Camping La Union

24 reviews over Camping La Union in het Nederlands

Matige camping

E
13-8-2012

We hebben het over 8 jaar geleden dus er kan een hoop veranderd zijn inmiddels.

Maar in 2004 was het 1 grote deceptie.

De bewaker/beheerder van de camping had het toen niet zo op Nederlandse groepen met als gevolg dat we constant gezeik hadden.

We vergeleken het op een gegeven moment zelfs met een concentratiekamp.

Zaten de buitenlandse buren met z'n allen tegenover elkaar te bbqen om 22:00 en wij ook aan onze kant, kwam die beheerder naar ons toe om te zeggen dat alles uit moest en we naar binnen moesten. :S

Dat is mijn herinnering aan Salou. ;)

Prima camping

E. V.
25-8-2010

Camping La Union ligt op loopafstand van het centrum van Salou en heeft een mooi zwembad, campingwinkel en restaurantje. Het sanitair is niet altijd even schoon en 's avonds en 's nachts is er regelmatig nog veel lawaai op de camping.

Super leuke vakantie gehad

Anke
16-8-2010

Wij zijn hier met vier vriendinnen naartoe gegaan. 27-29.

We hebben het hier harstikke leuk gehad. Doordat ik bij de camping had geboekt in plaats van bij een reisorganisatie stonden we tussen de spanjaarden. Superfijn en beter dan tussen de jongeren.

Wij hadden een 4-Pax. Verwacht er niets van, je slaapt erin maar meer ook niet.

Het sanitair werd twee keer per dag schoongemaakt en was hartstikke netjes. Het sanitair bij de jongeren was inderdaad wel wat minder.

Het strand vond ik wat ver lopen. Maar het zwembad was heerlijk. Lichtzout trouwens.

Het dorp was leuk, geen last van de jongeren, Wij hebben veel lol gehad in 't Gat.

Lekker eten? ga naar Kahlua.

Gezellig!

Roy&Kim
8-9-2009

Wat een gore camping, maar boeiend....

Wij zijn er 3 jaar achter elkaar geweest (2000, 2001 en 2002) wat een sfeer, echt gezellig!

Alleen maar jongeren die hutje mutje op elkaar zitten en maar 1 ding willen: feesten en gezelligheid!

Nou dan moet je naar La Union, overdag lekker klagen over hoe smerig het is en 's-avonds gezellig bij elkaar indrinken, ouwehoeren en dan Salou in, je hoeft alleen maar de straat over te steken. Wij zijn er dit jaar (2009) 1 avondje terug geweest na 7 jaar geleden het laatste bezoek hier, was nog steeds hetzelfde! haha

Ook mensen die we destijds ontmoet hebben zijn nu nog steeds goede vrienden!

Heb op La Union mijn vrouw (inmiddels getrouwd) ontmoet dus deze camping zal ik nooit vergeten! SUPER!

Helemaal Top!

Becky
15-8-2009

Ik had nog nooit van me leven gekampeerd en ik zou het na dit zo weer doen! Het was helemaal geweldig! douches werden elke dag schoongemaakt allemaal jongeren om je heen! je stapt de camping af en je rolt een kroeg of discotheek binnen. Deze vakantie was om nooit te vergeten! =D

fantastich een aanrader voor Jongeren

Vakantie ganger
6-8-2009

Ik ben hier heen gegaan met een vriendin!

ik heb super veel nieuwe vrienden gemaakt..

hoe zal ik de camping uitleggen hahaha.. het is net een woestijn maar voor de rest is het super gezellig!

voor de gezinnen is het Geeen aanrader maar voor Jongeren zeker weten!

je gaat de weg over en je zit volop in het uitgaans leven!

de bewakers snacht's zijn super haha! die komen kabab voor je brengen om 5 uur snachts!

Ik heb het Super gehad!

Super

Remco
5-6-2009

Ik ben er in 2000 geweest met een stel vrienden. Een heleboel nieuwe vrienden gemaakt.

Super gezellig en leuke zwembad pool party's. Als je van feesten houdt is deze camping een aanrader!

Sanitair is minder. Strand een stukje lopen maar het uitgaan is om de hoek!

ik zou er zo weer heen gaan. heerlijk als ik aan die tijd terug denk!

ach ja

wie weet
16-3-2009

ben hier geweest in 2003, en wat ik allemaal bevestigd ook mijn mening over deze camping. Alles was goor en vies, en erg stoffig doordat de tenten op een kale zandvlakte staan. Sfeer was wel top, alleen het was erg kramperen. Wat ik wel minder vond is dat er van elkaar gestolen werd. Ligging is wel aardig, achter de uitgaansstraat

GEZELLUUUUG

lis
3-2-2009

dit was de meest vieze smerige vuile camping ooit...

al vind ik et wel een aanrader heb het hier SUPER naar me zin gehad egt te leuk dit was een vakantie om nooit te vergeten!!!!

voor de arme studenten die van KRamperen houden!!!

2008

nooit meer...

nikky
18-10-2008

Dit was voor ons al wel een tijdje geleden dat wij naar camping la Union zijn geweest. maar wat een rotbende daar!

De tenten zijn qua grootte wel aardig (je moet daar ook inderdaad niet veel van verwachten) maar er kan op zn minst worden toegezien dat er schoongemaakt wordt! Alles lag onder de stof!

De bedden (matjes) waren afschuwelijk. Er werd tegen ons gezegd dat er matrassen in zouden liggen...Komen wij daar aan: krijg je van die dunne rottige matjes!

De reisleiding was bij ons wel goed! Veel excursies maar wel aan de prijzige kant, vonden wij.

Dit was toch iets om nooit meer heen te gaan

We hebben een aantal aanbieders voor La Union voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Union in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Union zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.