Appartement Larimar

Appartement

9 reviews over Appartement Larimar in het Nederlands

Heerlijk genieten in een prima appartement

Britt,
30-7-2018

Larimar Families zijn 5 gebouwen met appartementen, die (nog) meerendeels in handen zijn van spaanse particulieren. Ons 3 kamer app. was niet extreem luxe, maar zag er prima en schoon uit. Goede bedden, keuken met vierpits kooktoestel, oven, magnetron, koelkast met apart groot vriesvak en ook nog een wasmachine. Daarnaast ook koffiezetapparaat, tosti ijzer en heel veel borden, bestek, glazen en pannen aanwezig. Airco in 2 kamers aanwezig, dus okee. Ons app. had 2 ruime balkons, voor 4 personen + wasrek groot genoeg. Ligging is prima, op 5-8 minuten loopafstand van strand en alle eettentjes. Afhankelijk van het gebouw waar je in zit (1-5) is er een ietwat drukke verkeersstraat, waar wij ook aan zaten (gebouw 2), maar dit was voor ons niet storend en heeft geen nachtrust gekost of zo. Het zwembad is heel mooi groot. Wel duidelijke regels, geen bedjes reserveren (vonden wij TOP), geen ballen en luchtbedden toegestaan. Ook dit was prima, wa

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Super appartement

Edwin
8-8-2013

Net buiten het drukke centrum van Salou, Met ons gezin een perfecte uitvalsbasis met een schitterend zwembad. Het appartement was zeer schoon, het sleuteladres was even zoeken maar daarna een heerlijke vakantie gehad in Salou. Zeker een aanrader!!!! Alleen de Hostess van de touroperator was een drama!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Een geweldige vakantie

Ester
28-3-2012

Het was een heerlijk appartement! Ik heb er zeker van genoten! Super bedankt

Gereisd met vrienden in juli 2011

Stom geregeld!!!

Dalinda Verhoeven
2-12-2009

21 juli moesten we inchecken dat ging al moeilijk, en toen werd ons heel gebrekkig uitgelegd waar we heen moesten, na 15min vonden we het eindelijk en toen.

de lift de rammelde aan alle kanten, De kamer,2 airco's deden het beide niet,wordt van alles beloofd maar helaas,Geen koffiezetapparaat, waterkoker,afzuiging,magnetron ect. Handen wisseling 1 keer per week? NO WAY! Na een paar dagen viel het rolluik naar beneden en daar kregen we geen beweging meer in,We het gemeld,werd gemaakt binnen een dag, na een week nog niemand ondertussen wel door geklaagd maar ach he. BORG WAS 200.- toen we moesten uitchecken gingen we netjes optijd om problemen te verkomen. We werden terug gestuurd en moesten om 12 uur terug komen ( om half 12 ging de bus naar het vliegveld ) dus allemaal geklaagd en gebeld met de reisleiding, toen kon het inees maar je moet niet vragen op wat voor manier

Gereisd met partner in december 2009

Afgelopen zomer hier geweest met partner en vrienden.

En inderdaad toen we aankwamen was het een behoorlijke zoektocht, na een vluch en bloedheet weer zit je daar niet op te wachten!

Maar eenmaal aangekomen was dit snel goed gemaakt.

Heel ruim appartement, met 2 balkon en een dakterras, wat wil je nog meer.

Naar strand en centrum een paar minuten lopen, net buiten het centrum maar voor een avondje stappen ideaal, je bent er in een paar minuten.

kortom helemaal top!

Gereisd met vrienden in augustus 2009
2008

Mooier dan het is

Frank Martens
21-8-2008

In de brochure lijkt het allemaal mooier dan het is. Service was er niet: hier is de sleutel, loop maar enkele staten door en zoek je appartement maar. Schoonmaken/linnegoed vervangen: is niet gebeurd. Het is een Spaanse enclave waar enkele appartementen te huur zijn. Weer was mooi, zwembad was in orde, maar tafeltennis en minigolf niet te vinden bij het complex. Koffiezetapparaat? Niet aanwezig. Receptie? De receptie zat, zoals aangegeven, straten verwijderd. Dit had beter omschreven moeten worden. Eens maar nooit meer.

Gereisd familie in augustus 2007

Het is een topaccomodatie.

Anne Swart
18-7-2008

De inrichting is geweldig, 2 badkamers, 3 slaapkamers, een groot balkon met uitzicht op het zwembad. Er is aircondition.De binnentuin met zwembad, tennisvelden en squashbanen is ontzettend netjes. De keuken is ook goed ingericht. Het appartement is rustig gelegen en ligt toch dicht bij het centrum en het strand. Er worden maar een klein aantal appartementen verhuurd, dus je zit echt tussen de Spanjaarden. Kortom een geweldige accomodatie.

Gereisd familie in juli 2008

wat een topper!

Martien Komen
10-7-2008

Prima appartement met wasmachine en grote oven en magnetron. Mooi, ruim zwembad met 2 tennisbanen en 2 soort squash banen. Voor mensen, die tussen de Nederlanders willen zitten; niet doen, voornamelijk Spanjaarden.

Airco in de kamer en in de ouder slaapkamer.

Winkeltje (wel duur) dichtbij. De SUMA winkel ietwat verder, maar een stuk goedkoper. Zee en dus strand, maar ook de boulevard niet ver van het appartement.

Jammer de verleende service m.b.t. bereiken appartement. Die was slecht: Diep in de nacht (4.00 uur) moest je de sleutels bij een hotel in de buurt ophalen en voor de rest zocht je het maar uit. Tip: het aparte cijfer op de sleutellabel geeft het app. gebouw (complex bestaat uit 5 gebouwen) aan en de rest de verdieping en het kamernummer. Wij hadden 1 met nummer 301: dat was dus gebouw 1 3e verdieping met kamernummer 1.

Gereisd familie in juli 2008
2004

Hoii ik ben hier afgelopen mei geweest

appartement erg ruim !!

alleen het was jammer dat het zwembad nog niet open was!als je sleutel moet ophalen SLECHT GEREGELD staat verkeerd nummer op het blaadje!

dus wij zoeken en zoeken maarja we zijn der tog gekomen! we hebben elke avond gegeten bij fox and houds lkkr eten!!! personeel(ook nederlands)!! maar het is wel een aanrader salou maar neem een hotel!!!!xxxx elisa

Gereisd anders in juli 2004

Appartement info

• AdresC/ Murillo, BL 4 43840
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Larimar in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Larimar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.