Appartement Murillo

10 reviews over Appartement Murillo in het Nederlands

Schrikbarend slecht

A.
6-2-2015

Ik had met 4 vriendinnen mijn vakantie naar Salou geboekt. Was heel gezellig, alleen helaas hebben we appartement Murillo geboekt. We kwamen aan bij de receptie en werden naar een verkeerd gebouw gestuurd 4 km verderop (met onze koffers), waardoor we een taxi terug hebben moeten pakken. In het appartement zelf lag zand in bed en zat schimmel in het bad. Tevens was het naast een appartement voor vakantiegangers ook een woonadres voor een aantal Spanjaarden. Begrijpelijk hoor, maar deze zaten niet te wachten op toeristen. In dit appartement is overigens geen WIFI. Ook hebben wij onze borg (50 euro per persoon, in totaal dus 200) nooooit meer terug gezien.

Prima

Stijn
27-8-2013

Afgelopen zomer op vakantie geweest met vrienden in dit appartement. Voor een jongerenvakantie is het meer dan prima. Geen overbodige luxe en geen extreme vieze dingen. Dat het bad niet helemaal fris is; à la. Verder zag het er allemaal voldoende uit.

De ligging van de appartementen is perfect, dichtbij de winkels, strand en uitgaansgelegenheden. Daarnaast is het Ierse café onder de appartementen een aanrader!

Noooit meer!

Fam Tmz
22-8-2010

Het appartement was vreselijk!! Het was erg klein! De pannen waren smerig het was vies en gevaarlijk om te koken. De wc werkte niet goed, spoelde soms nauwlijks door. De douche was ijskoud en het bad was erg smerig. Het personeel onvriendelijk, streng. Met het personeel was geen discussie mogelijk. Er waren niet eens ligbedden bij het zwembad. Ook bij de receptie kon je nauwlijks terecht met problemen, want dan was het allemaal je eigen schuld. Op de slaapbank kon je bijna niet liggen, iedereen had rug/nek klachten na het slapen op die bank. Het was een simpel erg dun matras. Het appartement was eingelijk ingericht voor 4 personen. 4 vorken, 4 messen, 4 stoelen ect.

Kortom geen aanrader.

Nooit meer

Cor
    22-8-2010

Koken was gevaarlijk/bijna onmogelijk aangezien de pannen hartstikke wankel op het fornuis stonden en niet de juiste middelen aanwezig waren om fatsoenlijk te kunnen koken, de pannen waren nog beschimmeld, er was bijna geen bestek, het hele appartement stonk en was smerig, koude douche met vuil aangekoekte badkuip. Echt vreselijk...

Slecht

M. Peetoom
    14-7-2010

wat een slecht appartement! toen we aankwamen was het niet eens schoon en er is geen een keer een schoonmaker geweest! ook zat er schimmel in de pannen dus we hebben nooit zelf gekookt. de kraan in de badkamer lekte en ook het bad en toilet waren niet schoon. Ik ga hier nooit meer heen!!!!

Goed voor een feestvakantie

Bongers
    24-8-2009

appartement zijn niet heel schoon, deur van de douche was kapot, tafel zeer instabiel. ook voldoet het niet als 6 persoons appartement. er waren 2x losse bedden, 1x 2persoonsbed en 1x slaapbank. ook de receptie en kluisjes in een ander gebouw is een klein nadeel. niet ver van het strand en de winkel

nooit meer

Mevrouw M
    20-8-2009

word niet schoon opgeleverd geen schoonmakers gezien bedden niet verschoond romellig vies kwamen we daar aan was dr een lek onder de grond alles kapot

NOOIT MEERRRR !!!!!

Super voor de prijs die we betaalden

Stephan
    16-1-2009

Hoi,

We verwachten niet veel na de reacties, maar het tegendeel is bewezen. De ligging was goed te noemen.Alles op loopafastand, supermarkt, strand etc. De appartementen waren vrij simpel ingericht maar meer hadden we niet nodig. Verder is Snoepies een echte aanrader, en Pacha natuurlijk ook.

Ook worden de appartementen niet echt schoon opgeleverd!

Positief is dat de appartementen een ruim balkon hebben en een goed onderhouden zwembad, waar helaas geen ligbedden aanwezig zijn. Dit probleem is eenvoudig op te lossen, door opblaasbedjes te kopen (voor ca. 3 euro) bij de supermarkt om de hoek

De ligging van appartement Murillo is op enkele minuten lopen van de winkelstraat en het strand en om de hoek bevindt zich een grote supermarkt.

Niet echt best!

patricia
    30-7-2008

Dit appartement hoef je niet te boeken als je met vrienden op vakantie gaat! De beveiliging staat om 12 uur of soms 10 uur als aan de deur te bellen dat de muziek uit of zachter moet! Er zitten ook meer bejaarden in het apartement dan jongeren. Dus een gezellig sfeertje was er niet, die hebben we zelf maar gecreërd. Afstand van strand en centrum om uit te gaan enzo was wel super. Ongeveer 5 min lopen naar strand en 8 min ofzo naar het centrum.

Ook was het bad te smerig om in te zitten, het gasfornuis deed het niet, de wc trok eerst niet door, bestek was bij ons niet aanwezig, glazen waren er niet genoeg, dus al met al was het niet echt best het apartement. Uitgaan is wel gaaf. Ski hut en snoepy's zijn heel gaaf. 2 heel verschillende tenten. Snoepy's is een beetje nope is dope muziek. Bij de heineken hoek kan je lekker eten en ontbijten. Mac donalds is er ook aan de boulevard.

We hebben een aantal aanbieders voor Murillo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Murillo in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Murillo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Murillo scoort een 3.69 uit 10 op basis van 10 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: