Aparthotel Four Elements Suites

Aparthotel Four Elements Suites

Aparthotel

We hebben een aantal aanbieders voor Four Elements Suites voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

1 review over Aparthotel Four Elements Suites in het Nederlands

Geweldig fijn hotel

Wim Geurts
17-11-2013

Hotel is zijn 4 sterren meer dan waard.

Hebben hier half oktober 2013 een week verbleven,

naar volle tevredenheid.

Gereisd met partner in oktober 2013

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Four Elements Suites in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Four Elements Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.