Appartement Mariposa

2 reviews over Appartement Mariposa in het Nederlands

Nooit meer!!!!

Janbroers
25-6-2011

Volgens de omschrijving een levendige omgeving. Noem het beter lawaaierig.

Als je een appartement hebt met een 2 persoons bed, moet je niet groter dan 1.50 zijn anders pas je er niet in. Geen kastruimte. Beddengoed past nog niet eens op een 1 persoonsbed laat staan op een 2 pers. bed. Handdoeken zou je nog niet eens als dweil gebruiken, gerafeld en bijna doorgesleten.

Zeer gehorig, hotels rondom die veel animatie in de avonduren aanbieden tot 24.00u. Daarna gaan de spanjaarden/engelsen op stap.

Gereisd met partner in juni 2011

prettig verblijf

mar-ber
20-7-2010

Bij aankomst bleek het appartement overboekt te zijn maar dit was zeer snel opgelost en we kregen nog eerder een kamer dan de andere gasten

Mooi ruim appartement en goed schoongemaakt.

Prima kitchenette en alles keurig...

Dagje Aquapark gedaan...helemaal top en goed bereikbaar met openbaar vervoer

Gereisd met partner in augustus 1991

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mariposa in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mariposa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.