Appartement Catalonia Gardens

Appartement
Appartement Catalonia Gardens
4,6

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Catalonia Gardens voor je op een rij gezet:

19 reviews over Appartement Catalonia Gardens in het Nederlands

NOOOOOOOOOOIT MEER

Wesley
25-9-2011

Alles is kapot, alles is vies. de receptie is 4 straten verder.

Er zou een schoonmaakster komen, die ons vervolgens gewoon staat uit te lachen, terwijl het echt goor was!

Het complex zou opgeknapt zijn, werd ons verteld bij de touroperator. Dit zijn waarschijnlijk alleen de trappen en de gangen. de kamers absoluut niet!!

NIET BOEKEN!!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Nooit zo slecht meegemaakt

Inge, Ben, Dennis en Frank
27-8-2011

GA HIER NOOIT HEEN, echt slecht!!!

echt GEEN aanrader, maar een afknapper !!!

Mandy, de reisleidster heeft ons uit ons lijden verlost door de receptie ervan te overtuigen dat ze fout zaten door ons een piepklein, smerig, met te weinig slaapplaatsen aan te bieden. Na veel praten kregen we ons vooraf betaald e grotere appartement eindelijk toch. Als SAlou en Barcelona en Taragona niet zo mooi waren dan was onze vakantie meteeen al verpest geweest bij aankomst. Pluim voor Mandy, de reisleidster van de touroperator in Salou/Cambrils die geregeld heeft dat we mochten verkassen na een waardeloze nacht in dat vervallen/oude studiootje, met erbij gezette extra bed en slapen op slaapbank.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Echt waardeloos.Er kan en mag niets. Receptie is gesloten, kamers worden Niet meer schoongemaakt, bedden opdekken en rechtrekken alsmede Bedden verschonen mag je zelf doen. Je mag niet eens zwemmen met een bal in het diepe laat staan ermee spelen/gooien!! Er zijn Kakkerlakken in ons appartement gesignaleerd. Eerste nacht met 4 personen doorgebracht in een persoons studiootje met wat extra bedden!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Zeer slecht nooit boeken!

Anoniem
5-8-2011

Deurknoppen die los zaten. Wc die niet op slot kon. Voordeur zat een scheur in. Je kon zo de deur intrappen. Geen poolbar wat wel aangegeven was en geen wc beneden dus als je nodig moest dan moet je naar je appartement rennen!!!!!

Ze beloofden voor 5 personen 2 slaapkamers maar er was maar 1 bed en geen 2 maar 1 slaapkamer. Wel een soort bed bank maar was niet om naar huis over te schrijven zeer slecht.

En een soort tussenmuur waar een soort van twijfelaartje stond maar ken je niet met 2 personen op slapen. Al met al nooit dit appartement boeken. O ja de sleutel moesten we ergens anders ophalen wat erg ver lopen was en niet te vinden en als je een auto hebt krijg je een hondenhok geen garage en is ook km's lopen.

We waren met 4 volwassenen en 1 kind.

Mensen dit appartement nooit boeken!!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Goed appartement (voor jongeren)

Roozz
21-2-2011

Ik ben hier in 2007 een weekje geweest met vriendinnen. Wij hadden met z'n vijven 1 appartement. Bij binnenkomst was de vloer vies en er lagen sigarettenpeuken op het terras. We hebben dit zelf maar even schoongemaakt. Verder was het best een aardig appartement. Genoeg ruimte voor zijn vijven, we hadden een enorm terras op de begane grond. De andere appartementen hadden alleen een (klein) balkon. Het zwembad deel je met andere accomodaties, maar het is ook een groot zwembad. De badmeester kan streng zijn. Het is wel echt een jongeren appartement en de appartementen daar omheen ook. Voor vijf meiden van 20 was dit een prima uitvalsbasis. Let op: het is wel redelijk ver lopen naar het grote strand. Een kleiner strand is dichterbij. Er zijn uitgaansgelegenheden vlak naast het appartement, maar voor de grotere clubs moet je 10 min lopen. Maar dit is ook goed te doen.

Gereisd met vrienden in juli 2007

gaat wel

iemandhoor
19-5-2010

Ik was er van de zomer heen. met me moeder zusje en vriend en die moeder daarvan. Kind vriendelijk was die man aan de balie wel. Zelf kinderachtig, de badmeester kon alleen maar Spaans. Veel te warm. En te klein voor 5 personen. Stikt van de ongedierte maar gelukkig Nederlandse bar naast hotel. ik vond niet zo leuk maar was wel lekker weer en eten

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

SUPER VAKANTIE

Emelie
6-9-2009

Ik ben met 3 vriendinnen een week in dit hotel geweest. Voor wat we betaald hebben was het prima. Er was een nederlandse receptioniste die ons ipv een 4 persoons een 5 persoons kamer gaf. De kamer is niet superluxe maar alles wat je nodig hebt zit er in , en er waren net nieuwe meubels geplaatst.

zat een mooi terras met uitzicht op het zwembad ( die trouwens mooi en groot is).

het hotel ligt in het centrum dus alles is goed bereikbaar.

over het algemeen dus een prima hotel met een goede prijs kwaliteit verhouding!

groetjes uit breda

Gereisd met vrienden in september 2009

NOOIT MEER (2)

Jordi
25-8-2009

Toen we het melden bij de receptie werden we gewoon recht in het gezicht uitgelachen. Het was echt niet meer te doen, het was zo vies dat we op het balkon sliepen (met 8 man). De kakkerlakken liepen over tandenborstels, in het bad, in de pannen en ga zo maar door. Eten koken hebben we dus ook niet gedaan. Ten einde raad hebben we de reisorganisatie gebeld. Toen deze aanwezig was konden we volgens het personeel ineens WEL van kamer ruilen. Maar helaas, toen de reisorganisatie weg was ging het ineens niet meer.

Uiteindelijk hebben we dus 7 nachten op een balkon geslapen met 8 man. Zo hoefden we in ieder geval niet bang te zijn dat we wakker zouden worden onder de kakkerlakken..

Conclusie: Boek dit appartement niet, maar boek voor die 50 euro een mooi hotel met eten enal erbij. Dan heb je in iedergeval op dat gebied wel de vakantie waar je op hoopt.

NOOIT MEER (1)

Jordi
      25-8-2009

Dit was een vakantie om niet te vergeten, en dan in negatieve zin. We kwamen binnen en werden meteen afgeblaft. We mochten de hal niet in. We moesten buiten maar wachten, er werd schoongemaakt. Eenmaal binnen moesten we onze bagage zetten in een rammelhok. Het ging bijna nieteens op slot. We waren dan ook zo blij dat onze bagage er nog stond bij terugkomst. Eenmaal in het appartement was het een bouwval. Deuren gingen niet dicht of waren kapot, kastjes lagen op de grond, oven kon je niet gebruiken (zo vies was het), wcpot zat los van de muur, gaten in de matrassen en alles boven alles: KAKKERLAKKEN. We hebben in totaal iets van 100 kakkerlakken gevangen.

VERSCHRIKKELIJK!!!!!

Rick Leuven
      19-8-2009

groep van 8 personen

We kwamen de 1ste dag aan we mochten na 18 uur reizen met de bus niet naar binnen want er werdt gepoetst. Daarna kwamen we op de kamer, vies, kozijnen verrot en wc zat los, kastjes hingen niet op, deur van de badkamer kon niet dicht schuifdeur naar de kamer was los, voegen van het bad zaten los er zaten gaten in het matras, het zwembad was zo vies dat je er niet door heen kon kijken, en toen we terug kwamen van het uitgaan was het elke avond weer prijs konden we op kakkerlakken jacht!!! te smerig voor woorden. door alle viezigheid moesten we met 8 personen op het balkon slapen. we begrijpen niet hoe ze zoiets kunnen verhuren. personeel zeer onvriendelijk en willen je niet terecht helpen.

we begrijpen niet hoe mensen hier een goed oordeel over kunnen schrijven.

boek dit NOOIT!!!

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Catalonia Gardens in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Catalonia Gardens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.