Appartement Maraton

• Matig / voldoende: 5 - 7

Leuke plek

Conker
10-3-2011

Goede locatie, weinig problemen gehad. de appartementen waren echter zeer slecht afgesloten, waardoor andere vakantiegangers compleet beroof waren. De deur zou echter ondertussen wel gebouwd moeten zijn.

declathon

ilona
30-6-2008

er waren een paar kleine probleempjes doordat de voordeur van binnen uit niet open ging en de badkamerdeur niet meer open konden doen.maar het werdt snel opgelost van u krijgt een ander appartement.wij waren zeer tevreden.kom je voor de rust moet je hier niet naar toe gaan ligt in het centrum.wij vonden het gezellig en een helemooie boulevard!

in principe goed app

Raalte
23-8-2005

in principe goed app. prima voor je jongeren vakantie! je moet natuurlijk wel wat gewend zijn en niet opkijken van een inbraak in je kamertje. voor de rest wel aardig schoon strenge bewaking. geen radio aanwezig of tv.

Smerig!Waren er in voorseiz

jacqueline
      20-11-2003

Smerig!Waren er in voorseiz. Elec. kookplaat kapot, dus buiten de deur eten.een zwembad..dus niet was 1 grote vuilnisbelt helaas voor onze 2 kids.waren ook bezig met renovat.Tot 's morgens vroeg 6.00 uur wakker gelegen i.v.m stappers,ruzie's en vechtpartijen.Wij wisten dat er bar's waren die enige overlast konden bezorgen maar ik weet niet wat toeristiek onder enige overlast verstaat.Oja het sleutel adres is een stuk lopen met al je koffers en 2 kids en een onduidelijke route beschrijving. Borg terughalen na afloop van je vak...heb heel veel geduld want alles moet eerst na gekeken worden en duurt 1,5 uur ik was in staat om te zeggen stop die borg maar in je r..t. Nee,absoluut niet naar toegaan zeker niet met kids.Is alleen leuk als je niet ergens vies van ben en na 6.00 uur je bed ingaat.Hou dan rekening met extreme warmte in je app.daar de zonwerende luiken allemaal defect zijn

oja nog wat een tip voor als je toch persee wilt gaan neem een parasol mee en klem deze tussen het keukenraam in tegen de inbrekers,want deze klik je zo naar boven en de balkon schuifdeuren ,je denkt dat ze op slot zijn nou mooi niet want je geeft een duw en je tilt hem zo omhoog.dus laat nooit!!! geen geld of pasjes achter huur een kluis want je bent het echt kwijt.

nou,wij zijn sinds 15 -9-03 teruggekomen, marathon heeft 3 gebouwen waarvan wij in delphin zaten niet echt schoon en heeeeeeel inbraak gevoelig, wat dus ook bij onze buren een paar x gedaan is bij ons geprobeerd maar niet gelukt,ik ga er in ieder geval nooit meer naartoe want ik heb geen zin om weer een vakantie in de zenuwen te zitten voor inbrekers, en heeeeel goed schoonmaken als je aankomt want daar kijken ze niet zo nouw met de schoonmaak,als je van kroegen en discotheken houd zit je in de goeie straat,op zich wel gezellig maar een een hele nacht herrie als je wilt slapen hoeft van mij ook niet.maar buiten dat had ik verder een leuke vakantie.maar ik raad toch iedereen om daar niet naar toe te gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Maraton voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Maraton in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Maraton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Maraton scoort een 6.33 uit 10 op basis van 6 reviews.