Hotel La Hacienda

Hotel La Hacienda
7,2

9 reviews over Hotel La Hacienda in het Nederlands

Nooit meer naar dit hotel

Ad
4-6-2014

19 nachten gelogeerd waarvan 4 nachten niet geslapen, s'nachts arriverende gasten met kinderen, s'nachts thuiskomende bruiloftsgasten ( bezoek politie 3,30 uur ) dronken en drugs gebruikende buitenlandse gasten.

Klacht bij de receptie geen enkel resultaat.

Jonge meisjes aan de receptie, kleding regels in bar en eetzaal werden niet gevolgd.

Eten vlak en niet altijd warm en veel vis.

Bediening van de eetzaal, baar en de schoonmaakdienst was plezierig en goed.

Als je een kamer grenzend aan de binnenplaats hebt dan kan het tot 12 uur s'nachts luidruchtig zijn.

Hotel niet geschikt voor oudere stellen.

2008

prima hotel!

Herberghs
28-7-2008

Persnl:

+vriendelijk,hard werkend,snelle bediening,altijd in net uniform

Ligging:

+Kortbij Port Aventura en schitterend Aquopolis, mooi stadje mt veel winkeltjes,mooie omgeving, zeer net rond hotel,fijn strand mt fijn zand

-industrie op 1km, soms wat reukhinder maar voor de rest eigenlijk weinig last van.Veel muggen

Eten:

+Veel variatie,heel lekker,apart kinderbuffet,snelle bediening en vriendelijk

-Buffet niet altijd heel warm maar gewoon wat opletten dat je gaat eten als ze aanvullen

kamers:

+Prima kamers,heel proper,vriendelijke schoonmksters,fijn balkon, gezellig,hotel ook heel mooi!

-minibar is zonder drank,zelf te vullen.

kindvriendelijk:

+veel animatie en heel leuke minidisco, kinderen vonden het fantastisch!

-geen NL

zwembad:

+zeer mooi groot zwembad, bedjes genoeg, niet nodig handdoeken te leggen en trouwens ze nemen uw handdkn weg als je dit doet wat ik positief vind

Algemeen:

Prima vakantie,7 nachten geweest,volgend jaar gaan we waarschijnlijk 10 nachten

Ik ben er nu 2 keer geweest en beide keren het erg naar mijn zin gehad.Het eten is goed en wat betreft de ligging is het wel rustig maar ver van Salou.

Overigens goed te bereiken met de bus.

2006

Mia

Wij waren van 4tot14 oktober in La HACIENDA.Dit hotel is zeker zij 4 sterren waard.Lekker eten,vriendelijk personeel,goede animatie voor kinderen,zeer nette kamers.Minpunt voor overdek zwembad moet je verplicht een handdoek voor 1 en badmuts voor 2 euro nemen dat is wel 120belg.frank he.Gelukkig was het weer nog goed om buiten te zwemmen,voor de rest voor herhaling vatbaar.Rustig gelegen maar je kan dichtbij de bus nemen naar elders.

Hotel viel mee, was veel te ver van salou

Erik
10-6-2006

Hotel viel mee, was veel te ver van salou. Service van het hotel was wel goed.

Perfect Hotel, goed eten

Hans
19-4-2006

Perfect Hotel, goed eten. jammer dat het personeel niet zo goed is in de talen en zeer jammer dat er zoveel Belgen komen die voor half pension betalen en tijdens het ontbijt hele tassen vol zitten te laden voor de middag maaltijd.

Voor de rest een prima hotel zeker aan te bevelen.

2005

Een uitstekend hotel voor het ganse gezin

Walschap Rudy
3-8-2005

Een uitstekend hotel voor het ganse gezin.

Zeer goede prijs.

Enige tegenvaller was de gratis wijn aan tafel , deze had van betere kwaliteit mogen zijn .

zeer goed hotel

fa.glo
6-6-2005

zeer goed hotel.een aanrader.

veel ontspanningsmogelijkheden.

lekker eten en veel keuze.

Een perfect hotel met vriendelijke bediening en mooie ruime kamers met airco.

Het eten was alle avonden goed met genoeg variatie.

Om naar Salou te gaan met je wel even een stukje met de bus.

We hebben een aantal aanbieders voor La Hacienda voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Hacienda in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Hacienda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.