Hotel Best Cap Salou

• Onvoldoende: 1 - 5

Geweldig

Miriam
25-2-2018

Was Heerlijke vacantie. Fijne busreis, goed hotel en dit jaar weer met touroperator☺
Hotel Direktie, Director, 1-6-2018

Geachte Miriam,

Bedankt voor uw bezoek en uw opmerkingen. Het was een genoegen en een eer om u als gast te hebben en we hopen dat u bij een volgend bezoek weer terug zult komen.

Met onze beste groeten

Het management team

nooit meer

Greetje en Peter
3-12-2017

Dat er heel veel onbeschofte "mensen " te gast zijn in dit hotel.

Diep respect voor personeel welk ondanks hun benadering uiterst correct bleef.

Het Management, Director, 22-12-2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons. We doen ons uiterste best om zo goed mogelijk voor ons gasten te zorgen en waarderen uw feedback!

Met vriendelijke groeten

Prima plek voor een keer

Larissa van rooij
13-8-2017

Hotel best cap salou is prima voor een keertje helaas is het personeel in en buiten het restaurant niet vriendelijk er komt met moeite een glimlach vanaf en ook met bestellen lopen ze liever om je heen. Bij de receptie daar in tegen zijn ze geweldig vriendelijk helpen je graag. Ook is het erg jammer dat je soms rauw voedsel krijgt op vieze borden en in nog vieze glazen. Dit hotel zit vol met russen en is hier dan ook op ingesteld waardoor het zijn charme verliest. Prima voor een keertje maar we zullen hier niet meer heen gaan.
Hotel Direktie, Director, 25-8-2017

Geachte gast,

Eerst en vooral bedankt om deze opinie achter te laten bij Zoover.

We nemen notie van uw opmerkingen om te verbeteren, en willen ook benadrukken dat al onze gasten, eender van welke nationaliteit ze zijn, op een zelfde beleefde en goede manier geholpen worden. Hopelijk zien we u toch nog een keertje terug in ons hotel

Met beleefde groet

Het hotelmanagement

Goed hotel

Brenda
30-7-2017

Goed hotel waar het eten heel variërend is, jammer dat er savonds geen animatie is. In het restaurant is het ook minder proper als je goed rond kijkt.verder vele soorten ijsjes op het all in te krijgen. De zee ligt direct aan het hotel ook fijn en de ligbedden aan het zwembad gaan pas om 9 uur van de ketting ook goed geregeld! Kortom goed hotel centrum Salou is bereikbaar met de taxi goed te doen

voor 3 sterren goed hotel

trudy
22-7-2017

fijne locatie, mooie kamer met brede bedden (jammer dat je alleen staand uitzicht hebt, reling is niet doorzichtig) maar denk met 4 personen kamer te klein. voor het hotel paar winkeltjes,aanrader, lopend naar pineda half uurtje. fijn langzaam aflopend klein strand met leuke verhuurder. eten goed te doen voor 3 sterren. russen verslepen terrasstoelen om plek bij het te kleine zwembad te reserveren. zo jammer, hotel heeft het juist goed gedaan door de bedden aan de ketting te leggen. genoeg bedden maar geen plaats om ze neer te zetten. voor zoveel mensen veel te weinig wc,s. er zou op het strand een looppad moeten komen, nu over hoofden lopen om de zee in te kunnen. vlonder pad zou oplossing zijn.wij hebben een week strandstoelen gehuurd en dat werd netjes gedaan door aardige beheerder. jammer dat zelfs met de hitte de avondanimatie binnen is, alhoewel het daardoor op het terras heerlijk rustig is, geen muziek. je weet als nieuwe gast niet hoe, wat en waar. receptie niet zo aardig. geen avond snack gezien en de ijsjes die bij allinclusief hoorde waren al snel op, je kon wel ijs kopen. ontbijt was voor ons laat, 8 uur. zou fijn zijn als er ergens een koffie automaat zou staan zodat je smorgens koffie kon pakken. kregen met heel vroeg vertrek een lunchpakket mee. in mijn beleving is het niet volledig gerenoveerd

Mooie ligging met een klein leuk strandje.

Antoine en Birgit
15-6-2017

Mooie locatie, wel afgelegen van Salou.

Het personeel is erg (gemeend) vriendelijk.

Nadeel:het hotel is slaaf van zijn Russische formule.Die zijn hier de baas

Zeker 2/3 hier is dus Rus. Cap salou is erg ingesteld op russen! Erg jammer . De enigste reden dat wij het daarom niet meer zullen boeken. Voor de rest een prima hotel.

Supergoed

Johan Stokkentre
16-5-2016

Het hotel is erg schoon, iedere dag schone kamer en handdoeken. Personeel achter de receptie, de bar en de eetzaal erg vriendelijk en behulpzaam.

Alleen zit je iets buiten Salou dus half uurtje lopen en anders met de bus of het toeristen treintje.

Heerlijke vakantiebestemming, ooit nog een keer!

Shané Gündüz
1-5-2016

De omgeving is gezellig, lekker dicht bij het stand en de stad.

voor de prijs is dit hotel goed

m v mierlo
9-10-2013

veel russen komen hier . wat je merkt in de eetzaal
Miguel Castro, Director, 16-11-2013

Beste Familie Van Mierlo,

bedankt voor uw opmerking op zoover, maar ikl wil hier graag aan toevoegen dat er door economische toestand in Spanje minder spaanse klanten zijn en dat de Rusische, Poolse, en andere baltische landen hierop ingespeeld hebben. Je moet er rekening mee houden dat zijnde hotelier wij onze hotels op maximale wijze moeten bezetten want anders lopen de kosten wel degelijk op.

Met vriendelijke groet

Miguel Castro

Director

Best cap salou

Super prijs/kwaliteit verhouding. Hier een week in juli doorgebracht. Grote massale accomodatie. Hotel zelf ligt in het rustigere Salou, waar overigens wel klein vertier is in de directe omgeving. Kamers zijn perfect, niet groot maar wel netjes en van alle gemakken voorzien. Eten is in buffetvorm er is veel keus en matige afwisseling. Wel opvallend veel Russen schrok er in eerste instantie van (manier van eten, veel opscheppen en soms ook veel laten liggen) maar hier eigenlijk geen last van gehad. Zwembad is okay. Strandje direct aan hotel is okay Wel beide enorm vol en dat al in voorseizoen echter 5 min lopen verder op ook leuk strandje veel minder bezaaid met mensen. Salou is op loopafstand 30 min over de weg, klein uurtje over het strand. Echter bus rijdt om kwartier ofzo dan is het 5 min. Voor ons was het ideaal, middeljong koppel, uitrust vakantie met beetje vertier en goed verzorgd. Zou het zo weer doen, voor deze lage prijs krijg je naar onze mening enorm veel.

We hebben een aantal aanbieders voor Best Cap Salou voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Cap Salou in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Cap Salou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Cap Salou scoort een 6.75 uit 10 op basis van 64 reviews.