. Novelty I

pirates_cave
25-5-2015

16-23 mei 2015, Apt. Novelty I: Appartement voor 2 pers. met Prachtig uitzicht op de boulevard/strand van Salou! Groot balkon!! Keuken met wasmachine, magnetron, inductiekookplaat, eetbar. Woonkmr met bank, tv, free WiFi die het uitstekend deed. Slaapkmr gescheiden door schuifwand. Badkamer. Het apt. voldeed prima aan onze wensen. Alles schoon bij aankomst. Onder het apt. een Italiaans Restaurant en Speelhal, en verder gelegen aan een drukke doorgaande weg. Hebben wij geen (geluids)hinder van gehad!! Prima geslapen op de bedden!! Op woensdag handdoek- en laken wissel, zelfs als je er maar een week bent. Zwembad aanwezig, maar gaat pas open half juni. De zee was al goed op temperatuur vonden wij. Receptie bij Arysal (C/Berlin) open van 0800-2200, prima service. Borg 150euro. Inchecken: vanaf 1700u, op verzoek kan het eerder. Uitchecken: 10.00u. Supermarkt om de hoek. Wij hebben een super-week gehad in dit leuke appartement, met een geweldig uitzicht!! Is voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Uitstekende ligging en schoon

vd Enden
20-4-2013

Gereisd met partner in april 2013

uitstekende ligging en schoon

vd Enden
20-4-2013

Meubels en badkamer zijn akelig gedateerd en het is, zoals overal in spanje, gehorig. Maar....... het is er super schoon, pal in het centrum, heeft een zwembad, ruim balkon en spot goedkoop. Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in april 2013

D-reizen

Vies en luide russen en engelsen!

A v d Linden
22-7-2012

Het is erg vies er word niet schoongemaakt en russen en Engelsen zitten er volop wat echt haakjes is veel gescheld hoor je en het stikt er van de kakkerlakken ook de meubeltjes en bed zijn erg slecht en oud niet doen dit complex bah!!!!

Gereisd met partner in juni 2012

Het gaat wel

Arie verheezen
27-12-2011

De kamers zijn simpel met oude meubeltjes erg oud?

Het gebouw 1 en 3 is aan de buitenkant netjes opgeknapt.

maar de kamers zijn voorzien van oude jaren 70 meubeltjes.

Gereisd met partner in september 2011

meevaller van 100%

pw46
20-10-2011

Wat een meevaller!!! En dat er mensen zijn die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten blijkt maar weer uit de vele negatieve beoordelingen!!

Voor 96 Euro 4 nachten voor 2 personen had ik dan ook niks verwacht.Maar als het dan ook nog schoon is, alles heel, fijne douche, redelijke bedden, groot balkon, ruim app. (had studio geboekt mr kreeg een 2 kamerapp.).

Voor ons helemaal goed dus,we hebben 5 erg leuke dagen gehad...aanrader voor mensen die met eenvoudig ( en daardoor een goede prijs)genoegen nemen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

leuk appartement je voor zacht prijs

kathelijne
26-10-2010

wij verbleven in novelty II .Dit is een kamer appartement. Ligging was goed. Dicht bij strand. (ongeveer 3 minuten lopen). Verder heeft kamer keukentje,bad, wasmachine.en ruime balkon.(wij hadden hoek appartement). er is ook zwembad maar die was 13 oktober al dicht. Verder moet je 100 euro borg betalen.receptie gaat om 17 uur open. die bevind zich naast appartement complex. Let op de naam Adyal. (anders loop je te zoeken naar de receptie). Verder verbleven wij 2 nachten voor 25 euro per nacht.(omgerekend 12,50 p.p.). Daar krijg je geen jeugdherberg voor. Plus punt was ligging en prijs. min punt was de bedden lagen hard. Maar voor budget reiziger is dit ideaal plek.

Gereisd met partner in oktober 2010

erge oude troep

anton
29-9-2010

het gebouw is slecht en vies! Er zitten kakkerlakken en schimmel in de badkamer! Slechte koelkast en het ergste slechte bedden! Je betaald 2000 euro voor 3 weken met ze tweetjes veel geld voor deze oude kakkerlakken troep.

Gereisd met partner in september 2010

erge oude troep

anton
29-9-2010

het gebouw is slecht en vies! Er zitten kakkerlakken en schimmel in de badkamer! Slechte koelkast en het ergste slechte bedden! Je betaald 2000 euro voor 3 weken met ze tweetjes veel geld voor deze oude troep.

Gereisd met partner in september 2010

vies en kakkenlakken

r lodders
27-9-2010

slechte bedden en kakkenlakken.Er word nooit schoongemaakt bah.Het gebouw gaat nu in de steigers dus veel herrie! In gebouw 1 en 3 sterft het van de kakkenlakken bah!

Gereisd alleenreizend in september 2010

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Novelty I II en III in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Novelty I II en III zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.