Hotel Best Hotel Oasis Park

Hotel Best Hotel Oasis Park
7,8

3 tips over Hotel Best Hotel Oasis Park

La familia, 2-3-2014
Een tip voor de mensen die klagen over de vriendelijkheid van het personeel. Het kan helpen om een paar woorden spaans te leren, goededag en dank je wel doet veel. Voor de mensen die all inclusive gaan, geef ook eens een fooi dan laat je zien dat je blij met ze bent, dan zijn ze dat ook met jullie :-))
Fam. Ruben, 21-8-2013
Barcelona stadstour met gids Willem top. Waterpark Aquaopolis, leuk maar erg commercieel, naast entree, betaal je ook nog voor de huur van een band.
smink, 1-7-2012

1 maal op de boulevard loop je zonder dat het strand ophoud naar chambrills is ongeveer 7 kilometer.

de andere kant op heb je cap salou dat is niet de moeite waard om heen te wandelen maar als je 4 kilometer door loopt heb je la pineda en dat is wel een leuk plaatsje met een soort dolfinarium kost wel €23. verder is taragona ook wel een bezoek waard.

Barcelona natuurlijk ook leuk met de trein €15 p.p maar zorg dat je niet de laatste trein van 21.03 uur mist want dan heb je een uitdaging.

We hebben een aantal aanbieders voor Best Hotel Oasis Park voor je op een rij gezet:

Vrij Uit
Vrij Uit