Appartement Goya

6,5

48 reviews over Appartement Goya in het Nederlands

tevreden

Jochem Jonckens, 26-10-2017

de kamer waren ruim opgezet het nadeel van de accomodatie is dat er zoals in heel salou kakkerlakken in het aparte ment lopen

Helemaal goed!

Lisanne, 12-9-2016

In augustus 2016 ben ik met 6 vriendinnen naar Salou geweest. Het appartement was beter dan we verwacht hadden, heerlijk ruim balkon, 2 badkamers die schoon waren toen we aankwamen, schoon beddengoed. Alleen waren de kopjes en borden niet heel schoon, maar dat kon je zelf wel even snel doen en hebben uiteindelijk toch plastic bekers gekocht want veel glazen zijn er niet.

Er is verder geen theedoek of iets aanwezig dus dat zou ik de volgende keer wel meenemen.

Oh en we dachten dat het een ramp zou worden zonder airco, het is niet fijn maar wij hadden een kleine ventilator mee die de hele dag luchtte, dan is het wel te doen. In de woonkamer is het het minst warm.

De beveiliging is niet streng zolang je je gewoon beetje rustig houdt, mensen uitnodigen kan wel wan hebben ze toch niet door.

Kortom, wil je op een betaalbare vakantie naar Salou? Appartement Goya is een aanrader als je niet perse veel luxe nodig hebt.

Wij vonden het veel beter dan verwacht en ik zou zo weer heen gaan!

Helemaal top

Ruben, 21-6-2016

Wij zijn vorig jaar met 7 jongens naar Salou geweest, wat een geweldige vakantie hebben we daar gehad. We wisten niet goed wat we van het appartement moesten verwachten maar het was prima! Iedereen had een bed, er waren twee badkamers en we hadden een super groot balkon, echt chill. Er is geen receptie, dus je kunt allerlei mensen meenemen voor een afterparty. 's Nachts is het alleen wel super warm, dus zorg ervoor dat je een waaier meeneemt. Verder vond ik de sfeer onder de mensen veel gemoedelijker en vriendelijker dan in bijvoorbeeld Lloret de Mar. Voor een grote groep vrienden is dit appartement dus echt een aanrader!

Helemaal top!

Maria, 17-5-2016

Wat begon als een gedwongen snelle beslissing, eindigde in een top keuze! Voordat we weggingen, hadden we nog helemaal geen hoge verwachtingen want je moet meestal de wat goedkopere accomodaties met een korreltje zout nemen, maar wat was dit een top appartement. Toen we aankwamen bleek het een super ruim appartement te zijn met 3 slaapkamers en 2 badkamers (voor 5 meiden). Over het algemeen schoon (behalve de afzuigklep, maar dat was nog te overzien). We hebben het meest genoten van het super ruime balkon die uitzicht gaf over de straat met Clubs en winkeltjes. Er zit geen zwembad bij, maar je mag gebruik maken van het zwembad van Los Peces (zit er heel vlakbij). 1 keer gebruik van gemaakt, want wij geven de voorkeur toch aan het mooie witte zandstrand! Super groot, schoon en zacht zand. Omdat het nog geen hoogseizoen was, waren de clubs en disotheken super rustig maar al om al was het echt helemaal top! En oh jaa je zit ook nog vlakbij de Burger King :)

Redelijke plek

Dylan van Spronsen, 29-7-2015

Goya is een redelijk appartement. De ligging is zeer goed. Het is een groot en mooi appartement. Helaas heeft het appartement geen airco, dit was een ware hel. De beveiliging is zeer streng en soms zelfs tot vervelend toe...

Verder is het een aan te raden appartement, maar zorg wel dat je een waaier hebt!

Wat een spannende vakantie

`Thijs, 11-1-2014

dus ik en een paar vrienden gingen op vakantie in de hoop om lekker te genieten van een vakantie. toen we er aan kwamen bleek dat er geen receptie was maar daar konden we nogwel mee leven. dus wij naar onze kamer toe en onszelf opmaken voor een mooie feest avond bleek dat onze sleutel weg was en de deur vast zat. geen idee hoe dat kon want we waren er gewoon door naar binnen gekomen. dus wij in ons beste spaans opbellen naar de eigenaar zegt hij dat er wel iemand ons komt helpen. gelukkig kwam er iemand maar dat was denk ik een vakantie werker want hij sprak alleenmaar chinees. gelukkig komt een van mijn vrienden vaak bij de chinees in de stad en die kon toen wel vertalen wat die meneer allemaal zei. dat was best wel een spannende vakantie maar ik zou het zo weer doen. maar vanaf die avond doe ik nooit meer een deur opslot want straks gebeurd het weer en ik kan geen chinees. later hebben we wel lekker kunnen bruinbakken in de zon. wel jammer dat ik mijn badjas daar heb laten liggen..

Dit hotel was leuk voor een keer.

Daphne, 11-9-2013

Wat ik vooral een nadeel vond is dat er geen receptie was. De eerste avond zaten twee vriendinnen van mijn vast in de lift, toen was het wel handig geweest als deze er wel was. De ligging was goed, maar daar is alles mee gezegd.

TOPVAKANTIE!

Ineke, 3-8-2012

Afgelopen waren wij in appartement Goya met 7 meiden en hebben het hier heel erg naar ons zin gehad. Dit kwam mede door ons mega grote balkon, want we zaten op de hoek. Het appartement ligt in de hoofdstraat, waardoor je dicht bij de leukste cafeetjes, goedkope supermarkt, winkeltjes en het strand zit. De receptie zit op loopafstand, maar dit was geen probleem. Ze spraken goed Engels en we hebben onze borg gewoon terug gekregen ondanks dat er een aantal glazen zoek waren. Ook van de bewaker heb je weinig last, want hij is eerder in voor een praatje dan dat je er mot mee hebt. Het appartement was heel schoon en erg ruim. De 2 badkamers waren prima en bij ons functioneerde alles naar behoren en geen beestjes gezien! Kortom een topappartement, wat mede heeft gezorgd voor een topvakantie! Groetjes uit Haps.

beastenfly

Beastenfly, 3-8-2012

Wij waren met 7 meiden 10 dagen weg met touroperator. 't is totaal niet duur, en wij kregen een erg ruim appartement met een enorm balkon waar we iedere dag op te vinden waren. Je zit midden in het centrum, dus ook dicht bij de kroegen. Iedereen had zijn eigen bed en niemand hoefde dus in de woonkamer op de bank te slapen, ook waren op elke kamer een of meerdere ruime kasten te vinden. Echt aan te raden!

Goed appartement

Lieke K., 23-7-2012

Het appartement is schoon en zeer groot, maar jammer dat de straat waarin deze ligt zeer druk is. Hierdoor heb je in de nacht veel lawaai van het uitgaansleven en in de ochtend van de vuilnisophalers. In de straat zijn veel eettentjes en winkeltjes. Wij hebben vaak genoten van de pizza's van Express wat schuin onder het appartementen complex ligt. Ik heb veel mensen horen klagen over de receptie die volgens hun ver van het appartement af lag, maar dit viel opzich wel mee. Er is geen zwembad aanwezig bij het appartement, maar het strand ligt op loopafstand.

Overigens hebben wij geen last van de bewaker gehad, maar de buren hadden al 4 keer met hem te maken gehad vanwege geluidsoverlast. Ook hebben we gehoord dat er een groepje jongens hun appartement uit waren gezet. Dus als je het rustig houdt zal je geen last hebben van de bewaker!

Kortom het appartementencomplex Goya is goed te doen en Salou is een top bestemming!

We hebben een aantal aanbieders voor Goya voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Goya in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Goya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Goya scoort een 6.45 uit 10 op basis van 49 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: