Appartement Ibersol Siesta Dorada

Appartement
Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag14°6°
Appartement Ibersol Siesta Dorada

We hebben een aantal aanbieders voor Ibersol Siesta Dorada voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Ibersol Siesta Dorada in het Nederlands

Leuk complex

Tessa,
14-8-2017

Ruim en schoon appartement. Vriendelijk personeel. 5 minuutjes lopen naar het strand.

Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ibersol Siesta Dorada in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ibersol Siesta Dorada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.