Appartement Los Juncos

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag25°15°
Appartement Los Juncos
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Los Juncos voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Los Juncos in het Nederlands

Anders

2006

heerlijk appartement groot en ook geschikt voor de kinderen lekker dichtbij het strand boulevard en winkels

2003

het apartement,ligt ongeveer 300 meter van zee.er is een erg mooi zwembad, met een strenge badmeester die om de haverklap aan het fluiten is als je bv. met een bal of iets dergelijks in het water bent, dat was jammer. Er zitten erg veel Fransen en Spanjaarden, die daar een prive-optrek hebben!Niet echt geschikt voor kinderen, wel voor mensen die van rust houden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Los Juncos in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Los Juncos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.