Hotel Belvedere

225 reviews over Hotel Belvedere in het Nederlands

Voor mij niet meer

Aveling,
3-10-2018

Hotel is niet geschikt voor ouderen of mindervaliden.

De kamers hebben n bad. Als je niet daarin kunt komen vraag dan bij de boeking om n kamer met douche.

De kamers zitten vol aangesmeerde scheuren.

Het zwembad heeft hele stijle trappen recht naar beneden.

Geen "langzame" trap. Wel n verouderde traplift maar als je daarvan gebruik wilt maken dan komt iemand vh personeel helpen en sta je goed in de kijkerd wat niet zo leuk is.

Het eten was de eerste dagen goed. Daarna helaas niet meer. Ik ben die laatste dagen ziek geweest, buikloop. Weet niet of dat aan het eten lag.

Muziek veel te hard, akoestiek slecht waardoor de stem van de zangers vervormd .

De zitbanken waren super vies.

De koffers moeten voor vertrek in een ruimte in de kelder wat voor ouderen en mindervaliden niet te doen is.

Gereisd met vrienden in september 2018

Prima hotel, leuke animatie! Tevreden gezin.

van Esch,
22-7-2018

Veel beter als verwacht na het lezen van reviews van anderen bezoekers aan dit hotel. Prima hotel, prima service! Eerste dag badkamerdeur klem, werd meteen opgelost. Elke dag werden de kamers schoongemaakt, schonen handdoeken en schone lakens. Ook het eten was goed. Genoeg keuze elke dag iets anders, niks mis mee. Maar het meest tevreden zijn we over de TOP animatie! Met 5 jonge kinderen die zich elke dag goed hebben geamuseerd met de activiteiten en het leuke animatie team een fijne vakantie gehad! Elke dag een ander thema ook voor volwassenen leuk gedaan! Zeker de moeite waard om nog eens heen te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Nooit meer

Fallon,
8-7-2018

Wij zijn momenteel aan onze laatste dagen begonnen in hotel Belverdere. Wij zijn erg ontevreden over het hotel. Vanaf dag 1 hebben wij een lekkende airco waar steeds iemand naar komt kijken maar het niet oplost. Het ontbijt is goed alleen het avondeten is erg slecht. Het eten is koud of niet goed gebakken. Wij hadden erg veel overlast van Engelse die voor de deur van het hotel aan het schreeuwen waren maar ook daar werd niks aan gedaan. De bedden worden niet verschoond waardoor ik nog steeds op een bed vol met zand slaap. Er wordt niet geveegd Waardoor je dus steeds alles opnieuw aan je voeten hebt. Het zwembad is erg klein voor het aantal gasten wat er in het hotel zitten. Om 7uur moet je al je handdoek neerleggen anders is er geen plaats meer. Voor ons geen Belverdere meer.

Gereisd met partner in juli 2018

Tjingo

Hotel is saai in het voorjaar met veel ouderen

Jopie hermens,
6-5-2018

Voor het tweede jaar op rij naar hotel belvedere gegaan ivm dat ons favoriete hotel villa romana pas later in mei open gaat . Het hotel zit in de periode eind april begin mei vol met oude spaanse mensen en daar wordt de animatie ook volledig op aangepast dat is vreselijk saai vooral in de avond uren. Rondom het zwembad is er niks te doen geen muziek niks. De kamers zijn netjes en er wordt redelijk schoon gemaakt. Het eten is matig veel eten is lauw en vlees wat live wordt gebakken is vaak nog rauw. De keuze is wel redelijk voor ieder wat wils . Voor ons geen hotel Belvedere meer in 2019

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Nicole Nijsten,
28-1-2018

Komen al jaren op hetzelfde adres en hotel, klagen doen wij niet, want wij kunnen dit niet na doen, variatie in eten ieder wat wils, voor ons nog steeds vriendelijk personeel. Wij zijn overdag steeds ergens anders, eten en slapen in het hotel, af en toe ook iets drinken in het hotel. Poetsen is Spaanse manier, iedereen klaagt erover, maar hebben ook al meerdere maken gezien hoe de toeristen hun kamers vernielen, dus het is niet steeds het poetspersoneel. Ik zou ook lelijk kijken moest ik zo iets vinden. Dat is vakantie, wij gaan met plezier en hebben plezier, ook strand en omgeving verkennen. Trouwens het leven is ook duur in Nederland, dus mensen niet zeuren !

Gereisd met partner in september 2017

Goed eten, mooie ligging, veel engelsen

Lobert,
20-1-2018

Het hotel is qua ligging en eten geweldig. Leuk voor de kinderen dat ze een echt kinderbuffet hebben. Elke dag anders en heerlijk. Het zwembad is klein voor het grote aantal gasten. Ook hier is sprake van handdoekjeleggen. Veel Engelse (lawaaierige) gasten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Absoluut achteruitgegaan

Roos,
12-9-2017

Vorig jaar voor het eerst naar dit hotel geweest, alles was top! Service, hygiëne, eten, alles. Dat deed ons besluiten om dit jaar (augustus) weer naar hetzelfde hotel te gaan, waarom immers naar iets anders zoeken als je al een goed hotel weet?

Helaas was de beleving dit jaar heel anders. De kamers werden niet tot zeer slecht schoongemaakt, zand in de bedden, niet vegen onder de bedden. Nachtkleding wat door ons netjes op het kussen was gelegd werd gewoon door kamermeisje op de grond tussen het stof gesmeten. Lamp in de hal was kapot, zeep dispencer was kapot en werd niet vervangen. Wat nog het vervelendste was, was dat handdoeken óf niet werden aangevuld, of voor 1 a 2 personen minder, waardoor we meerdere malen naar receptie konden. Wc papier was er ook vaak niet.

Het eten was ook beduidend minder dan vorig jaar. Veel minder keus, wat er stond was vaak lauw, zag er niet smakelijk uit of smaakte maar zozo. Ook waren er vaak geen borden te vinden, of borden welke nog vies waren. De hygiëne vond ik ook maar matig. Personeel in de eetzaal deed echt hun best, maar toch lange rijen voordat je de eetzaal in kon. Prijzen waren ook aanzienlijk hoger dan in de bar. Waar je in de buitenbar 4 euro voor een kan sangria betaalde, betaalde je in de eetzaal ineens bijna 10 euro terwijl je hetzelfde bestelde.

Overige hygiëne was ook slecht. Openbare toiletten waren vies, nat en stonken en dat op elk moment van de dag. Algehele vriendelijkheid was stukken minder dan vorig jaar. Animatie was een lachertje, stelde niks voor, ik heb ook werkelijk niks aan kinderanimatie gezien behalve 'disco'.

We hebben een geweldige vakantie gehad, maar dat was niet dankzij het hotel, volgende keer boeken we gewoon ergens anders. Jammer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Nooit meer vieze boel

Nooitmeer,
3-9-2017

Mensen ga er niet heen, kamers worden slecht schoon gemaakt, receptioniste Marina (Russische) heb ik niet kunnen betrappen op 1 glimlach, keek altijd chagrijnig. Eten een aanfluiting vergeleken met vorige jaren. Schoonmaak personeel lacht je recht in het gezicht uit als je zegt dat de kamer slecht is gepoetst. Wij gaan noooooit meer naar dit hotel. Ga er niet heen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Kijk foto's zeggen genoeg!

Gezin van 4,
26-8-2017

Hoef denk ik niet meer te vertellen als mijn voorgangers!

Het klopt allemaal jammer genoeg, we hebben velen leuke vakanties in dit hotel gehad.

Helaas nu op zoek naar een ander hotel in Salou!

Ruim E3000 met de bus voor een gezin van 4, waarvan 2 kinderen is te belachelijk voor woorden.

Och het weer was super in Salou! Leuke mensen,kaartjes portaventura (gelukkig). Nu weer hard sparen voor volgend jaar.

Nu kijken hoe ik die foto's erop krijg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Na 6x nu slecht/onveilig/vies bezuiniging!

Ohtels een pot nat!,
18-8-2017

Wel goed, (wij zijn hier 6x geweest!!)

De ligging van het hotel,het koelkastje op de kamer nieuw,het oude personeel wat er Nog was (veel is weg),de entree kaarten van portaventura bij boeking +punt, ontbijt was redelijk,bij klachten de manager van dit jaar probeerde wat hij kon!.

Puur om te slapen/paats van het hotel prima (voor gezinnen met kids onder de 12) ivm de prijs/kwaliteit verhouding.

Slechte punten! (dit jaar een echte domper).

Zoals eerdere reviews die kloppen helemaal!

Alles was echt vies,van de eetzaal,wc,zwembad omgeving,gewoon heel het hotel heeft te maken met te weinig personeel.

Sauna gedeelte 1 grote bacterie zone.

Eetzaal ontbijt/avondeten idd lange rij ruim 30 min wachten! terwijl er tafels genoeg leeg zijn binnen.

Het eten is echt een aanfluiting tegenover andere jaren nu koud,minder keuze,wordt erg slecht gewerkt aan hygiene Bah.

Servies vies/nat/of afwezig! kok werkt echt onhygienisch en pakt alles vast met 1 paar handschoenen.

Ohtels Animatie vraagt aan de pubers 5***** reviews te plaatsen!!!!

Echt belachelijk, de animatie een grote aanfluiting!

Bij waterpolo trekt (Atakka) voorheen Peppito zijn zwembroek uit in het water na een potje waterpolo?? id dit normaal? Nee een zwembad vol kleine kinderen.

Betreft de Animatie, idd Maria Maria, Mis Belvedere etc etc kwats.

De animatie drinken zelfs bier en Baco onder het werk?? ja u leest het goed!

23.00 is het afgelopen met de pret! heel het terras leeg aub.

Ook de hele dag lopen ze rond met boxen met kraak muziek! of 1 uur Bingo in goedkope carnavals kleding ja u leest het goed! een heel Uur Bingo pfff.

Betreft de nieuwe (kinkong) idd de aquagym is een grote lachwekkende show, slaat echt nergens op.

Maar goed, dit jaar is het echt zwaar tegen gevallen.

Ook rekenen is het een stuk duurder geworden zelfs en dan zo'n slechte punten.

Wij hebben in twee weken vakantie werkelijk elke dag een reisleiding gezien van touroperator, die klachten aan het oplossen was voor haar klanten.

Betreft schoonmaak, eerste week lieve vrouw deed haar best! tweede week laten ze gewoon je kamer deur open staan zowel balkon als echt de kamer deur!

De slaap kamer is een Hok, maar dat weten we al jaren (maar de rest Was altijd prima, nu dus echt Niet)

Ja betreft zwembad/vloer etc etc alles stuk.

Ik zou nog eens goed nadenken voor diegene die dit hotel wil boeken.

Met kinderen boven de 14 is het werkelijk de moeite niet meer waard! en zeker niet meer in prijs kwaliteit verhouding.

Voor ons de laatse keer Ohtels

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belvedere in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belvedere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.