Appartement Atalaya Mar

Anders

Beste vakantie!

Sarah
24-2-2011

Ik vond het een zeer goed appartement.

Natuurlijk hangt het ervan af van welke eigenaar je huurt.

We gingen met 6 man. Hier en daar was het wat zoeken wie waar kon gaan slapen.

Ook de ligging is zeer goed. Je hebt in de buurt een klein hollands winkeltje, en ook het strand is niet ver stappen. Even naar beneden stappen en dan naar links en je komt in het centrum met de beste discotheken (Tropical, 2much,City hall, Pacha!,..)

Ook de mensen die wonen in het appartementencomplex zijn zeer vriendelijk. Voor de rest hadden wij geen last van buren. Het uitzicht kon misschien beter (wij hadden uitzicht op het appartement naast ons) Voor de rest is het zeker een aanrader (ik spreek voor mezelf, nog eens : goed kijken van wie je huurt & hoe dat in z'n werk gaat). Het was zeker de beste vakantie dat ik daar had gehad (ik keer om de 2 maanden terug naar Salou, zelfs in laagseizoen) ! Het appartement ligt perfect. De ruimte is niet groot maar zeker voldoende! Goed zoeken is e boodschap!

Ideale ligging

Ingrid
25-1-2011

Leuk mooi verzorgd appartement. Het was wel wat aan het versljiten. Klein zwembadje. Goed voor bij eht uitgaansleven en ook te voet te doen naar het strand.

2008

Vieze bende

Bea
2-8-2008

We kwamen om half 8 aan 's morgens, werden niet voor t app afgezet maar paar staten verder. Uiteindelijk kregen we pas om 16 uur de sleutel van het app. Toen we binnenkwamen kon ik wel huilen, het was er echt zo vies ! niet meer normaal. Allemaal zand, haren, resten van ontlasting in de wc, geen normale kookspullen, vies bestek. Klagen had geen zin, er is daar geen receptie

Handdoeken weren niet verwisseld, die moesten we zelf ophalen. Ga hier nooit meer naartoe !

Zeer knap appartement

Anton
20-4-2008

Zeer knap appartement. De persoon waarvan je huurt is wel belangrijk en bepaalt de inrichting en netheid van je appartement. Een appartement is geen hotel zoals veel mensen in deze recensies blijken te denken. Qua prijs/kwaliteit vind je in heel Salou niets, maar dan ook niets beters. Het ligt vlak bij het strand, in het centrum zonder dat je last hebt van de uitgaansdrukte. Een absolute aanrader!!! Andere negatieve reacties in deze box moet je interpreteren als van mensen die vooral de vijf sterren mega hotel complexen gewoon zijn.

prima vakantieadres en lperfecte ligging

achie
4-4-2008

prima vakantieadres en lperfecte ligging. wij hebben het naar ons zin gehad.

2007

Wij vonden het appartement erg tegenvallen

schaap
22-8-2007

Wij vonden het appartement erg tegenvallen. De apparaten in het appartementen werkten niet goed of waren kapot. Het was erg smerig, er werden in 13 dagen tijd geen handoeken vervangen. We zouden om 5 uur ons appartement in kunnen maar toen bleek het om half 6 nog niet schoon te zijn. En dat terwijl we er al vanaf half 9 's ochtends waren! Hier gaan we niet meer heen. Dit wordt echt afgeraden!

We hebben een top vakantie gehad! het appartement was prima en heel erg verzorgd! de personeel was heel erg vriendelijk! het is zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen, de zwembad is ook heel erg groot en mooi! we gaan volgende jaar er weer heen!

het zit vlak bij al het uitgaansleven en alle winkels etc. het is een kwartiertje lopen naar de zee en het strand. er is een zwembad bij dat is altijd fijn.

2006

dit hotel is echt bagger

thijs
      9-7-2006

dit hotel is echt bagger. Wij kregen eten met allemaal strontvliegjes er op.

sommige serveersters waren niet vriendelijk. Ook het zwembad was erg vies vond ik. Dit hotel was eigenlijk niet wat ik verwacht had van de reis.

Niet heen gaan dus!

2005

ik zou niet naar dit app

valerio
        11-9-2005

ik zou niet naar dit app. gaan wat je mag er nix je mag niet met een bal in het water zelfs niet met zonnebrandcreme of een luchtbed in het zwembad Salou zelf was heel leuk maar de badjuf bij het zwembad is nix app. atalaya is net een gevangenis (trouwens er is ook geen receptie je moet je sleutel ergens 1 km lopen op halen in het boek staaat wel dat er een receptie is gr valerio

We hebben een aantal aanbieders voor Atalaya Mar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Atalaya Mar in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Atalaya Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.